Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Feliciteren moet je pas doen als hij er een jaar woont. En nog steeds tevreden is.
Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Wat zeg jij als je op een receptie bij een huwelijk komt....?refo schreef:Feliciteren moet je pas doen als hij er een jaar woont. En nog steeds tevreden is.
Dat valt tegen. Eerst moet minimaal 75% van het project verkocht zijn en alle vergunningen binnen. Dan duurt het nog 12-14 maanden voordat het af is. Voordat we er in kunnen, is het al 2020.refo schreef:Dat is zo gebeurd tegenwoordig.
eilander schreef:Wat zeg jij als je op een receptie bij een huwelijk komt....?refo schreef:Feliciteren moet je pas doen als hij er een jaar woont. En nog steeds tevreden is.

Re: RE: Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Je kunt natuurlijk zeggen 'Ik hoop dat het snel went en goed bevalt'.Terri schreef:eilander schreef:Wat zeg jij als je op een receptie bij een huwelijk komt....?refo schreef:Feliciteren moet je pas doen als hij er een jaar woont. En nog steeds tevreden is.
Sinds wanneer is een huwelijk hetzelfde als een huis kopen?
Het was een poging om grappig te doen, refo. Dat lukt niet altijd, merk ik wel eens. Maar ach, dan heb ik het zelf toch naar mn zin gehad.refo schreef:Sinds wanneer is een huwelijk hetzelfde als een huis kopen?
Overigens moet ik zeggen dat ik bij huwelijken me langzamerhand ook afvraag of ik moet waarschuen ipv feliciteren en moet zeggen: je bent nu geTROUWd, jongelieden.
Men is elkaar soms al zo gauw zat, dat je je afvraagt wat er aan de hand is. Soms om de onbenulligste dingen, huwelijkscursussen door de kerkenraad ten spijt.
Men is elkaar soms al zo gauw zat, dat je je afvraagt wat er aan de hand is. Soms om de onbenulligste dingen, huwelijkscursussen door de kerkenraad ten spijt.
Dat is inderdaad heel zorgelijk.refo schreef:Overigens moet ik zeggen dat ik bij huwelijken me langzamerhand ook afvraag of ik moet waarschuen ipv feliciteren en moet zeggen: je bent nu geTROUWd, jongelieden.
Ik vond de vergelijking van Eilander wel grappig, trouwens.
- Niet meer zo actief -
- FlyingEagle
Een betonnen achterwerk.
Vandaag 200 km gefietst Voorde Jeugdbond actie.
Wat is Limburg mooi mensen!
O ik heb er nu twee keer om gelachen hoor.eilander schreef:Het was een poging om grappig te doen, refo. Dat lukt niet altijd, merk ik wel eens. Maar ach, dan heb ik het zelf toch naar mn zin gehad.refo schreef:Sinds wanneer is een huwelijk hetzelfde als een huis kopen?
Dat is inderdaad de mooiste provincie die we hebben. Je zult er maar wonenFlyingEagle schreef:Een betonnen achterwerk.

Een boete...5 km te hard €42
Op weg naar de kerkverkoping. Daar gaan mijn koopjes

Op weg naar de kerkverkoping. Daar gaan mijn koopjes

Een racefiets. Die pondjes komen er tegenwoordig makkelijker aan dat dat ze eraf gaan.
Kerkelijk Jaarboek Gereformeerde Gemeenten 2018 (71e Jaargang)
Kerkelijk Jaarboek Gereformeerde Gemeenten in Nederland 2018 (70e Jaargang)
Kerkelijk Jaarboek Gereformeerde Gemeenten in Nederland 2018 (70e Jaargang)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«