Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Dat meen je niet! Had ik je daar dus kunnen ontmoeten!
Nou moe, waren jullie er ookhelma schreef:Vanmiddag met mijn ouders naar afscheidsdienst ds Klaver geweest in Scheveningen. Was goed om daar te zijn.

Maar zeker het was goed om daar te zijn.
Haha grappig. Jij hoorde toch bij die mensen die voor hun beurt gingen?
Ik hoorde nergens bijhelma schreef:Haha grappig. Jij hoorde toch bij die mensen die voor hun beurt gingen?

Gewoon goed luisteren, dan is er niks aan de hand 

Ik ga naaien, het is te warm om maar iets actiefs te doen, dus lekker aan de slag, poppen voor de aktiemarkt.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
De schuur en schutting verven. Nog even een laagje vóórdat de winter invalt.
Maar helaas, kwam net wat verf tekort, (rollen verbruikt zeker meer verf dan kwasten?) dus nieuwe bus verf gehaald en korting was net afgelopen.
Verkeerde zuinigheid dus.
Maar helaas, kwam net wat verf tekort, (rollen verbruikt zeker meer verf dan kwasten?) dus nieuwe bus verf gehaald en korting was net afgelopen.
Verkeerde zuinigheid dus.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik vind het sowieso lastig inschatten de hoeveelheid verf. Overigens heb je bij een schutting natuurlijk meer oppervlak dan alleen de voorkant, daar zou ik in eerste instantie geen erg in hebben. Maar ik ben al wel gewend om 2 keer zoveel verf te kopen dan ik bereken. 

Er staat op het blik hoeveel vierkante meter je ermee kunt verven.Chrisje72 schreef:Ik vind het sowieso lastig inschatten de hoeveelheid verf. Overigens heb je bij een schutting natuurlijk meer oppervlak dan alleen de voorkant, daar zou ik in eerste instantie geen erg in hebben. Maar ik ben al wel gewend om 2 keer zoveel verf te kopen dan ik bereken.
Ik had het ingeschat, mede naar aanleiding van een vorige keer.
Maar ik denk dat je met het rollen de verf niet efficiënt gebruikt, je giet het in de bak, de roller moet zich eerst volzuigen en er blijft toch wel een laag plakken. Ik gebruik zo'n doorzichtige inzetbak, dus schoonmaken hoeft niet. Ik gooi die bak en roller zo bij het chemisch afval.
Twee keer zoveel verf heb ik niet zo'n zin in, tenzij het een neutrale kleur is. Op een gegeven moment stond de kelderkast vol met restjes verf. Na een tijdje zijn ze onbruikbaar geworden.
Tijdens het verf kopen moet je tegenwoordig goed opletten of je water- of terpentineverf in je handen hebt.
Zo ook met de kwasten en rollers!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Niet veel en de komende dagen ook niet

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vandaag een dagje naar scheveningen geweest.
Werken, werken, werken, werken..... Ik heb alweer enorm zin in een weekje vakantie 

Altijd geleerd dat werk een zegen is....Panny schreef:Werken, werken, werken, werken..... Ik heb alweer enorm zin in een weekje vakantie
Even op het Offerfeest geweest...
Dat is zeker!refo schreef:Altijd geleerd dat werk een zegen is....Panny schreef:Werken, werken, werken, werken..... Ik heb alweer enorm zin in een weekje vakantie
Maar bepaalde projecten kunnen ook enorm intensief en stressvol zijn.
Maar je hebt wel een gelijk hoor. Ik kan beter dankbaar zijn voor mijn baan!