O, ik heb hele oude jaargangen in mijn klas. Ooit van Marktplaats. Echt allemaal jaren 80 ofzo. Dus dat maakt het verschil dan, denk ik.Tiberius schreef:Misschien kan Willem nog iets ergens vandaan toveren, maar volgens mij heb ik hier ooit wel eens opgemerkt, dat de oudere jaargangen van DD wel te doen zijn. Maar ergens halverwege de jaren 90 van de vorige eeuw is dat veranderd.Ander schreef:Toch vind ik het heel bijzonder dat DD in onze gezindte altijd geaccepteerd is geweest. Ik ken echt veel refo's die geabonneerd zijn (geweest) op de DD. En alle occulte boeken die in het artikel genoemd staan ken ik niet, behalve de Donald Duck. Wellicht zijn die boeken wel van een ander kaliber, dat weet ik dus niet.Tiberius schreef:@Ander: Zo onschuldig is DD beslist niet; dat hoor jij als schoolmeester toch te weten.
Lees dit (korte) artikeltje van Chris eens: http://www.chris.nl/32440/occultisme-ziende-blind.html
Dat geldt overigens voor meer bladen: de Panorama was vroeger ook een aardig blad, maar tegenwoordig te smerig om aan te willen raken.
Maar wat is er halverwege de jaren '90 veranderd dan?