Ieder zijn ding.Avi schreef:Ik weet niet wat zinvoller is.
Recpeten uitwisselen kan een nuttige bezigheid zijn.
Zeggen wat je gaat doen op een dag, is goed om met elkaar mee te leven.

Ieder zijn ding.Avi schreef:Ik weet niet wat zinvoller is.
precies.Avi schreef:Ik weet niet wat zinvoller is.
Dan zal je binnenkort nog wel eens gebeld worden door die instantie met één of andere telefonisch spambericht.Ichtus schreef:- gebeld worden door een onbekend nummer en vervolgens hangt er niemand aan de andere kant van de lijn
ik vind dat een burgemeester van een stad minstens 10 jaar in die stad gewoond moet hebben, liever nog er geboren en getogen is.jvdg schreef:Gezien de samenstelling van de Rotterdamse bevolking is die keuze niet meer dan logisch.BJD schreef:Mijn kleine ergenis..
Aboutaleb burgemeester van Rotterdam..
Bovendien heeft de man ontegenzeggelijk kwaliteiten.
Niettemin vind ik het ook moeilijk verteerbaar dat een moslim-marokkaan burgemeester wordt van één der grootste steden van Nederland.
helma schreef:een overslagrok op de fiets
zusterelly schreef:helma schreef:een overslagrok op de fietsKoop een legging
![]()
Hoezo, hij zegt bedoeld gewoon een nette refolegging die boven de knie zit en niet zichtbaar ................. (Zou er handel in zitten?)helma schreef:zusterelly schreef:helma schreef:een overslagrok op de fietsKoop een legging
![]()
![]()
wat een onreformatorisch advies
Koop dan gewoon een simpel fiets-/gymbroekje van de scapino...wit, zwart en donkerblauw, komt tot halverwege je bovenbeen (bij mij, maar ik heb lange benenAuto schreef:Hoezo, hij zegt bedoeld gewoon een nette refolegging die boven de knie zit en niet zichtbaar ................. (Zou er handel in zitten?)helma schreef:zusterelly schreef:helma schreef:een overslagrok op de fietsKoop een legging
![]()
![]()
helma schreef:zusterelly schreef:helma schreef:een overslagrok op de fietsKoop een legging
![]()
![]()