Jacob,Oorspronkelijk gepost door jacob
SORRY voor mijn erbarmelijke groet!!
nou ik heb zondag helemaal niks gehoord. Althans niet wat jou zusje zou hebben gezegd.
ik kom toch wat iq puntjes te kort geloof ik. Ik geef het op. Alle boeken zijn pulp..........................Maar wel hele leuke pulp!! :,:,:,:,:,
Meer en meer raak ik er van overtuigd dat jij ((veel)(te) nonchalant in het leven staat. Als iemand keihard scheldwoorden staat te gillen in de hal van de kerk dan vang je dat niet op. Goed aan dit feit zal ik je niet op hangen, want ik kan begrijpen dat je zo af en toe kiest voor selectief luisteren, maar waar ik eigenlijk veel meer van ondersteboven ben, is iets wat je later in je posting zet. Twee dingen.
Allereerst: Alle boeken zijn pulp. Wat wil je hiermee zeggen? Weet je het zeker? ALLE boeken pulp? Dan staan hier bij mij heel wat meters pulp: B. Smytegeld, De heidelbergse cathechismus; Dachsel, Bijbelverklaring; Wulfert Floor, Al de eenvoudige oefeningen; Van de Ketterij, De weg in woorden...... Als jij dit pulp vind, dan dien ik een klacht in bij de Kerkenraad!! Wat is dit voor monsterlijke ketterij???
Het tweede wat mij opviel, is dat jij beoordeeld over mijn IQ. je hebt nog nooit van je leven met mij gepraat, hoe kan je dan weten dat ik slimmer ben dan het achtereind van een varken? Het niveau dat je af kan leiden uit de postings hier op OSW, is werkelijk waar niet hoger dan dat van jou; integendeel, dat ligt er ver onder. Dat jij stelt dat jouw IQ lager is dan dat van mij, is dus grote onzin.
Kortom: Je hebt nog steeds geen excuus om niet met mij in discussie te gaan.
Groeten,
Lo