de rolemmer....MarthaMartha schreef:van de kant en klaar nasi en bami maaltijden die bij Plus in de aanbieding waren, 2 voor 5 euro... lekker makkelijk, maar beslist niet lekker, brandsmaakje ofzo.... vandaag 1, maar probleem is dat ik er dus nu nog 1 heb....
Waar baal je van?
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Waar baal je van?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- MarthaMartha
vind ik eigenlijk niet kunnen, het is eten...Bert Mulder schreef:de rolemmer....MarthaMartha schreef:van de kant en klaar nasi en bami maaltijden die bij Plus in de aanbieding waren, 2 voor 5 euro... lekker makkelijk, maar beslist niet lekker, brandsmaakje ofzo.... vandaag 1, maar probleem is dat ik er dus nu nog 1 heb....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gewoon even lekker doorbakken en wat extra ketjap en sambal erin.
Opdienen met extra sate-saus.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
oké, dat doe ik dan met nummer 2 ....fluitje schreef:Gewoon even lekker doorbakken en wat extra ketjap en sambal erin.
- Bert Mulder
- Contacteer:
kippenvoer dan...MarthaMartha schreef:vind ik eigenlijk niet kunnen, het is eten...Bert Mulder schreef:de rolemmer....MarthaMartha schreef:van de kant en klaar nasi en bami maaltijden die bij Plus in de aanbieding waren, 2 voor 5 euro... lekker makkelijk, maar beslist niet lekker, brandsmaakje ofzo.... vandaag 1, maar probleem is dat ik er dus nu nog 1 heb....
fout, het is je voor eten verkocht, als een kat in een zak....
(we zullen dit dus niet aan Demo vertellen....)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- MarthaMartha
Bert Mulder schreef:kippenvoer dan...MarthaMartha schreef:vind ik eigenlijk niet kunnen, het is eten...Bert Mulder schreef:de rolemmer....MarthaMartha schreef:van de kant en klaar nasi en bami maaltijden die bij Plus in de aanbieding waren, 2 voor 5 euro... lekker makkelijk, maar beslist niet lekker, brandsmaakje ofzo.... vandaag 1, maar probleem is dat ik er dus nu nog 1 heb....
fout, het is je voor eten verkocht, als een kat in een zak....
(we zullen dit dus niet aan Demo vertellen....)

als die meegegeten had vandaag, had ik het niet gekocht... dat scheelt alweer...
- MarthaMartha
een kies die afbreekt terwijl je boterhammen eet...
- Oude-Waarheid
Kan me in denken sterkte bij de tandartsMarthaMartha schreef:een kies die afbreekt terwijl je boterhammen eet...

dat m'n humeur zo gruwelijk verpest is

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Dat is idd niet fraai.*girly* schreef:dat m'n humeur zo gruwelijk verpest is![]()
![]()
Hoe ga je dat veranderen?
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
niks... ben 't grootste deel al kwijt, met dank aan m'n vriend...heb alles en iedereen even voor alles wat mooi en lelijk is uitgemakat, en dat luchtte heerlijk opvogeltje schreef:Dat is idd niet fraai.*girly* schreef:dat m'n humeur zo gruwelijk verpest is![]()
![]()
Hoe ga je dat veranderen?

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
...die nog steeds niet over zijnOrchidee schreef:Van de discussies, die ik al heb gehad over een nieuw mobieltje met mijn dochter ( 13 jr)

ooh noooOrchidee schreef:...die nog steeds niet over zijnOrchidee schreef:Van de discussies, die ik al heb gehad over een nieuw mobieltje met mijn dochter ( 13 jr)
en nu?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:ooh noooOrchidee schreef:...die nog steeds niet over zijnOrchidee schreef:Van de discussies, die ik al heb gehad over een nieuw mobieltje met mijn dochter ( 13 jr)
en nu?

Is dat dat mobieltje in de was?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.