Nee, daarom zie ik het als een verliesTiberius schreef:Ben je uitgestudeerd?freek schreef:Mijn recht op een OV-studentenkaart

Nee, daarom zie ik het als een verliesTiberius schreef:Ben je uitgestudeerd?freek schreef:Mijn recht op een OV-studentenkaart
huh, hoe kan dat dan?freek schreef:Nee, daarom zie ik het als een verliesTiberius schreef:Ben je uitgestudeerd?freek schreef:Mijn recht op een OV-studentenkaart
freek schreef:Nee, daarom zie ik het als een verliesTiberius schreef:Ben je uitgestudeerd?freek schreef:Mijn recht op een OV-studentenkaart
Balen zeg!edele strijdster schreef:150 euro.
En dat alleen omdat ik heel perongeluk parkeerde op een invalide parkeerplaats.
Bord was niet verlicht, en 't was op een héél érg donker parkeerterrein.
Tja...
edele strijdster schreef:150 euro.
Tja...
Tja, ik begrijp jouw balen.edele strijdster schreef:150 euro.
Tja...
sterkte!!!wim schreef:Een kies...
(maar de pijn blijft...)
je loopt er natuurlijk elk moment van de dag tegenaan...Rens schreef:m'n zelfstandig functioneren.....althans zo voel ik het nu ik steeds meer dingen "uit handen" moet geven, gewoon niet meer als ieder ander kan functioneren.....
't is geen geklaag, maar het constateren van kale feiten.
dat ervaar ik ook wel, zij het volgens ándere geloofsgronden dan waarop dit forum gebaseerd is. neemt niet weg dat ik Zijn nabijheid en steun heel sterk ervaar.helma schreef:
Uit handen geven....leg het maar in Zijn handen rens!
Hoop dat je dat mag ervaren Rens
Ligt eraan of het een persoonlijke of algemene invalideparkeerplaats was....jvdg schreef:Tja, ik begrijp jouw balen.edele strijdster schreef:150 euro.
Tja...
Maar hoe zou een invalide balen als haar/zijn plaatsje was bezet?
Toch ook:?