Het is een aankondiging die ik op twitter vond en waarschijnlijk een deel van het nieuws deze week gaat domineren. Om daar direct zulke grote woorden aan te hangen, snap ik niet.Wim Anker schreef:Al deze flauwekul wordt - gelukkig - alleen door mensen bekeken die niets te doen hebben of niets willen doen.Luther schreef:Nou, morgen in de krant waarschijnlijk weer veel JSF.... http://www.npodoc.nl/documentaires/seri ... gtuig.html
Dit afgezien van het feit dat er hele discussies worden gevoerd over (nieuwe) media, de tijd die het kost, de gevaren die het in zich heeft, etc. etc. Met als - terechte - conclusie dat een christen zich hier beter afzijdig van kan houden, zoals ook altijd gold voor de TV. En daar gaat m.i. deze link over........
Kijkt men echter even op RF dan vliegen de links naar komende tv programma's je al om de oren. Vreemd.
Moet Nederland de JSF aanschaffen?
Re: Moet Nederland de JSF aanschaffen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Als Canada afziet van de JSF (verkiezingsbelofte) wordt dat vliegend speeltje weer 1 miljoen duurder. Per stuk. We hebben er 37 besteld. 

Ik zeg: Canada volgen! Stoppen met de JSF!Mister schreef:Als Canada afziet van de JSF (verkiezingsbelofte) wordt dat vliegend speeltje weer 1 miljoen duurder. Per stuk. We hebben er 37 besteld.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Inderdaad. En wel meteen.Luther schreef:Ik zeg: Canada volgen! Stoppen met de JSF!Mister schreef:Als Canada afziet van de JSF (verkiezingsbelofte) wordt dat vliegend speeltje weer 1 miljoen duurder. Per stuk. We hebben er 37 besteld.
Kan NL die van Canada er niet bij nemen? Dan blijft de stukprijs gelijk toch?Mister schreef:Als Canada afziet van de JSF (verkiezingsbelofte) wordt dat vliegend speeltje weer 1 miljoen duurder. Per stuk. We hebben er 37 besteld.
Het schijnt dat NL niet meer terug kan. Canada nog wel. Dus of we even willen betalen. 

Net als de FYRA. Same story: België kosten paar miljoen. Nederland kosten paar miljard ++ een parlementair onderzoek
Spitten en niet moe worden.
Is dit inderdaad feitelijk juist? Ik kan me wel voorstellen dat je op een bepaald moment een overeenkomst sluit en dat je er dan niet meer van af kan, maar dat op datzelfde moment de prijzen variabel blijven zou toch wel een heel domme afspraak zijn.Mister schreef:Het schijnt dat NL niet meer terug kan. Canada nog wel. Dus of we even willen betalen.
Ik las het in de Volkskrant van gisteren:eilander schreef:Is dit inderdaad feitelijk juist? Ik kan me wel voorstellen dat je op een bepaald moment een overeenkomst sluit en dat je er dan niet meer van af kan, maar dat op datzelfde moment de prijzen variabel blijven zou toch wel een heel domme afspraak zijn.Mister schreef:Het schijnt dat NL niet meer terug kan. Canada nog wel. Dus of we even willen betalen.
Dick Zandee van het Clingendael Instituut benadrukt dat Canada ook makkelijk uit de aanschaf van de JSF kan stappen omdat ze, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland, hun handtekening nog niet onder een order hebben gezet.
Maar ooit is in de kamer gezegd dat er twee proefexemplaren zouden komen. Die konden weer teruggegeven worden.
Pechtold zei toen nog dat ze het bonnetje wel goed moesten bewaren.
Pechtold zei toen nog dat ze het bonnetje wel goed moesten bewaren.
Spitten en niet moe worden.
Ik ben bang dat we er tot onze nekharen inzitten en gewoon kunnen betalen. Het zal de laatste tegenslag niet wezen.
Wat is nu 37 mln euro op zo'n bedrag?Mister schreef:Als Canada afziet van de JSF (verkiezingsbelofte) wordt dat vliegend speeltje weer 1 miljoen duurder. Per stuk. We hebben er 37 besteld.
- Niet meer zo actief -
Zo kun je ook redeneren jaMannetje schreef:Wat is nu 37 mln euro op zo'n bedrag?Mister schreef:Als Canada afziet van de JSF (verkiezingsbelofte) wordt dat vliegend speeltje weer 1 miljoen duurder. Per stuk. We hebben er 37 besteld.

Den Haag reageert waarschijnlijk wel zo, ja.Mannetje schreef:Wat is nu 37 mln euro op zo'n bedrag?Mister schreef:Als Canada afziet van de JSF (verkiezingsbelofte) wordt dat vliegend speeltje weer 1 miljoen duurder. Per stuk. We hebben er 37 besteld.
Dat is geen compleet antwoord op mijn vraag.Mister schreef:Ik las het in de Volkskrant van gisteren:eilander schreef:Is dit inderdaad feitelijk juist? Ik kan me wel voorstellen dat je op een bepaald moment een overeenkomst sluit en dat je er dan niet meer van af kan, maar dat op datzelfde moment de prijzen variabel blijven zou toch wel een heel domme afspraak zijn.Mister schreef:Het schijnt dat NL niet meer terug kan. Canada nog wel. Dus of we even willen betalen.Dick Zandee van het Clingendael Instituut benadrukt dat Canada ook makkelijk uit de aanschaf van de JSF kan stappen omdat ze, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland, hun handtekening nog niet onder een order hebben gezet.