johangroen schreef:Dit is gewone bijbelse taal maar waarschijnlijk versta jij alleen ggin taal, je bent er denigrerend bezig omdat je diep vanbinnen weet dat ik de waarheid spreek maar dan vallen je heilige huisjes omver, zoek God nu het nog kan elke sec is genade tijd,
Best Johan,
Was het niet de grote Leraar Zelf die sprak: Die gezond zijn,hebben de medicijnmeester niet van node,maar....die ziek zijn!
Donderdagavond was ik in St.Philipsland(GBS) waar Ds.P.Blok voorging.Hij sprak uit Jesaja 35 vers 5 en 6.Alsdan zullen der blinden ogen opengedaan worden en der doven oren zullen geopend worden.Alsdan zal de kreupele springen als een hert,en de tong der stommen zal juichen:want in de woestijn zullen wateren uitbarsten,en beken in de wildernis.Dat was een prediking die ik ieder zou aanbevelen.
Weet je waar het op vastzit Jan in onze dagen? Er zijn bijna geen blinden,geen doven,geen kreupelen,en geen stommen meer in 2017.
Ze weten het allemaal zo goed,ze zien en horen,en je hoeft ze niks te vertellen.Rijk en verrijkt en geens dings gebrek, Jan!