Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Toch zou het ook prima kunnen dat het dit keer niet zo is. Mij werd recent ook toegevoegd: 'Je lijkt Jantje wel' door een stellige uitspraak in combinatie met die emoticon. Maar die emoticon staat ons allen gewoon ter beschikking, daarvoor hoef je geen Wachter, Jantje of GerefGemeenteLid te heten.
Sowieso hoop ik dat Jantje terugkomt. Een verrijking voor het forum.
Hij houdt het levendig.
Hij houdt het levendig.
Nee hoor. Ik vind het ook kinderachtig.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zeer eens. Hopelijk wordt het hem gegund om terug te komen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- FlyingEagle
Dat hoop ik ook
Dat is dan weer zeer on-topic. Maar dat zou ook heel goed onder het kopje 'grote vreugden' passen.
Ware het niet dat ik daarmee op de zaken vooruit zou lopen.
Ware het niet dat ik daarmee op de zaken vooruit zou lopen.
Toch is het bij jou niet het geval. Alleen omdat jouw account veel langer bestaat.Job schreef: ↑03 apr 2025, 20:18 Toch zou het ook prima kunnen dat het dit keer niet zo is. Mij werd recent ook toegevoegd: 'Je lijkt Jantje wel' door een stellige uitspraak in combinatie met die emoticon. Maar die emoticon staat ons allen gewoon ter beschikking, daarvoor hoef je geen Wachter, Jantje of GerefGemeenteLid te heten.
Overigens is het bij mij niet alleen vanwege de emoticon dat ik dit vermoeden uitspreek. Dat hangt samen met alles wat JP Zoon gezegd heeft.
Laatst gewijzigd door Mistig op 04 apr 2025, 00:37, 2 keer totaal gewijzigd.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Ik vind het ook prima. Maar dan moet Jantje (met al zijn andere titels inmiddels) gewoon een gesprek met de moderators voeren. Ze komen er vast uit. Jantje was ook de beroerdste niet volgens mij; soms wat vervelend, maar ach.
Dit is denk ik in het geval van Jantje het beste topic om dit te bespreken.

'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Ik had het kunnen weten. En als GG rechts het had geschreven, zou ik niet eens gereageerd hebben. Maar van GG links had ik wel een iets ruimere blik verwachtAd Anker schreef: ↑03 apr 2025, 13:34Het blijft toch een beetje een GG forum, Hendrikus.Dus raadzaam om eerst bij de naam Dekker de GG te onderzoeken. Vaak is het dan raak.
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Maar het draadje het nota bene Gereformeerde Gemeenten. Als het nou in 'beroepingswerk discussie' zou staan.
Zijt gij een vreemdeling in Jeruzalem en weet gij deze dingen niet?
GG links staat volop in de plaatselijke GG. en misschien schuif ik wat op naar rechts:)Hendrikus schreef: ↑04 apr 2025, 08:16Ik had het kunnen weten. En als GG rechts het had geschreven, zou ik niet eens gereageerd hebben. Maar van GG links had ik wel een iets ruimere blik verwachtAd Anker schreef: ↑03 apr 2025, 13:34Het blijft toch een beetje een GG forum, Hendrikus.Dus raadzaam om eerst bij de naam Dekker de GG te onderzoeken. Vaak is het dan raak.
![]()
![]()
Ik voel mij het meest thuis bij de commentaren van DDD. Geen idee of hij links of rechts is.
Dat gaat niet over een minder of meer ruime blik maar puur om spijkers op laag water zoeken.Hendrikus schreef: ↑04 apr 2025, 08:16Ik had het kunnen weten. En als GG rechts het had geschreven, zou ik niet eens gereageerd hebben. Maar van GG links had ik wel een iets ruimere blik verwachtAd Anker schreef: ↑03 apr 2025, 13:34Het blijft toch een beetje een GG forum, Hendrikus.Dus raadzaam om eerst bij de naam Dekker de GG te onderzoeken. Vaak is het dan raak.
![]()
![]()
Beetje onnozele opmerking in een Gereformeerde Gemeente topic. Daar is immers maar één ds. Dekker..
Dank u.Inwoner schreef: ↑04 apr 2025, 10:03Dat gaat niet over een minder of meer ruime blik maar puur om spijkers op laag water zoeken.Hendrikus schreef: ↑04 apr 2025, 08:16Ik had het kunnen weten. En als GG rechts het had geschreven, zou ik niet eens gereageerd hebben. Maar van GG links had ik wel een iets ruimere blik verwacht![]()