Wanneer mag je trouwen?

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Dat is gewoon niet waar. Jij laat het nu overkomen dat iedereen het niet kan betalen. Nou, als ik hier door de nieuwbouwwijk rij staan er overal nieuwe huizen en wonen daar allemaal jonge stelletjes. rara, hoe kan dat.

[Aangepast op 6/6/03 door tukkertje]
Hallo dan! Die huizen in Rijssen kosten geen drol. Voor het geld dat je daar voor een eensgezinswoning betaalt, koop je hier nog niet eens een tweekamer woning.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Dan trouw je en als je jong bent en je hebt nog een studie voor de boeg, dan wacht je nog even met de kindertjes. Er zijn middelen genoeg.
Is dit een uitdaging voor een volgende discussie????

GRoetjes Nicname
:D

Er wordt alleen nog niet zo op gereageerd. Blijkbaar is men het ermee eens
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dikke onzin. IN rijssen koop je al bijna geen huizen van onder de 200.000 euro meerhoor.
anne

Bericht door anne »

Rijssen staat bekend om grote huizen...
Ook voor jonge echtparen die getrouwd zijn of gaan trouwen.
De meeste mensen in Rijssen kopen liever een mooi huis, en dan maar niet een dure vakantie, geen duur eten...

Zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kastelen...
:+:+
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kastelen...
Dat wordt je hier met de paplepel ingegoten
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Dikke onzin. IN rijssen koop je al bijna geen huizen van onder de 200.000 euro meerhoor.
Ik heb zojuist nog op www. funda.nl gekeken, maar daar staan ze nog volop.
anne

Bericht door anne »

De gemiddelde Rijssenaar wil waar voor zijn geld...
Ook ik heb op http://www.funda.nl gekeken. Leuke site trouwens, die kende ik niet. Maar de huizen die onder de 200.000 zijn horen in Rijssen niet bij WAAR VOOR JE GELD...
Tja dat is Rijssen...
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door anne
Ook ik heb op http://www.funda.nl gekeken. Leuke site trouwens, die kende ik niet. Maar de huizen die onder de 200.000 zijn horen in Rijssen niet bij WAAR VOOR JE GELD...
Tja dat is Rijssen...
Is Rijssen op en top materialistisch??

Tja, dan moeten de jonge stellen daar maar niet klagen...of doen ze dat ook niet?

GRoetjes Nicname;)
tineke

Bericht door tineke »

Oorspronkelijk gepost door WSO
Die tukkertje heeft het goed: veel goedkope huizen in de buurt, dus zijn hormonen kunnen hun gang gaan.

Alle gekheid op een stokje. Het probleem is dat het leven gewoon duur is. Daar doe je nix aan. Wil je trouwen en kan het (financieel en organisaorisch) dan doe je het. En kan het niet, dan niet. En als je niet van elkaar af kunt blijven, dan zijn er toch wel andere mogelijkheden? Als er maar geen kindertjes van komen, want dán moet je naar de kerkeraad, anders niet.
ook als je niet zwanger wordt is het verkeerd om met mekaar naar bed te gaan...daarom vind ik het stom dat ze mensen er zo op aankijken als ze zwanger zijn voor het huwelijk, terwijl er genoeg aznderen zijn die ook met mekaar naar bed gaan,maar dan voor de zkerheid de pil mar even slikken... dat vind ik zooooo schijnheilig.. want je bent net zo verkeerd..

sorry dit was off-topic, maar ik moest er evne op reageren
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door anne
Tja dat is Rijssen...
Hmmm.... volgens mij klopt dat niet. Als je een huis voor anderhalve ton hebt, die ruim is, dan heb je meer waar voor je geld dan een vergelijkbaar huis van 2 ton.

Maar het blijft dat de huizen in Rijssen die voor 2 ton worden aangeboden, hier in de randstad bijna het dubbele kosten.
Ik ken mensen die van Goeree naar de Randstad zijn verhuisd en nu met een aantal kinderen in een bovenwoning moeten zitten.
anne

Bericht door anne »

Huizen in Rijssen onder de 2 ton, zijn uitgeleefd, oud en niet gelijk bruikbaar. Als je er dan nog voor een ton aan moet verbreken, kun je beter gelijk waar voor je geld kopen...

Natuurlijk zijn hier de huizen goedkoper dan in de randstad. Maar ook niet meer zo goedkoop als jaren geleden...
Jootje

Bericht door Jootje »

Maar is 2 ton niet veel voor een jong stelletje?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jootje
Maar is 2 ton niet veel voor een jong stelletje?
Is veel, maar je gaat als Rijssenaar toch niet in een bovenwoning/apartement zitten! Dat is veeeeeel te min! :(
Kislev

Bericht door Kislev »

Elke keer als ik de naam van het topic zie staan schiet bij mij te binnen: "als je 18 + bent en van elkaar houdt". Maar misschien ben ik te simpel.

En als dat huwelijk een drievoudig snoer is komt dat huis ook echt wel.

[Aangepast op 10/6/03 door Kislev]
parsifal

Bericht door parsifal »

Volgens mij dekt de titel van deze topic niet echt de intentie waarmee de eerste berichten zijn geposts, en is men daarna over huizenprijzen gaan bekvechten. :)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie