Mexicaanse griep
- oesterschelpje
Re: Mexicaanse griep
Dochterlief heeft al een week de griep, is nog steeds ziek.... 

Ik kreeg net het bericht dat een 24 jarig meisje dat ik kende, is overleden. Zij had een paar weken geleden de mexicaanse griep gekregen, dit was niet direct herkend door de huisarts. Ze kreeg steeds meer complicaties, tenslotte konden de artsen niets meer voor haar doen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
En daarvoor was ze helemaal gezond?Mara schreef:Ik kreeg net het bericht dat een 24 jarig meisje dat ik kende, is overleden. Zij had een paar weken geleden de mexicaanse griep gekregen, dit was niet direct herkend door de huisarts. Ze kreeg steeds meer complicaties, tenslotte konden de artsen niets meer voor haar doen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nee. Daarom snap ik de laksheid van de h.a. niet. Het begon met een forse angina, ze kreeg een a.b. kuurtje, maar uur na uur verergerde haar situatie. Toen ze in het plaatselijk ziekenhuis aankwam, konden ze al niets meer voor haar doen, dus ze werd per ambulance naar een academisch ziekenhuis overgebracht.vlinder schreef:En daarvoor was ze helemaal gezond?Mara schreef:Ik kreeg net het bericht dat een 24 jarig meisje dat ik kende, is overleden. Zij had een paar weken geleden de mexicaanse griep gekregen, dit was niet direct herkend door de huisarts. Ze kreeg steeds meer complicaties, tenslotte konden de artsen niets meer voor haar doen.
Na dagen van complicaties, beetje opknappen en weer terugvallen, is ze overleden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat erg. En dat gebeurt vaker. Ik hoorde het een tijdje geleden over een kind van acht jaar.