Wat doen we vandaag?

Orchidee

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Mezelf (proberen) heel rustig houden!
Heb inmiddels een paar gekneusde ribben van het vele hoesten, een blaasontsteking en weer een antibioticakuur.
Oefff, wat is dat pijnlijk :sweat
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Mezelf (proberen) heel rustig houden!
Heb inmiddels een paar gekneusde ribben van het vele hoesten, een blaasontsteking en weer een antibioticakuur.
Oefff, wat is dat pijnlijk :sweat
Aj aj.... dat is allebei pijnlijk. :bobo
Heb je geen ventolin gekregen, want je tobt toch wel vaker met je luchtwegen?
Veel drinken maar (cranberrysap werd mij aangeraden)
Beterschap :fleur
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dankje!

Heb jaren Ventolin gebruikt maar het ging een poos best goed en heb het toen afgebouwd.
De laatste jaren is m'n weerstand best omlaag gegaan waardoor ik idd weer vaker luchtwegontstekingen heb :hum
In principe tob ik al van "kindsaf" met bronchitis en later astmatische bronchitis :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Puffen. :sweat :sweat :sweat
Ik was geloof ik de enige die niet klaagde deze zomer, vond het wel lekker (behalve de harde wind dan).
Net in een stoomwolk nog wat shirtjes en korte broeken staan strijken, voor zoonlief die morgenvroeg op vakantie gaat.
Hij had het nog te druk met de laatste noodzakelijke boodschapjes, zoals het kopen van waterschoenen.
Die worden toch sterk aangeraden op bepaalde stranden, een vriend trapte vorig jaar in Griekenland in een zeeëgel en dat
verknoeide de rest (gelukkig was het de laatste dag) van diens vakantie.
Maar zijn koffer heeft hij inmiddels op orde, morgen gaat heul vroeg het wekkertje en mag ik de mannen naar Schiphol brengen.
en kan ik zwetend flightaware volgen.
Als ik die honderden vliegtuigbewegingen zie boven Europa, word ik niet lekker.
Maar ja, daar zal ik dan ook wel de enige in zijn. :fear
Habitat

Bericht door Habitat »

De kinderen veel insmeren en petjes op proberen te houden. Pfff ... wat mij betreft mag het de hele zomer bewolkt zijn. (Hier dus nog een die wel houdt van gematigd Nederlands zomerweer. De temperatuur maakt mij dan niet zoveel uit. Als het maar boven de 17 graden is.)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ik hou ook van een gematigde Hollandse zomer, liever niet boven de 21/22 graden.
De afgelopen maanden waren prachtig, op wat extreme buien na maar verder heb ik ook geen hekel aan af en toe een bui.
Heb deze zomer nog niet hoeven bijwateren
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Ik hou ook van een gematigde Hollandse zomer, liever niet boven de 21/22 graden.
De afgelopen maanden waren prachtig, op wat extreme buien na maar verder heb ik ook geen hekel aan af en toe een bui.
Heb deze zomer nog niet hoeven bijwaterenAfbeelding
Niet? Ik wel hoor, alle potten, zeker die met hortensia en franse geraniums, moest ik dagelijks begieten. Het meeste valt er immers naast. :D
Ook de aarde in de hanging baskets drogen door de wind erg uit.
Lassie

Bericht door Lassie »

Gefietst, boodschappen gedaan, naar de stad gefietst (en uiteraard weer terug) en in het zwembad gelegen (in de tuin dan).
Nu hangen we een beetje binnen. Zoon heeft erg veel last van de warmte. Het is hier binnen 31 graden. :sweat ;)
Terri

Bericht door Terri »

Mara schreef:Puffen. :sweat :sweat :sweat
Ik was geloof ik de enige die niet klaagde deze zomer, vond het wel lekker (behalve de harde wind dan).
Net in een stoomwolk nog wat shirtjes en korte broeken staan strijken, voor zoonlief die morgenvroeg op vakantie gaat.
Hij had het nog te druk met de laatste noodzakelijke boodschapjes, zoals het kopen van waterschoenen.
Die worden toch sterk aangeraden op bepaalde stranden, een vriend trapte vorig jaar in Griekenland in een zeeëgel en dat
verknoeide de rest (gelukkig was het de laatste dag) van diens vakantie.
Maar zijn koffer heeft hij inmiddels op orde, morgen gaat heul vroeg het wekkertje en mag ik de mannen naar Schiphol brengen.
en kan ik zwetend flightaware volgen.
Als ik die honderden vliegtuigbewegingen zie boven Europa, word ik niet lekker.
Maar ja, daar zal ik dan ook wel de enige in zijn. :fear
Ook kind weggebracht vanochtend naar Eindhoven Airport.
Ik zal blij zijn als ik bericht krijg dat het goed gegaan is, want er is al zo vaak wat geweest.
Niks ernstigs, maar toch..
Koffer kwijt.
Staking van bagage personeel met alle gevolgen van dien.
Ooit in Amerika geweest toen dat met die vloeistoffen begon, ongelooflijk wat een chaos was dat toen.
Een verstuikte enkel tijdens een werkvakantie in een gebied waar de voorzieningen minimaal waren.
Aan de andere kant...
Juist omdat er zo vaak al wat is gebeurt, is het oplossend-vermogen-gehalte heel hoog.
Mara

Bericht door Mara »

Terri schreef: Ook kind weggebracht vanochtend naar Eindhoven Airport.
Ik zal blij zijn als ik bericht krijg dat het goed gegaan is, want er is al zo vaak wat geweest.
Koffer kwijt.
Ooit in Amerika geweest toen dat met die vloeistoffen begon, ongelooflijk wat een chaos was dat toen.
Een verstuikte enkel tijdens een werkvakantie in een gebied waar de voorzieningen minimaal waren.
Aan de andere kant...
Juist omdat er zo vaak al wat is gebeurt, is het oplossend-vermogen-gehalte heel hoog.
Het moeilijkste van het moederschap vind ik het loslaten eigenlijk. :blush
Vooral als het een kwetsbaarder kind is.
En de kinderen laten het bewust niet weten als er iets niet goed gaat, pas bij thuiskomst.
En dan krijg ik zo'n bewondering voor mijn ouders, want die moesten het doen met een telefoontje bij aankomst van ons, en soms
eentje tussendoor.
Ik heb nu alle 06 nummers, ook van de vrienden, in een noodgeval.
Geregeld sturen ze een foto of een appje. :love
Volg jij ook de flightradar dan Terri?
Dodo

Bericht door Dodo »

Whattsapp is een uitkomst. Je ziet wanneer ze het laatst online waren... Heel handig.
Terri

Bericht door Terri »

Mara schreef:
Terri schreef: Ook kind weggebracht vanochtend naar Eindhoven Airport.
Koffer kwijt.
Aan de andere kant...
Het moeilijkste van het moederschap vind ik het loslaten eigenlijk. :blush
Vooral als het een kwetsbaarder kind is.
En de kinderen laten het bewust niet weten als er iets niet goed gaat, pas bij thuiskomst.
En dan krijg ik zo'n bewondering voor mijn ouders, want die moesten het doen met een telefoontje bij aankomst van ons, en soms
eentje tussendoor.
Ik heb nu alle 06 nummers, ook van de vrienden, in een noodgeval.
Geregeld sturen ze een foto of een appje. :love
Volg jij ook de flightradar dan Terri?
Heb ik idd wel eens gedaan, maar de laatste keer ging dat niet helemaal goed.....
Het was een reis naar Kroatie en die verdween van de radar, zo vreemd, stond wel al klaar om te gaan taxiën, waarna hij vervolgens verdween.
Deze vlucht bleek enorme vertraging te hebben en ook raakte de bagage zoek. Achteraf was het in Nederland al fout gegaan..
Al met al was dat even wat akelig, daarom doe ik het nu niet meer ;)
Lassie

Bericht door Lassie »

Dodo schreef:Whattsapp is een uitkomst. Je ziet wanneer ze het laatst online waren... Heel handig.
Dat kan je ook uitzetten ;-)
Terri

Bericht door Terri »

Lassie schreef:
Dodo schreef:Whattsapp is een uitkomst. Je ziet wanneer ze het laatst online waren... Heel handig.
Dat kan je ook uitzetten ;-)
Klopt, hier gebeurt dat ook, niet zozeer voor ons als ouders, maar er wordt nog wel eens kribbig gedaan ( vrienden o.i.d. onderling) als er niet snel genoeg geantwoord wordt omdat ze dan zien dat je het wel gelezen hebt, of in ieder geval online was.
Dodo

Bericht door Dodo »

De blauwe vinkjes kun je toch niet uitzetten?
Plaats reactie