Bijbelse romans

lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door jacob
SORRY voor mijn erbarmelijke groet!!

nou ik heb zondag helemaal niks gehoord. Althans niet wat jou zusje zou hebben gezegd.

ik kom toch wat iq puntjes te kort geloof ik. Ik geef het op. Alle boeken zijn pulp..........................Maar wel hele leuke pulp!! :,:,:,:,:,
Jacob,
Meer en meer raak ik er van overtuigd dat jij ((veel)(te) nonchalant in het leven staat. Als iemand keihard scheldwoorden staat te gillen in de hal van de kerk dan vang je dat niet op. Goed aan dit feit zal ik je niet op hangen, want ik kan begrijpen dat je zo af en toe kiest voor selectief luisteren, maar waar ik eigenlijk veel meer van ondersteboven ben, is iets wat je later in je posting zet. Twee dingen.

Allereerst: Alle boeken zijn pulp. Wat wil je hiermee zeggen? Weet je het zeker? ALLE boeken pulp? Dan staan hier bij mij heel wat meters pulp: B. Smytegeld, De heidelbergse cathechismus; Dachsel, Bijbelverklaring; Wulfert Floor, Al de eenvoudige oefeningen; Van de Ketterij, De weg in woorden...... Als jij dit pulp vind, dan dien ik een klacht in bij de Kerkenraad!! Wat is dit voor monsterlijke ketterij???

Het tweede wat mij opviel, is dat jij beoordeeld over mijn IQ. je hebt nog nooit van je leven met mij gepraat, hoe kan je dan weten dat ik slimmer ben dan het achtereind van een varken? Het niveau dat je af kan leiden uit de postings hier op OSW, is werkelijk waar niet hoger dan dat van jou; integendeel, dat ligt er ver onder. Dat jij stelt dat jouw IQ lager is dan dat van mij, is dus grote onzin.

Kortom: Je hebt nog steeds geen excuus om niet met mij in discussie te gaan.

Groeten,
Lo
jacob

Bericht door jacob »

Dat jij stelt dat jouw IQ lager is dan dat van mij, is dus grote onzin.

zegdt het voordt
lo-ruchama

Oorspronkelijk gepost door jacob
Dat jij stelt dat jouw IQ lager is dan dat van mij, is dus grote onzin.

zegdt het voordt
Jacob,

Je moet niet zo minderwaardig over jouw IQ doen!! Je hebt nog nooit met mij gepraat, dus kan jewerkelijk niet in het minst enig besef er van hoe on-snugger ik wel niet ben. Waarom zou ik slimmer zijn dan jij? Wat is de reden dat je zo redeneerd? Eigenlijk ben ik daar wel heel erg benieuwd naar...

Verder vind ik het buitensporig onredelijk dat jij niet eens fatsoenlijk antwoord geeft op mijn posting. Wil je hiermee aangeven dat je sprakeloos bent en toegeeft dat je nonchalant bent?? Of moet je nog verzinnen over een langer antwoord?

Mzzl,
Ri
jacob

Bericht door jacob »

ik heb een MEGA minderwaardigheidscomplex denk
lo-ruchama

Kom maar een keertje langs bij ons thuis, dan slaan we het er wel uit... :thu:thu:thu
jacob

Bericht door jacob »

tja........l dat durf ikke natuurlijk niet heejjjjjjjjj
lo-ruchama

Dit is onzinnig...
:!:!:!
jacob

Bericht door jacob »

kvond het eigenlijk wel aardig :o
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Kunnen jullie niet gaan U2U-en? Of gewoon gezellig bij elkaar op de koffie gaan? Zit verdraaid een paar banken bijelkaar vandaan in de church en hier een beetje ruzie gaan maken. Sjonge jonge.....
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Jelle

Bericht door Jelle »

Beiden kunnen wel bij mij koffie komen drinken en dan ben ik erg benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen. Opa als scheidsrechter lijkt me nog zo slecht niet.:D;):t:thu
lo-ruchama

Pim, sorry dat ik zo laat ben met het uit de weg ruimen van dit misverstand...

Jacob en ik hebben werkelijk waar geen ruzie, nooit gehad ook. Ook via de u2u hebben we geen ruzie gezocht. Het mag dan een feit zijn dat Jacob mij uitscheldt (in de kerk nog wel... :mad: ), maar dat wil nog niet zeggen dat we ruzie hebben. Je moet toch ontzag hebben voor ouderen, ik weet niet of dat bij jou ook zo is, maar zo ben ik wel opgevoed. Omdat Jacob bijna twee keer zo oud is als ik, heb ik ontzag voor hem, en zal dus nooit en te nimmer ruzie met hem zoeken.

Jelle, het spijt me heel erg, het had me ontzettend leuk geleken om op de koffie te komen (hoewel ik op zaterdagochtend nooit kan), maar om nou ruzie te gaan zoeken, om bij U op de koffie te mogen komen... Dat gaat mij toch wel iets te ver. Bovendien zal Jacob dat niet durven, hij heeft namelijk nogal een complexe grijze massa. Er word aan gewerkt, maar de reconstructiewerkzaamheden zullen nog duren tot medio 2006.

Pim en Jelle, hopelijk hebben jullie zo een wat beter beeld van de situatie gekregen en zijn er geen misverstanden meer.

Groeten,
Rianne
nicname

Bericht door nicname »

Tot zover de Bijbelse romans in bespreking ;)
jacob

Bericht door jacob »

heej nicname niet te bijdehand heej
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Pim, sorry dat ik zo laat ben met het uit de weg ruimen van dit misverstand...

Jacob en ik hebben werkelijk waar geen ruzie, nooit gehad ook. Ook via de u2u hebben we geen ruzie gezocht. Het mag dan een feit zijn dat Jacob mij uitscheldt (in de kerk nog wel... :mad: ), maar dat wil nog niet zeggen dat we ruzie hebben. Je moet toch ontzag hebben voor ouderen, ik weet niet of dat bij jou ook zo is, maar zo ben ik wel opgevoed. Omdat Jacob bijna twee keer zo oud is als ik, heb ik ontzag voor hem, en zal dus nooit en te nimmer ruzie met hem zoeken.

Jelle, het spijt me heel erg, het had me ontzettend leuk geleken om op de koffie te komen (hoewel ik op zaterdagochtend nooit kan), maar om nou ruzie te gaan zoeken, om bij U op de koffie te mogen komen... Dat gaat mij toch wel iets te ver. Bovendien zal Jacob dat niet durven, hij heeft namelijk nogal een complexe grijze massa. Er word aan gewerkt, maar de reconstructiewerkzaamheden zullen nog duren tot medio 2006.

Pim en Jelle, hopelijk hebben jullie zo een wat beter beeld van de situatie gekregen en zijn er geen misverstanden meer.

Groeten,
Rianne
Zo te lezen wordt het nog wel wat met jullie! Hou ons op de hoogte!!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
jacob

Bericht door jacob »

heej lootje.

nu maak je het wel heel erg bond. Heb ik jou uitgescholden?
Plaats reactie