Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen
Advertentiebanners... loopt de spuigaten uit. Google, youtube, overal...
Tip;
Adblockplus geinstaleerd (voor firefox) werkt redelijk goed.
http://adblockplus.org/nl/firefox
Tip;
Adblockplus geinstaleerd (voor firefox) werkt redelijk goed.
http://adblockplus.org/nl/firefox
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
In 1981 ging dat ook al zo. Toen adverteerden ze met: bruidsjurken vanag 198 tot 998 gulden.helma schreef:Zita schreef: Zusjelief is naar Middelharnis geweest. 't Is een verbazingwekkende winkel. Van buiten ziet het er nogal aftands uit. Binnen ook. De bruidsmode zit op zolder. Bij vorige bruidsmodezaken waren er koffiehoekjes en werd je daar eerst geinstalleerd en werd er een voorgesprekje gehouden. Hier riep zusje: niet strapless, geen halter, geen bolero, geen jasje! Toen werden de jurken die daaraan voldeden tevoorschijn gesleept. Ze hingen aan een plint, met daarachter aan een rek de overjarige jurken. Gewoon lekker alles passen, zei de verkoopster. Zus heeft gewoon lekker alles gepast. Er was wel wat meer keus dan in andere winkels wat betreft niet-strapless, maar DE jurk zat er nog niet bij. Bovenstukje van de ene met rok van de andere zou wel gaaf zijn, maar zus koopt liever een hele jurk, want dan weet ze precies hoe het wordt. De verkoopster was super. Ze dacht mee, gaf het duidelijk aan als een jurk erg duur zou worden, adviseerde om nog eens goed op internet rond te kijken, totaal niet opdringerig, niet geheimzinnig over het merk van de leukste jurk. Je mocht zelf in de rekken kijken, en het gaf niet als er wat kleerhangers+jurken niet aan de plint bleven hangen. Een jurk die gepast was, legde ze zelf ook rustig even op de grond. De sluiers en hoepels lagen op een grote berg, de handschoenen op een andere berg. Ze denkt ook praktisch: een bruid moet met de hele entourage van sluier en sleep en stola en wat er verder maar bijkomt, oefenen met zwaaien, knielen enzovoorts. Dat wordt allemaal geoefend.
Kortom: als je gaat voor een sjieke ambiance, een perfecte omgeving enzovoorts, ga dan niet naar Annette. Voor een supermeedenkende, hartelijke verkoopster, jurken in allerlei prijsklassen (vanaf 300 euro voor een goede jurk), keuze in kuise en minder kuise jurken, en ruimte voor eigen iniatief, is Annette geweldig.
Overigens zei de verkoopster dat de strapless-jurken-hype in refokringen pas de afgelopen drie jaar is doorgedrongen. Het is heel snel gegaan. Eerst was het jasje de hele dag aan, toen met de foto's uit, toen met het diner uit, toen met de feestavond uit, en nu zijn er al heel veel refobruiden die het alleen tijdens de kerkdienst even aantrekken. Het verbaasde haar ook.
dan is er daar nog niets veranderd!!
(Er ligt er hier nog 1 op zolder in een doos)
Leuk, die ervaringen over het kopen van een bruidsjurk. Ik ben naar een reguliere winkel gegaan. Ik heb maar 3 jurken gepast en toen was hij daar, DE jurk.
Twee dagen voor de trouwdatum werd hij keurig thuisbezorgd en we kregen er 2 handdoeken bij kado. Die hebben we nog
Ik heb de japon nog wel, maar pas er - net - niet meer in.
Als ik me goed herinner was ik rond de 800 gulden kwijt, inklusief pumps.
Twee dagen voor de trouwdatum werd hij keurig thuisbezorgd en we kregen er 2 handdoeken bij kado. Die hebben we nog

Ik heb de japon nog wel, maar pas er - net - niet meer in.
Als ik me goed herinner was ik rond de 800 gulden kwijt, inklusief pumps.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
aaaaaaaaaaaaaaaah... maar als ze precies weet wat ze wil.... en dat vertelt aan iemand die patronen kan tekenen (anders weet ik wel iemand) en die tekent een patroon, en iemand wil hem naaien (weet ik misschien ook wel iemand voor) dan heeft ze dé jurk.
Ik had ook dé jurk, zat al in mijn hoofd ver voor ik demo kende, ooit een plaatje uit een boek gescheurd toen een vriendin ging trouwen en zo'n bruidsboek had (jaar of 12 terug).... eerst gemaakt van katoen van een euro per meter, kun je een beetje zien hoe het wordt, en toen de echte.... helemaal mijn jurk! (foto's zie topic: MM en demo gaan trouwen o.i.d.)
Stof gehaald in Bodegraven, was nog voordelig klaar ook!
Ik had ook dé jurk, zat al in mijn hoofd ver voor ik demo kende, ooit een plaatje uit een boek gescheurd toen een vriendin ging trouwen en zo'n bruidsboek had (jaar of 12 terug).... eerst gemaakt van katoen van een euro per meter, kun je een beetje zien hoe het wordt, en toen de echte.... helemaal mijn jurk! (foto's zie topic: MM en demo gaan trouwen o.i.d.)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zusjelief is intussen al driekwartjaar getrouwdMarthaMartha schreef:aaaaaaaaaaaaaaaah... maar als ze precies weet wat ze wil.... en dat vertelt aan iemand die patronen kan tekenen (anders weet ik wel iemand) en die tekent een patroon, en iemand wil hem naaien (weet ik misschien ook wel iemand voor) dan heeft ze dé jurk.

- MarthaMartha
Zita schreef:Zusjelief is intussen al driekwartjaar getrouwdMarthaMartha schreef:aaaaaaaaaaaaaaaah... maar als ze precies weet wat ze wil.... en dat vertelt aan iemand die patronen kan tekenen (anders weet ik wel iemand) en die tekent een patroon, en iemand wil hem naaien (weet ik misschien ook wel iemand voor) dan heeft ze dé jurk.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Parkeertarieven. Vijf minuutjes te laten aankomen bij de automaat, of een voorganger die treuzelt met zijn pinpas, en hup, weer een uur moeten betalen.
Het zou wettelijk geregeld moeten worden dat je gewoon per minuut betaalt.
En bij de ziekenhuizen zou het kaartje gekoppeld moeten worden aan het daadwerkelijk bezoeken ervan. Zou veel gestress schelen voor mensen die een doktersafspraak hebben.
En bij de ziekenhuizen zou het kaartje gekoppeld moeten worden aan het daadwerkelijk bezoeken ervan. Zou veel gestress schelen voor mensen die een doktersafspraak hebben.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
"Word reageert niet. Het programma wordt nu afgesloten."
En dan niet één keer, nee, steeds weer opnieuw!

je zou er simpel van wordenAfgewezen schreef:"Word reageert niet. Het programma wordt nu afgesloten."
![]()
![]()
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Bekend probleem... Word wordt gesloten. Niet opgelagen bestanden worden doorgaans wel hersteld. Maar het is niet plezierigAfgewezen schreef:"Word reageert niet. Het programma wordt nu afgesloten."
![]()
![]()
![]()
Ook wel gehad: Windows reageert niet meer... Alles muurvast, de pc uitzetten is dan zelfs niet meer mogelijk. Dan kun je maar één ding doen (voor zover mijn weinig ontwikkelde technische kennis reikt): Druk op Reset! En weer opstarten in 'veilige modus'
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik heb van narigheid open office gedownload, en werk nu daarmee. Bestanden kun je opslaan als Wordbestand.Afgewezen schreef:"Word reageert niet. Het programma wordt nu afgesloten."
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat ik niet alleen sta...Zita schreef:Ik heb van narigheid open office gedownload, en werk nu daarmee. Bestanden kun je opslaan als Wordbestand.Afgewezen schreef:"Word reageert niet. Het programma wordt nu afgesloten."
![]()
![]()
![]()

Misschien had het te maken met de elektrische kachel die ik extra aan had in de kamer. Daar werd hij misschien nerveus van.
Gewoon accepteren en denken dat het kennelijk vanavond niet de bedoeling is om Word te gebruiken.Afgewezen schreef:Ik zie dat ik niet alleen sta...Zita schreef:Ik heb van narigheid open office gedownload, en werk nu daarmee. Bestanden kun je opslaan als Wordbestand.Afgewezen schreef:"Word reageert niet. Het programma wordt nu afgesloten."
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien had het te maken met de elektrische kachel die ik extra aan had in de kamer. Daar werd hij misschien nerveus van.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee hoor, ik ben lekker doorgegaan.Luther schreef:Gewoon accepteren en denken dat het kennelijk vanavond niet de bedoeling is om Word te gebruiken.Afgewezen schreef:Ik zie dat ik niet alleen sta...![]()

Niet op je kaartje kijken naar de tijden. Dat doen al die andere mensen ook niet en die zijn dus ook helemaal niet gestresst.Mara schreef:Parkeertarieven. Vijf minuutjes te laten aankomen bij de automaat, of een voorganger die treuzelt met zijn pinpas, en hup, weer een uur moeten betalen.