Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Gisteren een lekkere wrap op bij de Mac/M'burg.
En nog wat kipnuggets en patat.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
En zo was het onverwacht toch nog leuk in Middelburgalbion schreef:Gisteren een lekkere wrap op bij de Mac/M'burg.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik zat er niet lekker, want een kind nam het blad op en gooide zo al de frietjes over zijn schouder zoOrchidee schreef:En zo was het onverwacht toch nog leuk in Middelburgalbion schreef:Gisteren een lekkere wrap op bij de Mac/M'burg.
En nog wat kipnuggets en patat.![]()
bij de mensen achter hem op tafel. Degene die de patat over hem heen kreeg sprak het jongetje aan
en dat werd hem niet in dank afgenomen en er ontstond een woordenwisseling die in een scheldpartij
eindigde. Gelukkig ging hij er niet op in. Ze waren al klaar met eten en konden dus vertrekken, wat
ze dan ook deden.
- oesterschelpje
Tjonge jonge, wat belachelijk!
Hoe groeit zo een kind op?
De normen en waarden zijn echt ver te zoeken.
Juist in Middelburg zouden ze toch ook moeten weten van de mishandeling die daar in de omgeving heeft plaatsgevonden bij een jonge puber?
Je zou als ouders gewoon zo een kind flink moeten aanpakken en excuses maken aan degene die de patat over hem heen kreeg.
Juist in Middelburg zouden ze toch ook moeten weten van de mishandeling die daar in de omgeving heeft plaatsgevonden bij een jonge puber?
Je zou als ouders gewoon zo een kind flink moeten aanpakken en excuses maken aan degene die de patat over hem heen kreeg.
Dacht ik ook, maar de moeder vroeg waar hij zich mee bemoeide en schold hem uit. Aan de tafel daarvoor zat een vader met drie jonge kinderen, die het ook vervelend vonden. Zoonlief draaide zich om en zei 'Eet smakelijk'. (maar ik was bang dat moederlief dat ook zou horen en wij de scheldkanonade over ons heen zou krijgen, en wij waren net begonnenoesterschelpje schreef:Tjonge jonge, wat belachelijk!

albion schreef:Ik zat er niet lekker, want een kind nam het blad op en gooide zo al de frietjes over zijn schouder zoOrchidee schreef:En zo was het onverwacht toch nog leuk in Middelburgalbion schreef:Gisteren een lekkere wrap op bij de Mac/M'burg.
En nog wat kipnuggets en patat.![]()
bij de mensen achter hem op tafel. Degene die de patat over hem heen kreeg sprak het jongetje aan
en dat werd hem niet in dank afgenomen en er ontstond een woordenwisseling die in een scheldpartij
eindigde. Gelukkig ging hij er niet op in. Ze waren al klaar met eten en konden dus vertrekken, wat
ze dan ook deden.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Even een vraagje voor de bakkers M/V onder ons: Wat voor cakevormen gebruiken jullie? Ik ben nl. toe aan andere cakevormen, maar twijfel tussen siliconen, glas, of blik. Iemand een mening?
- MarthaMartha
mm.. ik heb nog altijd blik.... maar ze zeggen dat siliconen vormen erg handig zijn.....refoma schreef:Even een vraagje voor de bakkers M/V onder ons: Wat voor cakevormen gebruiken jullie? Ik ben nl. toe aan andere cakevormen, maar twijfel tussen siliconen, glas, of blik. Iemand een mening?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Ik heb siliconen. Maar koop er wel een van goede kwaliteit!refoma schreef:Even een vraagje voor de bakkers M/V onder ons: Wat voor cakevormen gebruiken jullie? Ik ben nl. toe aan andere cakevormen, maar twijfel tussen siliconen, glas, of blik. Iemand een mening?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
mmm... net lekker scones klaargemaakt....
staan nu in de oven.... gezellig voor vanavond bij de warme brandende kachel...
staan nu in de oven.... gezellig voor vanavond bij de warme brandende kachel...
- MarthaMartha
hier nog een tip: www.funbaking.nloesterschelpje schreef:WIj hadden vanmiddag een High-Tea.
Was reuze gezellig met allerlei heerlijke hapjes.
Wie heeft er nog leuke ideeen en lekkere recepjes voor kleine hapjes?![]()
Je mag me ook even een PBtje sturen, als je hier niet wilt reageren.
Gewoon de oude blijven gebruiken.refoma schreef:Even een vraagje voor de bakkers M/V onder ons: Wat voor cakevormen gebruiken jullie? Ik ben nl. toe aan andere cakevormen, maar twijfel tussen siliconen, glas, of blik. Iemand een mening?
- oesterschelpje
Dank je MM! Ik heb de site gelijk aan mijn favorieten toegevoegd.
Wat betreft bakblikken ben ik nog steeds ouderwets...
Gewoon een echt blik!
Wat betreft bakblikken ben ik nog steeds ouderwets...
Gewoon een echt blik!

Is een idee, maar ze zijn nogal roestig vanbinnen. Ik moet ze nu altijd met bakpapier bekleden voordat ik kan bakken, is zo`n gedoe....refo schreef:Gewoon de oude blijven gebruiken.refoma schreef:Even een vraagje voor de bakkers M/V onder ons: Wat voor cakevormen gebruiken jullie? Ik ben nl. toe aan andere cakevormen, maar twijfel tussen siliconen, glas, of blik. Iemand een mening?
Ooit heb ik bakblikken gezien met afgeronde hoeken, maar ik weet niet meer waar.
glazen!! zijn i-de-aal! Vind ikrefoma schreef:Even een vraagje voor de bakkers M/V onder ons: Wat voor cakevormen gebruiken jullie? Ik ben nl. toe aan andere cakevormen, maar twijfel tussen siliconen, glas, of blik. Iemand een mening?

It's nice to be important, but it's more important to be nice...