Mexicaanse griep

oesterschelpje

Re: Mexicaanse griep

Bericht door oesterschelpje »

Dochterlief heeft al een week de griep, is nog steeds ziek.... :nonnon
Mara

Bericht door Mara »

Ik kreeg net het bericht dat een 24 jarig meisje dat ik kende, is overleden. Zij had een paar weken geleden de mexicaanse griep gekregen, dit was niet direct herkend door de huisarts. Ze kreeg steeds meer complicaties, tenslotte konden de artsen niets meer voor haar doen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
vlinder

Bericht door vlinder »

Mara schreef:Ik kreeg net het bericht dat een 24 jarig meisje dat ik kende, is overleden. Zij had een paar weken geleden de mexicaanse griep gekregen, dit was niet direct herkend door de huisarts. Ze kreeg steeds meer complicaties, tenslotte konden de artsen niets meer voor haar doen.
En daarvoor was ze helemaal gezond?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mara

Bericht door Mara »

vlinder schreef:
Mara schreef:Ik kreeg net het bericht dat een 24 jarig meisje dat ik kende, is overleden. Zij had een paar weken geleden de mexicaanse griep gekregen, dit was niet direct herkend door de huisarts. Ze kreeg steeds meer complicaties, tenslotte konden de artsen niets meer voor haar doen.
En daarvoor was ze helemaal gezond?
Nee. Daarom snap ik de laksheid van de h.a. niet. Het begon met een forse angina, ze kreeg een a.b. kuurtje, maar uur na uur verergerde haar situatie. Toen ze in het plaatselijk ziekenhuis aankwam, konden ze al niets meer voor haar doen, dus ze werd per ambulance naar een academisch ziekenhuis overgebracht.
Na dagen van complicaties, beetje opknappen en weer terugvallen, is ze overleden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
dennis

Bericht door dennis »

Wat erg. En dat gebeurt vaker. Ik hoorde het een tijdje geleden over een kind van acht jaar.
Plaats reactie