't is nog niks vergeleken bij RefoWeb, hoor.Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
ehm... de roddelpers loopt veel beter dan de echt-nieuws-topic.....
n.a.v. kerknieuws
- Miscanthus
lijkt mij verstandiger dan maar een beetje met modder gooien. Maar is het mogelijk om hier een antwoord op te krijgen?Oorspronkelijk gepost door Kaw
Nee Pim, je hebt wel gelijk.
Laten we dan kappen met insinuaties en veronderstellingen.
Zullen we eens onderzoek gaan doen wat de beweegredenen zijn van het curratiorium voordat we oordelen wat volgens ons hun beweegredenen zijn?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Eerlijk heb ik alleen maar van horen zeggen. Is daar een officieel document of iets dergelijks over?Oorspronkelijk gepost door Egbertlijkt mij verstandiger dan maar een beetje met modder gooien. Maar is het mogelijk om hier een antwoord op te krijgen?Oorspronkelijk gepost door Kaw
Nee Pim, je hebt wel gelijk.
Laten we dan kappen met insinuaties en veronderstellingen.
Zullen we eens onderzoek gaan doen wat de beweegredenen zijn van het curratiorium voordat we oordelen wat volgens ons hun beweegredenen zijn?
Uit dezelfde discussie van vorig jaar:
[Aangepast op 24/5/05 door refo]Oorspronkelijk gepost door PimKlopt, en die moet je goed kunnen scheiden, zo heb ik begrepen.Oorspronkelijk gepost door memento
.... voor zover ik weet zijn er geen specifieke vragen die het curatorium steld, maar laten ze je bekerings- en je roepingsverhaal vertellen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Is niet elke gelovige opgeroepen om het evangelie te prediken aan alle creaturen?Oorspronkelijk gepost door refo
[Aangepast op 24/5/05 door refo]Oorspronkelijk gepost door PimKlopt, en die moet je goed kunnen scheiden, zo heb ik begrepen.Oorspronkelijk gepost door memento
.... voor zover ik weet zijn er geen specifieke vragen die het curatorium steld, maar laten ze je bekerings- en je roepingsverhaal vertellen.
Dit is toch ook nogal moeilijk invulbaar? Ik neem toch aan dat er wel op schrift gezette regels zijn?
Niet iedere gelovige is geroepen om dit in de vorm van een ambt te doen denk ik.Oorspronkelijk gepost door KawIs niet elke gelovige opgeroepen om het evangelie te prediken aan alle creaturen?Oorspronkelijk gepost door refo
Dit is toch ook nogal moeilijk invulbaar? Ik neem toch aan dat er wel op schrift gezette regels zijn?
Dus als het goed is kan je aan iemand duidelijk maken waarom jij nou wel in de vorm van een ambt het Evangelie mag verkondigen.