Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]

Orchidee

Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]

Bericht door Orchidee »

vlinder schreef:
Orchidee schreef:
Oude-Waarheid schreef:
Mariavt schreef:'k Had geen zin om te koken, dus voor allebei, 2 hamkaas schnitzels, en lekker...........
Luie vrouw ben jij je lijkt O.W. wel (macaronie bij appie) :slurp :humhihi :humhihi
+1:(( +1:(( +1:(( het is dat jullie niet in de buurt wonen, maar anders......
ik zou jullie af en toe een lekker gezond potje brengen :slurp
Ik woon in de buurt.... :yahoo :yahoo
En ik heb gister kant-en-klare andijviestamp op en vandaag gebakken ei op brood. Makkelijk, allebei in 5 minuten klaar.
Ik verwacht je morgen rond een uur of 6 's avonds.... :yahoo :yahoo :yahoo
:wiz :wiz :wiz jij bent toch niet oud, hulpbehoevend of een man die niet koken kan :quoi
als je het echt nodig hebt mag je wel mee komen eten hoor :super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Orchidee schreef: [als je het echt nodig hebt mag je wel mee komen eten hoor :super
Zo, die houden we in gedachten, altijd makkelijk als ik langs je tuf...! ;)
vlinder

Bericht door vlinder »

Orchidee schreef:
vlinder schreef:
Orchidee schreef:
Oude-Waarheid schreef:
Luie vrouw ben jij je lijkt O.W. wel (macaronie bij appie) :slurp :humhihi :humhihi
+1:(( +1:(( +1:(( het is dat jullie niet in de buurt wonen, maar anders......
ik zou jullie af en toe een lekker gezond potje brengen :slurp
Ik woon in de buurt.... :yahoo :yahoo
En ik heb gister kant-en-klare andijviestamp op en vandaag gebakken ei op brood. Makkelijk, allebei in 5 minuten klaar.
Ik verwacht je morgen rond een uur of 6 's avonds.... :yahoo :yahoo :yahoo
:wiz :wiz :wiz jij bent toch niet oud, hulpbehoevend of een man die niet koken kan :quoi
als je het echt nodig hebt mag je wel mee komen eten hoor :super
Ik ben een vrouw die niet koken kan. Is dat niet slecht genoeg? :P

En voor het geval je dat miste: ik maakte een grapje, maar dat kwam blijkbaar niet over.... :)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

oesterschelpje schreef:
Orchidee schreef: [als je het echt nodig hebt mag je wel mee komen eten hoor :super
Zo, die houden we in gedachten, altijd makkelijk als ik langs je tuf...! ;)
k Heb geen auto meer en op de scoot is het te ver, dus doe ik het maar met wat ik in huis heb, boerenkool met worst, ook lekker, heerlijk zo'n magnetron... :)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Lassie

Bericht door Lassie »

groentenmix
gekookte aardappelen
kipfilet
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Denk dat ik hachee ga maken, met aardappelen en rode kool....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

MarthaMartha schreef:Denk dat ik hachee ga maken, met aardappelen en rode kool....
Ik hou me in...
MarthaMartha

Mister schreef:
MarthaMartha schreef:Denk dat ik hachee ga maken, met aardappelen en rode kool....
Ik hou me in...
etter :fouet
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik at gisteren spruitjestaart met rookworst. Erg lekker. Alleen was het de eerste keer dat ik spruitjes klaarmaakte (zoals ik ze vroeger at vond ik ze niet lekker) en had ik de spruitjes keurig schoongemaakt in water.... Maak de spruitjes schoon stond er in het recept. En op de zak spruitjes stond niks. Dus de ovenschaaltjes stonden heerlijk in de oven, komt Joanne thuis: Heb je de onderkantjes er af gehaald en de buitenste blaadjes verwijderd? Oeps... moet dat? :)

Dus, het eten was lekker maar om tijdens het eten alle spruitjes nog te ontleden was minder.... :D weer wat geleerd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MarthaMartha

Marnix schreef:Ik at gisteren spruitjestaart met rookworst. Erg lekker. Alleen was het de eerste keer dat ik spruitjes klaarmaakte (zoals ik ze vroeger at vond ik ze niet lekker) en had ik de spruitjes keurig schoongemaakt in water.... Maak de spruitjes schoon stond er in het recept. En op de zak spruitjes stond niks. Dus de ovenschaaltjes stonden heerlijk in de oven, komt Joanne thuis: Heb je de onderkantjes er af gehaald en de buitenste blaadjes verwijderd? Oeps... moet dat? :)

Dus, het eten was lekker maar om tijdens het eten alle spruitjes nog te ontleden was minder.... :D weer wat geleerd.
:haha

Geweldig, had ik willen zien....

spruitjestaart klinkt goed, heb je een recept?
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

We houden vandaag maar eens kliekjes dag.
Er staan nog genoeg restjes in de koelkast!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Lasagna :langue
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Bami "a la Orchidee" :slurp
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Marnix

Bericht door Marnix »

MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:Ik at gisteren spruitjestaart met rookworst. Erg lekker. Alleen was het de eerste keer dat ik spruitjes klaarmaakte (zoals ik ze vroeger at vond ik ze niet lekker) en had ik de spruitjes keurig schoongemaakt in water.... Maak de spruitjes schoon stond er in het recept. En op de zak spruitjes stond niks. Dus de ovenschaaltjes stonden heerlijk in de oven, komt Joanne thuis: Heb je de onderkantjes er af gehaald en de buitenste blaadjes verwijderd? Oeps... moet dat? :)

;)

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=419 ... itjestaart

Alleen heb ik geen vegetarische rookworst gebruikt en gebruikte ik ovenschaaltjes ipv een springvorm en heb daarom, omdat het eimengsel anders heel nat blijft, de koffiemelk vervangen door slagroom.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MarthaMartha

Marnix schreef:
MarthaMartha schreef:

;)

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=419 ... itjestaart

Alleen heb ik geen vegetarische rookworst gebruikt en gebruikte ik ovenschaaltjes ipv een springvorm en heb daarom, omdat het eimengsel anders heel nat blijft, de koffiemelk vervangen door slagroom.
aha, dank je!
Gesloten