Wat op zich redelijk uniek is...Johann Gottfried Walther schreef:Nou ik ben er dus, en een zwijgende Henriët

Wat op zich redelijk uniek is...Johann Gottfried Walther schreef:Nou ik ben er dus, en een zwijgende Henriët
Daar zwijg ik maar over.Mister schreef:Wat op zich redelijk uniek is...Johann Gottfried Walther schreef:Nou ik ben er dus, en een zwijgende Henriët
ook goedemiddag...Johann Gottfried Walther schreef:Daar zwijg ik maar over.Mister schreef:Wat op zich redelijk uniek is...Johann Gottfried Walther schreef:Nou ik ben er dus, en een zwijgende Henriët![]()
En wie waren die 'boosdoeners', die onze 'diender' op heterdaad betrapteBJD schreef:Zoaar... er waren er weer een paar later op de avond..Het was effe gezellig
BeroepsgeheimGijs83 schreef:En wie waren die 'boosdoeners', die onze 'diender' op heterdaad betrapteBJD schreef:Zoaar... er waren er weer een paar later op de avond..Het was effe gezellig
Had je er maar bij moeten zijn Gijs......Gijs83 schreef:En wie waren die 'boosdoeners', die onze 'diender' op heterdaad betrapteBJD schreef:Zoaar... er waren er weer een paar later op de avond..Het was effe gezellig