Heel grappig voor degenen die op een kantoor werkzaam zijn.
Opeens was het er, toen ik op kantoor werkte had je nog niet die aanstellerigheid.
Heel herkenbaar, hoorMara schreef:
Heel grappig voor degenen die op een kantoor werkzaam zijn.
Opeens was het er, toen ik op kantoor werkte had je nog niet die aanstellerigheid.
Boggle.Lilian1975 schreef:Aan de studie?
Wil je er wat over kwijt?
Je hebt zo'n spel, maak zoveel als mogelijk woorden met de letters die je gegooid hebt met de letterdobbelstenen. Daar moet ik aan denken bij de kaft van dit boek.
Mijn ene zoon las het en vond het heel herkenbaar, maar mijn jongste dochter totaal niet.J.C. Philpot schreef:Heel herkenbaar, hoor Ik moet er soms wel om lachen, en stoor me er niet aan.
Haha. Op de middelbare school alleen in Havo 3 scheikunde gehad, waarbij ik ook nog een soort afhaakte. Nu bezig met een inhaalslag.Lilian1975 schreef:Aan de studie?
Wil je er wat over kwijt?
Je hebt zo'n spel, maak zoveel als mogelijk woorden met de letters die je gegooid hebt met de letterdobbelstenen. Daar moet ik aan denken bij de kaft van dit boek.
Het positieve in dit verhaal: ook voor onzin verkopen zijn klanten te vinden.refo schreef:In de krant stond 'moeilijk verklaarbaar'.
En dat is het ook. Dolfi en Wolfi zijn onzinboeken. Mijn zoon van 13 neemt er af en toe ook één tot zich en analyseert die dan.
Er zit geen verhaal in, de gebeurtenissen zijn ongeloofwaardig, sommige dingen kunnen technisch niet, hele verhaallijnen komen in meerdere boeken voor. Ik snap de uitgever ook niet: maak er in ieder geval wat van.
In een oud boekie van hem (Jos, Leo en de walkman) krijgen kinderen het knopje van de handrem van een rijdende auto niet los. Dat hoeft ook helemaal niet. (Geen rijbewijs?)
Maar 't wordt verkocht. En daarvoor heeft hij zijn lintje niet gekregen.
Geef mij Corien Oranje maar. Die kan tenminste schrijven.
Het blijft nodig om voor deze onzinboeken te waarschuwen.Erskinees schreef:Je reageert op een post van 4 september 2013