Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktober
Re: Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktob
In mijn ogen is een meeting van forumleden, dus een meeting van de GEBRUIKERS.
Lezen en plaatsen al die e(e)ga's en kinderen ook ?
Ik sta niet op de lijst en kom er niet op ook.
Waarom al die nicknames en dan toch op een bijeenkomst, waar ook foto's gemaakt worden ?
Waarom al die nicknames en dan toch op een bijeenkomst, waar ook foto's gemaakt worden ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
Gezellig toch, de gezinnen achter de forumleden leren kennen... het gaat vaak genoeg over die kinderen, leuk om ze te ontmoeten.Mara schreef:In mijn ogen is een meeting van forumleden, dus een meeting van de GEBRUIKERS.
Enne.... ik ben wel nieuwsgierig naar de gezichten achter de nicknames....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik dus niet.
Waarom zet jij een parel (die sommige mensen op een vis vonden lijken
) naast je postings ?
Zet er dan een fotootje bij.
Ik denk niet dat ik mijn kinderen zover zou krijgen om op een bijeenkomst te zitten van een forum, waar hun moeder aan deelneemt.
Waarom zet jij een parel (die sommige mensen op een vis vonden lijken

Ik denk niet dat ik mijn kinderen zover zou krijgen om op een bijeenkomst te zitten van een forum, waar hun moeder aan deelneemt.
- MarthaMartha
anderen wel, prima toch?Mara schreef:Ik dus niet.
Waarom zet jij een parel (die sommige mensen op een vis vonden lijken) naast je postings ?
nee, geen foto erbij.
Niet heel nederland hoeft te weten wie MM is.
Maar wie zich bekend maakt mag zeker ook weten wie ik ben.
ieder zijn keuze...
Het woord 'gezellig' wordt in dit topic verkeerd gebruikt....
Dat vind ik ook !MarthaMartha schreef:anderen wel, prima toch?Mara schreef:Ik dus niet.
Waarom zet jij een parel (die sommige mensen op een vis vonden lijken) naast je postings ?
nee, geen foto erbij.
Niet heel nederland hoeft te weten wie MM is.
Maar wie zich bekend maakt mag zeker ook weten wie ik ben.
ieder zijn keuze...
Maar waarom moet ik dan wel zeggen waarom ik niet kom en niemand hoeft tegen mij te zeggen dat hij/zij wel gaat.
Ik hoop dat jullie een "gezellige"

Misschien dat het nog uitwerkt op het forum !
Heel Nederland hoeft niet te weten wie ik ben, en aan welk forum ik deelneem, maar verder heb ik voor de medeforumgenoten niets te verbergen, dus het lijkt mij ook supergezellig, en ik denk dat het de banden zeker kan verstevigen!MarthaMartha schreef:Gezellig toch, de gezinnen achter de forumleden leren kennen... het gaat vaak genoeg over die kinderen, leuk om ze te ontmoeten.Mara schreef:In mijn ogen is een meeting van forumleden, dus een meeting van de GEBRUIKERS.
Enne.... ik ben wel nieuwsgierig naar de gezichten achter de nicknames....
Mijn gezin "leest" niet mee,op 1 dochter na, maar het forum is hier thuis gewoon bespreekbaar, en er word open over gepraat, zodat ze inmiddels ook wel een beetje beeld van het ea hebben.
Wij hebben geen geheimen voor elkaar.
Mijn man is nog wat "verlegen" om naar zo'n meeting te gaan, maar mijn dochters zijn enthousiast, en 1 is er ook al forumlid

Dus 1 gaat er zoiezo mee, en de ander hoogstwaarschijnlijk ook!

Ikzelf vind het nog een beetje eng...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
hi... de eerste keer knikten mijn knieën ook een beetje hoor 

Jij......?MarthaMartha schreef:hi... de eerste keer knikten mijn knieën ook een beetje hoor
- MarthaMartha
Zeker wetenjvdg schreef:Jij......?MarthaMartha schreef:hi... de eerste keer knikten mijn knieën ook een beetje hoor

(grote b*k, klein hartje)
Zeer herkenbaarMarthaMartha schreef:Zeker wetenjvdg schreef:Jij......?MarthaMartha schreef:hi... de eerste keer knikten mijn knieën ook een beetje hoor![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Hier nog zo eenMarthaMartha schreef:Zeker wetenjvdg schreef:Jij......?MarthaMartha schreef:hi... de eerste keer knikten mijn knieën ook een beetje hoor![]()

Maar uiteindelijk is zo'n meeting zooooo gezellig. Zonder de meetings en alle vriendschapsbanden die het forum mij hebben opgeleverd, was ik hier niet meer geweest, want het gaat er hier soms wel eens hard aan toe. Maar als je iemand eenmaal hebt gezien kan je soms wat meer van diegene hebben. En als je een keer wordt afgekat, dan zijn er altijd weer anderen die je weer opbeuren (door pb's of door "verborgen" boodschappen in de postings)
dus een meeting is echt aan te raden!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
In het begin is het altijd eng..... maar zodra het ijs gebroken is.
(enne nee, ik ga niet vertellen of ik kom).

- MarthaMartha
wat we uiteraard wel heel erg leuk zouden vinden!Lassie schreef:In het begin is het altijd eng..... maar zodra het ijs gebroken is.![]()
En jij kat nooit iemand afJolandaOudshoorn schreef:Hier nog zo eenMarthaMartha schreef:Zeker wetenjvdg schreef:Jij......?MarthaMartha schreef:hi... de eerste keer knikten mijn knieën ook een beetje hoor![]()
(grote b*k, klein hartje)![]()
Maar uiteindelijk is zo'n meeting zooooo gezellig. Zonder de meetings en alle vriendschapsbanden die het forum mij hebben opgeleverd, was ik hier niet meer geweest, want het gaat er hier soms wel eens hard aan toe. Maar als je iemand eenmaal hebt gezien kan je soms wat meer van diegene hebben. En als je een keer wordt afgekat, dan zijn er altijd weer anderen die je weer opbeuren (door pb's of door "verborgen" boodschappen in de postings)
dus een meeting is echt aan te raden!

En als je afgekat wordt, is het raadzaam naar diegene een pb te sturen. Soms blijkt dan dat je het verkeerd begrepen hebt. Of je geeft iemand de kans het recht te zetten.
Ik ken inmiddels behoorlijk wat forummers via een pb en echt, ze zijn anders dan OP het forum