Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Ik heb net de Kampioen eens rustig doorgebladerd, vind het altijd wel leuk.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Alleen beweerde Gijs83 dat iedereen de Kampioen inmiddels zou moeten hebben. Dus vandaar dat ik het nu in de gaten houd.
je krijgt het nog druk met alles in de gaten houden tib

Af toe ook nog een baby in de gaten houden, maar dat zal-ie graag doen

Trouwens: ik realiseer me net dat jij geen auto hebt (althans: tijdens de laatste meeting).Afgewezen schreef:Wat is er toch met de Kampioen?
Ik vind dat een van de minst interessante bladen die er zijn.
Wat heeft het dan voor zin om lid te zijn van de Wegenwacht?
Ben ooit wel lid van de ANWB geweest.Tiberius schreef:Trouwens: ik realiseer me net dat jij geen auto hebt (althans: tijdens de laatste meeting).Afgewezen schreef:Wat is er toch met de Kampioen?
Ik vind dat een van de minst interessante bladen die er zijn.
Wat heeft het dan voor zin om lid te zijn van de Wegenwacht?

Ooit, toen ik nog een auto had...
een bosje bloemen van m'n vriend.
een heleboel kleertjes voor de kids, k geloof dat ik nu de zomer wel doorkom
mn man ging mee,en hij zei steeds:'Als je het nodig hebt, moet je het meenemen!" (moet je tegen een vrouw zeggen.............
)
t was echt super gezellig!
mn man ging mee,en hij zei steeds:'Als je het nodig hebt, moet je het meenemen!" (moet je tegen een vrouw zeggen.............

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik denk dat hij binnenkort een nieuwe auto, en een nieuwe computer nodig heeft.henriët schreef: mn man ging mee,en hij zei steeds:'Als je het nodig hebt, moet je het meenemen!" (moet je tegen een vrouw zeggen.............)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
10 euro beltegoed........ 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
henriët schreef:een heleboel kleertjes voor de kids, k geloof dat ik nu de zomer wel doorkom
mn man ging mee,en hij zei steeds:'Als je het nodig hebt, moet je het meenemen!" (moet je tegen een vrouw zeggen.............)

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Die computer in elk geval, denk ik.Gian schreef:Ik denk dat hij binnenkort een nieuwe auto, en een nieuwe computer nodig heeft.henriët schreef: mn man ging mee,en hij zei steeds:'Als je het nodig hebt, moet je het meenemen!" (moet je tegen een vrouw zeggen.............)

Afgewezen schreef:Die computer in elk geval, denk ik.Gian schreef:Ik denk dat hij binnenkort een nieuwe auto, en een nieuwe computer nodig heeft.henriët schreef: mn man ging mee,en hij zei steeds:'Als je het nodig hebt, moet je het meenemen!" (moet je tegen een vrouw zeggen.............)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
Een mega leuk en goed telefoongesprek met een vriendin!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
hoe weet je dat nou??Afgewezen schreef:Die computer in elk geval, denk ik.Gian schreef:Ik denk dat hij binnenkort een nieuwe auto, en een nieuwe computer nodig heeft.henriët schreef: mn man ging mee,en hij zei steeds:'Als je het nodig hebt, moet je het meenemen!" (moet je tegen een vrouw zeggen.............)
maar t klopt nog ook joh... zijn computer is kapot, dus krijgt hij een nieuwe:)
maarre de auto... nee die rijdt nog steeds....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Breng hem nou niet op ideeën hij leest ook mee....Gian schreef:Ik denk dat hij binnenkort een nieuwe auto, en een nieuwe computer nodig heeft.henriët schreef: mn man ging mee,en hij zei steeds:'Als je het nodig hebt, moet je het meenemen!" (moet je tegen een vrouw zeggen.............)

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- poloshirt
- haarlak, mijn smaak was op, nu maar een andere meegenomen: kben benieuwd offie het ook zo goed doet...
- een lekkere milkshake, maar die is al op
- zak m&m's ik kan niet stoppen, zooooo lekker
- haarlak, mijn smaak was op, nu maar een andere meegenomen: kben benieuwd offie het ook zo goed doet...

- een lekkere milkshake, maar die is al op

- zak m&m's ik kan niet stoppen, zooooo lekker
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!