Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Mezelf rustig houden, lekker lezen! Alle kinderen zijn uitgevlogen naar het zwembad, de zee of uit logeren. Maar wat is het warm!
- Dodo
Wat doen we vandaag ? [9]
Vliegen jagen.
Opeens had ik een hele horde bromvliegen binnen, door het vliegengordijn heen. Geen idee waar ze op af kwamen. Heel irritant, het waren er wel dertig.
Opeens had ik een hele horde bromvliegen binnen, door het vliegengordijn heen. Geen idee waar ze op af kwamen. Heel irritant, het waren er wel dertig.
- Dodo
Ik ben vandaag in het Dordts museum geweest. Het was prachtig! Een mooi gebouw, veel mooie oude schilderijen en op het moment fraaie moderne glaskunst door het hele museum heen.
Was een leuk uitje.
Was een leuk uitje.
Ik hoop volgende maand te gaan.Dodo schreef:Ik ben vandaag in het Dordts museum geweest. Het was prachtig! Een mooi gebouw, veel mooie oude schilderijen en op het moment fraaie moderne glaskunst door het hele museum heen.
Was een leuk uitje.
Ik ben dol op Dordt en op Leiden.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Allebei prachtige steden inderdaad.
- Johann Gottfried Walther
Zeker, en Dordts museum ook interessant !Dodo schreef:Allebei prachtige steden inderdaad.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Uitvaart van ons Pa geregeld. Moe, maar nu wel meer realistisch geworden dat hij er niet meer is.
Hartinfarct gehad op zijn laatste vakantiedag. In Frankrijk in een ziekenhuis geweest maar uiteindelijk geen kracht meer.
Zie op tegen de begrafenis zelf maar dat doe je ook voor iedereen die hem kende.
Hij was geboren in Leiden overigens nu dat toch hier ter sprake komt. Ik ga zeker over enkele weken eens naar zijn ouderlijk huis in de binnenstad herinneringen ophalen.
Hartinfarct gehad op zijn laatste vakantiedag. In Frankrijk in een ziekenhuis geweest maar uiteindelijk geen kracht meer.
Zie op tegen de begrafenis zelf maar dat doe je ook voor iedereen die hem kende.
Hij was geboren in Leiden overigens nu dat toch hier ter sprake komt. Ik ga zeker over enkele weken eens naar zijn ouderlijk huis in de binnenstad herinneringen ophalen.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Gecondoleerd @Emigrant.
Heel veel sterkte nu en voor de toekomst!
Heel veel sterkte nu en voor de toekomst!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gecondoleerd, heel veel sterkte!emigrant schreef:Uitvaart van ons Pa geregeld. Moe, maar nu wel meer realistisch geworden dat hij er niet meer is.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Een begrafenis van een familielid. De 1e voor mij binnen de familie.
Vanmiddag had ik nog een afspraak.
Vanavond maar even wat huishouden.
Vanmiddag had ik nog een afspraak.
Vanavond maar even wat huishouden.
Gecondoleerd @Lassie!
Bijzonder! dat je nog nooit een familielid hebt verloren.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dank je.Orchidee schreef:Gecondoleerd @Lassie!
Wel mijn opa en oma (maar die heb ik nooit gekend).
Verder wel 1 tante (aangetrouwd) maar toen was ik nog jong (kind).
Gecondoleerd lassie en emigrant!
heerlijk weer aan het werk!
Samanthi is een dagje op bezoek geweest. Erg gezellig. Moet denken aan de quote van CS Lewis: " Friendship is born at that moment when one person says to another: What! You too?! I thought I was the only one".