Valt me weer tegen Jantje. Ik dacht: die stemt op Boerin BertieJantje schreef:Uiteraard ga ik stemmen: op de SGP. Ik hoop dat Harry van der Maas weer opnieuw namens de SGP in Zeeland de gedeputeerde kan worden, toch, Zeeuwen onder ons?

Valt me weer tegen Jantje. Ik dacht: die stemt op Boerin BertieJantje schreef:Uiteraard ga ik stemmen: op de SGP. Ik hoop dat Harry van der Maas weer opnieuw namens de SGP in Zeeland de gedeputeerde kan worden, toch, Zeeuwen onder ons?
Piet Puk schreef:Valt me weer tegen Jantje. Ik dacht: die stemt op Boerin BertieJantje schreef:Uiteraard ga ik stemmen: op de SGP. Ik hoop dat Harry van der Maas weer opnieuw namens de SGP in Zeeland de gedeputeerde kan worden, toch, Zeeuwen onder ons?
Dat kan je toch niet weten , gezien je opmerkingen in een andere discussie over tv kijken, wie er mee doet in BZV??Jantje schreef:Piet Puk schreef:Valt me weer tegen Jantje. Ik dacht: die stemt op Boerin BertieJantje schreef:Uiteraard ga ik stemmen: op de SGP. Ik hoop dat Harry van der Maas weer opnieuw namens de SGP in Zeeland de gedeputeerde kan worden, toch, Zeeuwen onder ons?![]()
Sjonge... Net al een woord wat voor Refoforum op het randje is en nu nog het aanprijzen van een BZV-deelnemer. Waar is het 'refo'-gehalte op Refoforum gebleven?![]()
![]()
Daarom twijfel ik.... Omdat Harry het goed doet en ze goed aan het vernieuwen zijn....Jantje schreef:O ja joh? Wat is de reden van het twijfelen? Harry doet het toch voorbeeldig?Nasrani schreef:Dat hoop ik zeker voor Harry....Jantje schreef:Uiteraard ga ik stemmen: op de SGP. Ik hoop dat Harry van der Maas weer opnieuw namens de SGP in Zeeland de gedeputeerde kan worden, toch, Zeeuwen onder ons?
Maar ik twijfel nog wat het gaat worden....
Zo moeilijk is het toch niet? Nasrani is blijkbaar gewend op een andere partij dan de SGP te stemmen, maar omdat de SGP het goed doet, twijfelt hij of hij dit jaar wél op de SGP gaat stemmen of alsnog op de partij waar hij eerder op stemde.Jantje schreef:Ik begrijp het niet.
Prima toch ?Nathanaël schreef:Zo moeilijk is het toch niet? Nasrani is blijkbaar gewend op een andere partij dan de SGP te stemmen, maar omdat de SGP het goed doet, twijfelt hij of hij dit jaar wél op de SGP gaat stemmen of alsnog op de partij waar hij eerder op stemde.Jantje schreef:Ik begrijp het niet.
Oh, absoluut. Ik wilde alleen uitleg geven, geen oordeel.Geytenbeekje schreef:Prima toch ?Nathanaël schreef:Zo moeilijk is het toch niet? Nasrani is blijkbaar gewend op een andere partij dan de SGP te stemmen, maar omdat de SGP het goed doet, twijfelt hij of hij dit jaar wél op de SGP gaat stemmen of alsnog op de partij waar hij eerder op stemde.Jantje schreef:Ik begrijp het niet.
Als je op een andere manier kijkt naar het milieu stem je CU
Het antwoord is inmiddels al gegeven door een ander.....Jantje schreef:Ik begrijp het niet.
Ook de seculiere journalistiek kijkt BZV. En als je die leest, blijf je niet wereldvreemd. Wat niet wil zeggen dat ik een en ander goedkeur. Was ook als grap bedoeld. Ik neem haar kandidaatstelling ook totaal niet serieusmargrietha schreef:Dat kan je toch niet weten , gezien je opmerkingen in een andere discussie over tv kijken, wie er mee doet in BZV??Jantje schreef::fiPiet Puk schreef:Valt me weer tegen Jantje. Ik dacht: die stemt op Boerin Bertie :yahooJantje schreef:Uiteraard ga ik stemmen: op de SGP. Ik hoop dat Harry van der Maas weer opnieuw namens de SGP in Zeeland de gedeputeerde kan worden, toch, Zeeuwen onder ons?
Sjonge... Net al een woord wat voor Refoforum op het randje is en nu nog het aanprijzen van een BZV-deelnemer. Waar is het 'refo'-gehalte op Refoforum gebleven? :modo :fouet ;)
Wanneer ga je met pensioen?Mara schreef:Voor de forummers, woonachtig in de mooie provincie Zuid Holland:
Commissaris van de Koning Jaap Smit is dinsdag hoofdredacteur voor één dag bij RTV Rijnmond. Een dag voor de Provinciale Statenverkiezingen mag de 'baas' van de provincie voor radio, televisie en internet onderwerpen kiezen die in zijn ogen belangrijk en actueel zijn.
Jaap Smit is tussen 16:00 en 19:00 uur te gast in het radioprogramma Rijnmond Nu. Hierbij gaat hij met presentator Herman Vriend uiteraard in gesprek over de verkiezingen. Maar ook over zijn werk voor de provincie, zijn band met de krijgsmacht en zijn muzikale voorkeuren.
Heb jij vragen voor de commissaris van de Koning? Mail dit dan naar: nu@rijnmond.nl of bel met 010 - 436 4 436.
Hebben jullie nog een vraag?
De man is 62, nog in de bloei van zijn leven.Piet Puk schreef:Wanneer ga je met pensioen?Mara schreef:Voor de forummers, woonachtig in de mooie provincie Zuid Holland:
Commissaris van de Koning Jaap Smit is dinsdag hoofdredacteur voor één dag bij RTV Rijnmond. Een dag voor de Provinciale Statenverkiezingen mag de 'baas' van de provincie voor radio, televisie en internet onderwerpen kiezen die in zijn ogen belangrijk en actueel zijn.
Jaap Smit is tussen 16:00 en 19:00 uur te gast in het radioprogramma Rijnmond Nu. Hierbij gaat hij met presentator Herman Vriend uiteraard in gesprek over de verkiezingen. Maar ook over zijn werk voor de provincie, zijn band met de krijgsmacht en zijn muzikale voorkeuren.
Heb jij vragen voor de commissaris van de Koning? Mail dit dan naar: nu@rijnmond.nl of bel met 010 - 436 4 436.
Hebben jullie nog een vraag?