Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Net mijn vouw 'onze' boot laten zien en stuk gevaren.
Gelijk met eigenaar paar data afgesproken dat ik met mijn gezin het water op ga.
Nu al zin in.
Gelijk met eigenaar paar data afgesproken dat ik met mijn gezin het water op ga.
Nu al zin in.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Simon: wat is dit voor wolk? Ik kan niet beoordelen of dat dreigend is of juist niet 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nee hoor,Mara schreef:Simon: wat is dit voor wolk? Ik kan niet beoordelen of dat dreigend is of juist niet

Dit soort wolken vormen zich alleen in landen met bergen, waarboven ze gevormd worden als het ware.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Vandaar dat ik hem niet herkende. Op die laatste foto lijkt het alsof er een vliegende schotel aankomt
Ik houd het maar bij Hollandse wolkenluchten

Ik houd het maar bij Hollandse wolkenluchten

Die kunnen ook heel mooi zijn.
Maar doe mij toch maar net dat beetje extra verdieping, relief, uitzicht en orientatie, wat bergen bieden.
Plat is maar plat.
Maar doe mij toch maar net dat beetje extra verdieping, relief, uitzicht en orientatie, wat bergen bieden.
Plat is maar plat.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Lourens schreef:Net mijn vouw 'onze' boot laten zien en stuk gevaren.
Nu al zin in.
ik begreep even het woord 'stuk' verkeerd; ik dacht dat je een aanvaring ofzo had

helma schreef:Lourens schreef:Net mijn vouw 'onze' boot laten zien en stuk gevaren.
Nu al zin in.
ik begreep even het woord 'stuk' verkeerd; ik dacht dat je een aanvaring ofzo had

En zijn vrouw ligt ook al in een vouw.

Zeker even snel op zijn smartfoontje getikt?
hihi, grapjassen. Inderdaad, dikke vingers op mijn telefoontje.Mara schreef:helma schreef:Lourens schreef:Net mijn vouw 'onze' boot laten zien en stuk gevaren.
Nu al zin in.
ik begreep even het woord 'stuk' verkeerd; ik dacht dat je een aanvaring ofzo had![]()
En zijn vrouw ligt ook al in een vouw.![]()
Maar het is zo heerlijk ontspannend. Je bent net Amersfoort uit over de Eem en je zit al in een prachtig gebied.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik weet niet of dat aan dikke vingers ligt Lourens. Als ik op het smartfoontje van man of kinderen een appje verstuur, moet ik goed controleren of er geen foutjes in zitten, die zijn zo gemaakt (ik heb dunne vingers)Lourens schreef:hihi, grapjassen. Inderdaad, dikke vingers op mijn telefoontje.Mara schreef:helma schreef:Lourens schreef:Net mijn vouw 'onze' boot laten zien en stuk gevaren.
Nu al zin in.
ik begreep even het woord 'stuk' verkeerd; ik dacht dat je een aanvaring ofzo had![]()
En zijn vrouw ligt ook al in een vouw.![]()
Maar het is zo heerlijk ontspannend. Je bent net Amersfoort uit over de Eem en je zit al in een prachtig gebied.

Vanmiddag emoties in de buurt bij het uitzwaaien van de achterburen naar Engeland.
In september hoopt onze dochter zich bij hen te voegen als aupair.
In september hoopt onze dochter zich bij hen te voegen als aupair.
Vanmorgen om half 9 ging ik in mijn eentje de haven uit met het bootje. Na 3 uur varen aangemeerd in ons eigen dorp waar mijn vrouw aan boord kwam.Lourens schreef:Net mijn vouw 'onze' boot laten zien en stuk gevaren.
Nu al zin in.
Samen zijn we weer teruggevaren.
Genieten van de rust op het water en de, ons bekende plaatsen, eens vanaf het water te te bekijken. Prachtig!!!
Volgende week woensdag gaan we weer.
- MarthaMartha
Lourens schreef:Vanmorgen om half 9 ging ik in mijn eentje de haven uit met het bootje. Na 3 uur varen aangemeerd in ons eigen dorp waar mijn vrouw aan boord kwam.Lourens schreef:Net mijn vouw 'onze' boot laten zien en stuk gevaren.
Nu al zin in.
Samen zijn we weer teruggevaren.
Genieten van de rust op het water en de, ons bekende plaatsen, eens vanaf het water te te bekijken. Prachtig!!!
Volgende week woensdag gaan we weer.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Naar Kapelle-Biezelinge geweest op de fiets naar de kerkdienst van ds. A. Schot
Vandaag help ik de schipper aan boord van de Schokland IV, een kajuitbotter.
Eerst naar Huizen waar een bedrijfsgroep aan boord komt en dan zeilen op het Markermeer.
Om half 7 weer terug in Huizen en wij dan weer retour Bunsburg.
Eerst naar Huizen waar een bedrijfsgroep aan boord komt en dan zeilen op het Markermeer.
Om half 7 weer terug in Huizen en wij dan weer retour Bunsburg.
De discussie over de HSV is hierheen verplaatst: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=10006Afgewezen schreef:Misschien moet dit stukje topic dan maar overgeheveld worden naar de HSV-topic. Dan kan Zonderling misschien zijn licht erover laten schijnen.