Hoe is je stemming op dit moment?
- Wilma van den Berg
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
- blij
- verwonderd
- gelukkig
- verwonderd
- gelukkig
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Verliefd 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Als gevolg van de HeartCry-conferentiehmprff schreef:- blij
- verwonderd
- gelukkig

kben in een zieke stemming... Griep is niet leuk 

Heel erg verdrietig, vanwege een verongelukt meisje hier op het dorp.
Wat kun je je dan met lege handen voelen staan, je zult als ouders je dochter maar uitzwaaien s ochtends.. en dan een half uur later sirenes horen gaan en even later.. is het je dochter die omkwam, onbegrijpelijk..
Het geeft wel weer een reden tot nadenken, hoe wij als ouders de verantwoording hebben voor onze kinderen, juist ook in geestelijk opzicht. En hoe wij hier het eeuwige leven op aarde niet hebben, en dat we bereid moeten zijn, de dood kan zo onverwachts komen.
Wat kun je je dan met lege handen voelen staan, je zult als ouders je dochter maar uitzwaaien s ochtends.. en dan een half uur later sirenes horen gaan en even later.. is het je dochter die omkwam, onbegrijpelijk..
Het geeft wel weer een reden tot nadenken, hoe wij als ouders de verantwoording hebben voor onze kinderen, juist ook in geestelijk opzicht. En hoe wij hier het eeuwige leven op aarde niet hebben, en dat we bereid moeten zijn, de dood kan zo onverwachts komen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik hoorde het ook, wat een afschuwelijk nieuws, wat een verdriet in dat gezin...henriët schreef:Heel erg verdrietig, vanwege een verongelukt meisje hier op het dorp.
- verward
- eenzaam
- het even niet meer zien zitten
kortom: niet al te fijn.
mag ik even janken:
- eenzaam
- het even niet meer zien zitten
kortom: niet al te fijn.
mag ik even janken:

Misschien kan er een splitsing plaats vinden?
Lassie schreef:Misschien kan er een splitsing plaats vinden?

De discussie over ds. Charles Leiter op de HeartCry conferentie heb ik hierheen opgesplitst.
Tja.
Iemand ervaring met gescheurde kniebanden?
- MarthaMartha
aiaiai.... dat lijkt me niet fijn!mathilde schreef:Tja.
nee, geen ervaring gelukkig!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik ook niet, maar hier kan je er wat meer over vinden: http://www.operatieinfo.nl/zoekresultat ... ekst&ID=32mathilde schreef:Tja.