Kleine vreugden

Job

Re: Kleine vreugden

Bericht door Job »

Ik heb vandaag kleine vreugden beleefd aan de AI-afbeeldingen die her en der gedeeld worden over de logeerpartij bij de koning. 's Werelds zorgen zijn groot, toch kon ik een grijns niet onderdrukken. Als ik wist hoe ik hier afbeeldingen moest delen, dan liet ik er een paar zien!

En de HEMA-inhaker is weer geniaal! "Oranje vlekken in je koninklijk beddengoed?"

:haha
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

Job schreef: Gisteren, 23:37 Ik heb vandaag kleine vreugden beleefd aan de AI-afbeeldingen die her en der gedeeld worden over de logeerpartij bij de koning. 's Werelds zorgen zijn groot, toch kon ik een grijns niet onderdrukken. Als ik wist hoe ik hier afbeeldingen moest delen, dan liet ik er een paar zien!

En de HEMA-inhaker is weer geniaal! "Oranje vlekken in je koninklijk beddengoed?"

Mijn Nederlandse kant moest er hartelijk om lachen, mijn Zwitserse kant vond het diplomatiek onhandig en respectloos.
Het is met dergelijke zaken altijd een beetje dubbel merk ik :)

Mijn kleine vreugde: heel vroeg opstaan en de zon boven de bergen zien opkomen.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Bij de Hema komen normale burgers en geen diplomatiek fijngevoelige mensen, dus de graag lijkt me redelijk geslaagd, alhoewel je hem geen vijf keer moet zien.
merel

Bericht door merel »

Edelweiss schreef: Vandaag, 11:00
Job schreef: Gisteren, 23:37 Ik heb vandaag kleine vreugden beleefd aan de AI-afbeeldingen die her en der gedeeld worden over de logeerpartij bij de koning. 's Werelds zorgen zijn groot, toch kon ik een grijns niet onderdrukken. Als ik wist hoe ik hier afbeeldingen moest delen, dan liet ik er een paar zien!

Mijn Nederlandse kant moest er hartelijk om lachen, mijn Zwitserse kant vond het diplomatiek onhandig en respectloos.
Het is met dergelijke zaken altijd een beetje dubbel merk ik :)

Mijn kleine vreugde: heel vroeg opstaan en de zon boven de bergen zien opkomen.

Dat laatste klink fantastisch. Afgelopen jaren zijn wij steeds meer van de bergen gaan houden. Aankomende zomer zitten wij in de uitlopers van de Franse Alpen, maar dat is qua sfeer toch anders dan Oostenrijk en Zwitserland.
Plaats reactie