Waar en naar welke kerk ga jij?
Sint Petrus Banden te Diemen
en naar de Krijtberg in Amsterdam
http://www.krijtberg.nl
Maar het allerliefst ga ik naar de St Pieter
maar dan moet je wel heeeeeel vroeg opstaan want het is wel ff een endje fietsen !!!
en naar de Krijtberg in Amsterdam
http://www.krijtberg.nl
Maar het allerliefst ga ik naar de St Pieter
maar dan moet je wel heeeeeel vroeg opstaan want het is wel ff een endje fietsen !!!
- Miscanthus
Die Admins toch ... Maar goed, ik beland op de een of andere manier ook weleens in die kerk van Jezus Christus in Barendrecht. Moest ik binnenkort maar weer 'ns doen ...Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik denk dat Admin per abuis mijn eerste posting heeft weggegooid. Dus ik probeer deze herkansing:
Ik ga 's zondags naar de gemeente van Jezus Christus. In mijn geval in Barendrecht.

Ik mag graag shoppen.

[Aangepast op 15/2/05 door Bar Yamino]
Oorspronkelijk gepost door RacecaRMormonen??Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik denk dat Admin per abuis mijn eerste posting heeft weggegooid. Dus ik probeer deze herkansing:
Ik ga 's zondags naar de gemeente van Jezus Christus. In mijn geval in Barendrecht.

Nee, het is een gemeente die staat in de reformatorische traditie. Je weet wel, drie formulieren enzo.
Mijn vorige reactie is weggehaald. Waarom weet ik niet, want het was een reactie op dit bericht.Oorspronkelijk gepost door lokjeMatthijs, je moet goed lezen wat er staat: g. de synode van HHK heeft op 27 augustus 2004 ingestemd met het navolgende ten aanzien van het gebruik van de naam. De synode van de HHK heeft in toe gestemd Hervormd alleen te gebruiken vooraf gaand door Hersteld. Vervolgens wil men de naam nu (nog?) niet in de kerkorde wijzigen. Maar toon maar aan waar in de overeenkomst staat dat de synode van de HHK nog haar goedkeuring over de overeenkomst moet geven. Dat staat er niet! Dus al die namen als hervormdekerkwoudenberg.nl, hervormd Zeeland, Hervormde Gemeente Kruiningen (in h.v.) zijn gewoon onwettig.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
niets officieels. op de synode is tegen gestemt.
Als je het hervormd kerkblad van 17 dec. '04 gelezen hebt, dan heb je kunnen lezen dat door een tiental synodeleden een ordevoorstel werd ingediend met het verzoek de beslissing (naamsverandering, M) vooruit te schuiven naar een volgende vergadering. Dit voorstel werd met grote meerderheid aangenomen (...) Reden: Omdat volgens de synodeleden in de gemeenten nog niets te merken was van een verandering in het optreden van CVBZ, maar juist in steeds meer gemeenten ingrijpenden maatregelen worden ervaren, wilde het merendeel van de synode de zaak vooruitschuiven. vanwege de bij de PKN gewekte verwachting, wilde men de naamswijziging nu niet afstemmen en vanwege de pijnlijke ervaringen anderzijds niet aannemen (...)
Tot op de dag van vandaag heb ik nog niet gehoord van onze synode dat wij nu Hersteld Hervormde Kerk heten.
Dus ik behoor tot de Hersteld Nederlands Hervormde Kerk.
Dus iedereen die HHK schrijft, schrijft het fout. Ook het RD schrijft het alle weken verkeerd op.
Matthijs
Is het misschien mogelijk om discussies over de HHk [herstel de HNHK] te voeren in de daarvoor bestemde topic's zodat ik ze gewoon kan overslaan?Oorspronkelijk gepost door MatthijsMijn vorige reactie is weggehaald. Waarom weet ik niet, want het was een reactie op dit bericht.Oorspronkelijk gepost door lokjeMatthijs, je moet goed lezen wat er staat: g. de synode van HHK heeft op 27 augustus 2004 ingestemd met het navolgende ten aanzien van het gebruik van de naam. De synode van de HHK heeft in toe gestemd Hervormd alleen te gebruiken vooraf gaand door Hersteld. Vervolgens wil men de naam nu (nog?) niet in de kerkorde wijzigen. Maar toon maar aan waar in de overeenkomst staat dat de synode van de HHK nog haar goedkeuring over de overeenkomst moet geven. Dat staat er niet! Dus al die namen als hervormdekerkwoudenberg.nl, hervormd Zeeland, Hervormde Gemeente Kruiningen (in h.v.) zijn gewoon onwettig.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
niets officieels. op de synode is tegen gestemt.
Als je het hervormd kerkblad van 17 dec. '04 gelezen hebt, dan heb je kunnen lezen dat door een tiental synodeleden een ordevoorstel werd ingediend met het verzoek de beslissing (naamsverandering, M) vooruit te schuiven naar een volgende vergadering. Dit voorstel werd met grote meerderheid aangenomen (...) Reden: Omdat volgens de synodeleden in de gemeenten nog niets te merken was van een verandering in het optreden van CVBZ, maar juist in steeds meer gemeenten ingrijpenden maatregelen worden ervaren, wilde het merendeel van de synode de zaak vooruitschuiven. vanwege de bij de PKN gewekte verwachting, wilde men de naamswijziging nu niet afstemmen en vanwege de pijnlijke ervaringen anderzijds niet aannemen (...)
Tot op de dag van vandaag heb ik nog niet gehoord van onze synode dat wij nu Hersteld Hervormde Kerk heten.
Dus ik behoor tot de Hersteld Nederlands Hervormde Kerk.
Dus iedereen die HHK schrijft, schrijft het fout. Ook het RD schrijft het alle weken verkeerd op.
Matthijs
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
De Kandelaar kerk in Heemse is een mooie kerk met een mooi BAG orgel.Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik ben lid van de GKV in Ommen, maar daar kom ik elke 14 dagen. De andere week zit ik in Heemse. Om en om dus.
(krijg je als je onder de plak zit:,)
Ik ben er diverse keren geweest toen wij op vakantie waren in Hardenberg.