't heerst wel op de Veluwe, hoorde ik.helma schreef:Bij ons in huis heeft De Bof zijn intrede gedaan....
geen BMR gehad destijds?
't heerst wel op de Veluwe, hoorde ik.helma schreef:Bij ons in huis heeft De Bof zijn intrede gedaan....
BalenLassie schreef: Volgens mij is het geen obstipatie maar iets anders...
'judith schreef:Hey Mo...monique schreef:-ik net een beetje beter was
-ik vanavond op de bank zat en ik ging met mn hand langs mn nek
en dat ik een bult voelde![]()
waarschijnlijk dat het de bof is![]()
-ik denk dat juudje mij een poosje niet ziet (als ik de bof heb)
-ze dan maar een keertje langs moet komen
Das balen zeg....![]()
Hopelijk is het de bof niet......waarschijnlijk wel dan![]()
Ik kom vast en zekerz een keertju langs meid....
HUH???Ariene schreef:'s morgens een bak koffie en een sigaret!Lassie schreef:...ik al sinds ma. last heb van obstipatie...
werkt als een trein...
Nee hoor!MarthaMartha schreef:HUH???Ariene schreef:'s morgens een bak koffie en een sigaret!Lassie schreef:...ik al sinds ma. last heb van obstipatie...
werkt als een trein...
Ariene, rook jij???
en bij ons roodvonk..wijkie schreef:De bof schijnt ook heersen rond Katwijk
In Apeldoorn heerst kinkhoest
Hier op de basisschool de waterpokken... daar ben je gelukkig meestal niet zo heel erg ziek van, maar leuk is anders.Ariene schreef:en bij ons roodvonk..wijkie schreef:De bof schijnt ook heersen rond Katwijk
pfff... voorlopig maar geen meeting......Andrea schreef:Hier op de basisschool de waterpokken... daar ben je gelukkig meestal niet zo heel erg ziek van, maar leuk is anders.Ariene schreef:en bij ons roodvonk..wijkie schreef:De bof schijnt ook heersen rond Katwijk
Inderdaad balen joh!Daphne schreef:BalenLassie schreef: Volgens mij is het geen obstipatie maar iets anders...![]()
![]()
![]()