Refoforum in het RD!
Re: Refoforum in het RD!
Ach, wat een gemekker. In klagen gaan de dagen.
De kerk is alle eeuwen door tegen de vooruitgang geweest, maar kan die toch niet tegenhouden. Intussen moet ze gewoon (blijven) zorgen voor goede verkondiging.
De kerk is alle eeuwen door tegen de vooruitgang geweest, maar kan die toch niet tegenhouden. Intussen moet ze gewoon (blijven) zorgen voor goede verkondiging.
Dat is de herziene versie.henriët schreef:Tiberius schreef:In de krant: "Leutertopic"![]()
Misschien komt dat woord dan volgend jaar ook nog in de VanDale.![]()
Terwijl het gewoon ' gezelligheidstopic' heet![]()
is voor die herziene versie wel goed naar de brontaal gekeken?
Overigens denk ik dat het niet bij het doel van dit artikel hoorde om een tegengeluid te laten horen.
Als je eenvoudig het fenomeen onder de aandacht wil brengen en een kijkje in de keuken wilt geven,
is het niet voor de hand liggend om meteen de nadelen/ tegenwerpingen er ook bij te noemen.
Die zullen als ingezonden stuk hun weg wel vinden, vermoed ik zo.
Overigens denk ik dat het niet bij het doel van dit artikel hoorde om een tegengeluid te laten horen.
Als je eenvoudig het fenomeen onder de aandacht wil brengen en een kijkje in de keuken wilt geven,
is het niet voor de hand liggend om meteen de nadelen/ tegenwerpingen er ook bij te noemen.
let sin never hold true, that Love never broke through.
A.s. zaterdag in deel 2.Geduld schreef:is voor die herziene versie wel goed naar de brontaal gekeken?
Klopt, waar we als modteam het over eens waren;)Tiberius schreef:Dat is de herziene versie.henriët schreef:Tiberius schreef:In de krant: "Leutertopic"![]()
Misschien komt dat woord dan volgend jaar ook nog in de VanDale.![]()
Terwijl het gewoon ' gezelligheidstopic' heet![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mijn naam is haas.PvS schreef:Leuk dat we nu je echte naam ook wetenAfgewezen schreef:Ik zie het probleem ook niet zo. Heb in elk geval niet het gevoel dat ik me met onoorbare dingen bezighoud..

Leuk dat je eraan meewerkte Afgewezen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Johann Gottfried Walther
Met foto's van de mod's?Tiberius schreef:A.s. zaterdag in deel 2.Geduld schreef:is voor die herziene versie wel goed naar de brontaal gekeken?

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Sommigen met een balkje over hun ogen: die willen dan anoniem blijven.Johann Gottfried Walther schreef:Met foto's van de mod's?Tiberius schreef:A.s. zaterdag in deel 2.Geduld schreef:is voor die herziene versie wel goed naar de brontaal gekeken?

Waarom geen hoed met zonnebril?eilander schreef:Sommigen met een balkje over hun ogen: die willen dan anoniem blijven.Johann Gottfried Walther schreef:Met foto's van de mod's?Tiberius schreef:A.s. zaterdag in deel 2.Geduld schreef:is voor die herziene versie wel goed naar de brontaal gekeken?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:eilander schreef:Waarom geen hoed met zonnebril?Johann Gottfried Walther schreef:Sommigen met een balkje over hun ogen: die willen dan anoniem blijven.Tiberius schreef:
Met foto's van de mod's?

~~Soli Deo Gloria~~
Ik herinner me een boek "Mannen zonder gezicht"........Hendrikus schreef:Mara schreef:eilander schreef:Waarom geen hoed met zonnebril?Johann Gottfried Walther schreef:
Sommigen met een balkje over hun ogen: die willen dan anoniem blijven.
Atze
blauwe shirts bij refomods?
en de vrouwen onder hen zullen toch welzeker geen lang haar hebben;)
zoiets dan?

of zoiets :

of zoiets :

en de vrouwen onder hen zullen toch welzeker geen lang haar hebben;)
zoiets dan?

of zoiets :

of zoiets :

Ah heb ik toch een foto van de laatste Moderator Meeting gevonden :