Wat doen we vandaag?

Desiree

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Desiree »

Mara schreef:
Zita schreef: Ik vermoed dat jij Bonita en Bonaparte wel zou kunnen waarderen, Mara. Al is de laatste dan weer een webshop.
Jouw vermoeden klopt niet :)
Ik vind Bonita tuttig en oubollig, Bonaparte kende ik niet, even gekeken, maar nee.
Meestal slaag ik wel bij streetone, maar Vila, Expresso, Vero Moda en Enjoy kunnen mij vaak ook wel bekoren. :)
En anders doe je gewoon een Valentino, Natan :)

Ik heb een little black dress van street one. Al jaren, ik verbaas me over de kwaliteit. Die gaat de deur niet uit... ik draag hem nog vaak. Hij staat eigenlijk altijd leuk, behalve als het heel warm is.

Maar je hebt toch van die merken als Gerry Weber enz. Iets voor vrouwen van jouw leeftijd? Bij die bekende zaken...

Ik shop ook veel online.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

...het volgens mij tijd wordt voor een nieuwe rubriek: "wat dragen we vandaag, of wat willen we graag dragen", speciaal voor de dames onder ons. :D :D
The Groom's still waiting at the altar
Mara

Bericht door Mara »

Bonny schreef:...het volgens mij tijd wordt voor een nieuwe rubriek: "wat dragen we vandaag, of wat willen we graag dragen", speciaal voor de dames onder ons. :D :D
Ja, waarom niet. :D
What not to wear, wat moet je zeker in de kast hebben, wat mag absoluut niet.
Maar waarom alleen voor de dames :quoi
Desiree schreef:En anders doe je gewoon een Valentino, Natan
Tja... even een andere man zoeken dan. ;) ik vind koningin Mathilde er vaak fantastisch uitzien.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
merel

Bericht door merel »

Mara schreef:
Zita schreef: Ik vermoed dat jij Bonita en Bonaparte wel zou kunnen waarderen, Mara. Al is de laatste dan weer een webshop.
Jouw vermoeden klopt niet :)
Ik vind Bonita tuttig en oubollig, Bonaparte kende ik niet, even gekeken, maar nee.
Meestal slaag ik wel bij streetone, maar Vila, Expresso, Vero Moda en Enjoy kunnen mij vaak ook wel bekoren. :)
Wat een verschil in merken en stijlen! Ik vind Vero Moda vaak voor tieners en Expresso en Streetone meer voor volwassenen.

Bonaparte vind ik ook wel wat tuttig. Echt Duits. Al heb ik er voor de kinderen wel eens wat leuks besteld.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Bonny schreef:...het volgens mij tijd wordt voor een nieuwe rubriek: "wat dragen we vandaag, of wat willen we graag dragen", speciaal voor de dames onder ons. :D :D
Een leuke enquete is misschien ook wel een ideetje
bv. vraagjes als deze:
- Welk merk deodorant gebruikt u?
- Koopt u altijd A-merken?
- Wat is uw favoriete afwasmiddel?
- Bij welke supermarkt doet u uw inkopen?
- Hoe beoordeelt u het personeel in uw supermarkt?
- Kiest vaker voor rundvlees dan varkensvlees?
- Koopt u vaak artikelen buiten de supermarkt, bv bij Kruitvat of DA?
- Bent u positief/negatief over het verdwijnen van de "warme bakker"?
- Bent u positief/negatief over het verdwijnen van de "groenteboer"?
- Bent u positief/negatief over het verdwijnen van de "ambachtelijke slagerijen"?
- Wat is volgens u de reden dat drogisterijen het beter volhouden dan bovenstaande drie?
:)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Desiree

Bericht door Desiree »

Ai, hoe geef ik daar antwoord op..

Nou wij eten Rundvlees, soms varkensvlees, kip, kalkoen, en als vis veelal Zalm, en vegetarisch.

Deodorant en dat soort spul: Yves Rocher, niet altijd en manlief heeft zijn eigen spul.

Ik heb een budget voor de boodschappen. Daar past niet altijd de slager/bakker/groenteboer/drogist in. Maar ik kom er wel. Mjammie.. je merkt het verschil.

De drogist zie ik nog het langste leven hier.. maar van mijn part gaan ze allemaal niet weg. Je moet soms wel je oosterse geduld meenemen, maar de kennis die je opdoet, is erg leuk en handig. En voor kinderen erg leuk. Gratis appel, plakje worst, snoepje, en bakkerssnoepje.

Ja, wel A-merken, maar lang niet altijd. Als het etiket klopt, is het A-merk wel verschillend van een B-merk. Ingrediënten verschil. Daar let ik enigszins op.

Supermarkt, veelal AH. Niet zo ver weg en heel vriendelijk, behulpzaam en ik scan altijd zelf. Gaat lekker snel en heel goede reclames. Groet of maak praatje met moeders van de straatkrant. Ze heeft altijd tips voor de kleine.

Nou, het is maar goed dat bijna niemand weet wie ik echt ben... hi, hi!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,

Matthew Henry

-DIA-

Bericht door -DIA- »

Desiree schreef:Ai, hoe geef ik daar antwoord op..

Nou wij eten Rundvlees, soms varkensvlees, kip, kalkoen, en als vis veelal Zalm, en vegetarisch.

Deodorant en dat soort spul: Yves Rocher, niet altijd en manlief heeft zijn eigen spul.

Ik heb een budget voor de boodschappen. Daar past niet altijd de slager/bakker/groenteboer/drogist in. Maar ik kom er wel. Mjammie.. je merkt het verschil.

De drogist zie ik nog het langste leven hier.. maar van mijn part gaan ze allemaal niet weg. Je moet soms wel je oosterse geduld meenemen, maar de kennis die je opdoet, is erg leuk en handig. En voor kinderen erg leuk. Gratis appel, plakje worst, snoepje, en bakkerssnoepje.

Ja, wel A-merken, maar lang niet altijd. Als het etiket klopt, is het A-merk wel verschillend van een B-merk. Ingrediënten verschil. Daar let ik enigszins op.

Supermarkt, veelal AH. Niet zo ver weg en heel vriendelijk, behulpzaam en ik scan altijd zelf. Gaat lekker snel en heel goede reclames. Groet of maak praatje met moeders van de straatkrant. Ze heeft altijd tips voor de kleine.

Nou, het is maar goed dat bijna niemand weet wie ik echt ben... hi, hi!
Het was niet mijn bedoeling om juist deze vragen te beantwoorden, het was slechts een idee, wat me best wel interessant leek. Ik zou dan vast ook wel andere en vragen opnemen en de lijst misschien iets langer maken. Maar gezien het belang van privacy is het misschien verstandiger om er maar niet aan te beginnen, hoe interessant het me ook toeschijnt. :)
Toch nog hartelijk dank voor uw deelname!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Desiree

Bericht door Desiree »

Altijd mijn slechte punt geweest, goed luisteren en lezen. Alhoewel ik was sterk in begrijpend lezen. :jongle Maar ook van de xjes en yjes. Die lange verhalen, natuurlijk zag ik iets over het hoofd en volgde ,986633348 uit een berekening. Ik heb in ieder geval afronden geleerd op school. :)

Graag gedaan. Een enquette is wel leuk, dat kan dan toch ook anoniem. Net zo goed als die vragen bij SGP/CU etc. Maar ik weet niet hoe dat moet. Eerst maar bij topic vraag, vragen hoe dat moet. Ik vul het we in hoor. Ik begrijp dat u het leuk vindt. Vakgebied, toch?

En anders gaan we maar weer over tot de orde van de dag. Wat heb ik allemaal gedaan vandaag... Ik ga nu zo het RD van de mat halen... even bekijken en dan weer aan de slag.

Matthew Henry

helma

Bericht door helma »

Drukke dag vandaag, hollen van hot naar her. En niet voor het eerst deze week...
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Beetje les gegeven en verder: nagekeken, nagekeken, nagekeken...
- Niet meer zo actief -
Desiree

Bericht door Desiree »

Mannetje schreef:Beetje les gegeven en verder: nagekeken, nagekeken, nagekeken...
En straks...

week 1 vakantie, week 2 vakantie, week 3 vakantie.. rust, rust, rust!

Maar succes met nakijken! We zullen niet langer storen.. belangrijk! Lekker kopje koffie met taartje erbij... en hopen goed resultaat.. :super

Matthew Henry

Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mannetje schreef:Beetje les gegeven en verder: nagekeken, nagekeken, nagekeken...
Fijn hè, die examencorrectie... Ik ben door de eerste correctie heen, maar ben in afwachting van de vracht tweede correctie. Voor tussendoor zijn gelukkig nog de nodige toetsen blijven liggen.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Zita schreef:
Fijn hè, die examencorrectie... Ik ben door de eerste correctie heen, maar ben in afwachting van de vracht tweede correctie. Voor tussendoor zijn gelukkig nog de nodige toetsen blijven liggen.
't is kostelijk ;)

'k Ben nog bezig met de eerste correctie, maar er ligt ook al werk voor de tweede correctie... :(

@Desiree: je moet eerst boven op de berg klimmen om de liefelijke vallei daarachter te kunnen zien.
- Niet meer zo actief -
refo

Bericht door refo »

Ja, er gaat veel tijd zitten in werk.
helma

Bericht door helma »

Voor t eerst van de week een morgen thuis! Wat kan je daar van genieten ;-)
Plaats reactie