Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
MariaW, van harte gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.
Weer een waarschuwing: memento mori!
Weer een waarschuwing: memento mori!
ik duik zo m'n bed in (was ik al eerder van plan)
@ MariaW.
Ook van mijn kant het oprechte medeleven.
Gods zegen en kracht toegebeden in deze tijd maar ook voor de periode hierna als het gemis gevoeld wordt.
Ook van mijn kant het oprechte medeleven.
Gods zegen en kracht toegebeden in deze tijd maar ook voor de periode hierna als het gemis gevoeld wordt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- sweelinck 25
Hoe was het gisteravond Helma?Oude-Waarheid schreef:Dan wens ik je een Goede dienst toe!!Kislev schreef:Dat hoop ik na twee jaar van afwezigheid aldaar vanavond ook weer eens te doen.helma schreef:vanavond heerlijk met z'n allen naar de kerk (Ds pronk)
'is het niet aangrijpend!?'
De keren dat ik Ds Pronk gehoord heb vond ik hem toch wel duidelijk en leerzaam.
Ik hoop als ik vervoer heb morgenavond naar Ds. Pronk toe te gaan. Dan is hij op Strijen-Sas.
ik ga me oom maar eens overhalen, nu krijg ik de kans weereens om hem te horen. Het was zo fijn de vorige keer
Of Helma er ook was weet ik niet, maar het was een goede dienst gisteravond (zoals gebruikelijk bij ds. Pronk).
Helma was er niet. En het was inderdaad weer een bijzondere dienst :Kislev schreef:Of Helma er ook was weet ik niet, maar het was een goede dienst gisteravond (zoals gebruikelijk bij ds. Pronk).
Johannes 4: 1-16
Thema: "Jezus bij de Jacobsbron"
1. Waarom Hij daar was
2. Wie Hij is
3. Wat Hij geeft
En wat mij geraakt heeft dat Christus het over zichzelf heeft met "de gave Gods" en dat een ieder uit die Bron mag drinken om zelf ook een levend water te worden.
Vanmorgen kon ik eerst in clientvolgsysteem van het re-integratiebureau. Dat lukt pas weer sinds een uur of 11. Vanmiddag mijn postwijk doen en vanavond heb ik niks. Het is nog erg rustig...
Kislev schreef:Of Helma er ook was weet ik niet, maar het was een goede dienst gisteravond (zoals gebruikelijk bij ds. Pronk).
Wij waren van plan te gaan, maar te laat thuis na een dagje uit...
toen hebben we thuis een dvd van Paul Washer bekeken.
ook erg leerzaam
(maar ik miste de dienst wel....en jammer dat ik je neus dus niet heb gezien

buitengewoon opmerkelijkKislev schreef:Dat hoop ik na twee jaar van afwezigheid aldaar vanavond ook weer eens te doen.helma schreef:vanavond heerlijk met z'n allen naar de kerk (Ds pronk)
'is het niet aangrijpend!?'

'nou, ik hoor niks!'
Ik wil - als het kan - toch weer wat vaker komen, dus wellicht tot ziens Helma.

vanochtend gewerkt van 9-half1 toen lekker bij de Hema broodje gegeten vervolgens wat boodschapjes gedaan. Nu lekker thuis ga zo heerlijk me zelf verwennen met een: gezichtsmaskertje, voetenbadje met bruistablet en een scrub voor voeten. En dan? miss. even naar de gamma/karwei/ikea ff neuzen naar vloeren. Vanavond lekker saampjes samen zijn. Op tijd naar bed zodat ik morgen op tijd eruit kan.
Kislev schreef:'nou, ik hoor niks!'
![]()

Did you like Oxford???Hendrikus schreef:I'm on my way back home (nog een uurtje wachten voor het vliegtuig komt...)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
't Is inmiddels zaterdag.
Mijn betere helft maakt zich zorgen over de toestand van de tuin......
Ik heb dus geen keus: Ik moet vandaag de tuin in.....
Mijn betere helft maakt zich zorgen over de toestand van de tuin......
Ik heb dus geen keus: Ik moet vandaag de tuin in.....
trouwjurk passen... lunchen bij m'n ouders miss. naar de bbq?