Waar báál jij van???

monique

Re: Waar báál jij van???

Bericht door monique »

ik baal dat ik in me vrijetijd dingen moet doen waar ik dus absoluut geen zin in heb :banghead
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
helma

Bericht door helma »

balen is een beetje verkeerd word, maar ik word er zo verdrietig van hoeveel mensen er in het dorp leleijk doen tegen hun kinderen

steeds vaker loop je er tegen aan, schreeuwen, boos doen en vanmorgen zelf een klein meisje wat amper kon lopen kreeg een vreselijk pak slaag :nonnon :bobo

dan heb ik het zo met zo'n kind te doen:snif
Pa riep nog door de winkel: en je denkt wel dat je het slecht hebt bij ons maar ik kan je wel vertellen dat er kinderen zijn die het nog (!!) slechter hebben dan jij

het meisje was volgens mij anderhalf....

kinderen vinden het niet leuk om te winkelen (tenminste de meeste niet) waarom neem je ze dan mee en verwacht je ook nog dat ze zich engelachtig zullen gedragen?
dat is toch niet reëel?

het doet me pijn als ik zie hoeveel kinderen 'liefdeloos' aangepakt worden en afgekraakt met woorden

kinderen hebben soms echt een bestraffing verdiend, maar het gebeurt vaak zo driftig en gefrustreerd.

::please :( :snif
Lassie

Bericht door Lassie »

ja ergg he!!! :bobo
Daphne

Bericht door Daphne »

Dat ik moet DUBBELEN met Pinksteren en om 08.00 mag beginnen... eerst in Alphen, dan in Woerden! Ligt ook heerlijk dicht bij elkaar :bobo :banni
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
vlinder

Bericht door vlinder »

helma schreef:balen is een beetje verkeerd word, maar ik word er zo verdrietig van hoeveel mensen er in het dorp leleijk doen tegen hun kinderen

steeds vaker loop je er tegen aan, schreeuwen, boos doen en vanmorgen zelf een klein meisje wat amper kon lopen kreeg een vreselijk pak slaag :nonnon :bobo

Pa riep nog door de winkel: en je denkt wel dat je het slecht hebt bij ons maar ik kan je wel vertellen dat er kinderen zijn die het nog (!!) slechter hebben dan jij

kinderen vinden het niet leuk om te winkelen (tenminste de meeste niet) waarom neem je ze dan mee en verwacht je ook nog dat ze zich engelachtig zullen gedragen?
dat is toch niet reëel?

het doet me pijn als ik zie hoeveel kinderen 'liefdeloos' aangepakt worden en afgekraakt met woorden

kinderen hebben soms echt een bestraffing verdiend, maar het gebeurt vaak zo driftig en gefrustreerd.

Ik herken dat ook. Pas zo' n moeder helemaal gefrustreerd, vergat dat iedereen stond mee te genieten. Rotvent, als je dat nog eens doet, trek ik je broek naar beneden en sla ik op je blote reet zodat je een maand niet meer kunt zitten. Pets pets.
:mad

Dat jochie was niet echt lief, had alle kleren van de rekken op de grond gegooid, maar ik dacht: iets discreter en vriendelijker kan geen kwaad.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Daphne

Bericht door Daphne »

triest voor die kids inderdaad... ze zoeken gewoon grenzen op. Wij volwassenen horen daar gewoon goed op in te spelen, rustig aan zegmaar... Kinderen horen niet bang te zijn voor hun ouders :oO

Mijn overbuurjochie, echt SUPER schattig (*ondeugend!) manneke van 3.5 geloof ik, spookt regelmatig allerlei stoute dingen uit... puur uit gebrek aan aandacht :nonnon dan is t een rotjoch... omdat ie aandacht wil... negatieve aandacht is toch ook aandacht? :oO
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
monique

Bericht door monique »

Daphne schreef:triest voor die kids inderdaad... ze zoeken gewoon grenzen op. Wij volwassenen horen daar gewoon goed op in te spelen, rustig aan zegmaar... Kinderen horen niet bang te zijn voor hun ouders :oO

Mijn overbuurjochie, echt SUPER schattig (*ondeugend!) manneke van 3.5 geloof ik, spookt regelmatig allerlei stoute dingen uit... puur uit gebrek aan aandacht :nonnon dan is t een rotjoch... omdat ie aandacht wil... negatieve aandacht is toch ook aandacht? :oO
ja soms is et egt zielig maar sommige hebben et egt wel nodig dat ze streng worden aangepakt
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

monique schreef:
Daphne schreef:triest voor die kids inderdaad... ze zoeken gewoon grenzen op. Wij volwassenen horen daar gewoon goed op in te spelen, rustig aan zegmaar... Kinderen horen niet bang te zijn voor hun ouders :oO

ja soms is et egt zielig maar sommige hebben et egt wel nodig dat ze streng worden aangepakt
ik vind het zieliger dat hij blijkbaar te weinig aandacht krijgt...
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

helma schreef:balen is een beetje verkeerd word, maar ik word er zo verdrietig van hoeveel mensen er in het dorp leleijk doen tegen hun kinderen

Als je weet waar die mensen wonen zou ik zeker AMK bellen.
monique

Bericht door monique »

Jo-Ann schreef:
monique schreef:

ik vind het zieliger dat hij blijkbaar te weinig aandacht krijgt...
ja dat is zo
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

wat een verhalen zeg. Daar gaan mijn haren echt recht overeind staan. Kan ik gelijk Donner begrijpen dat hij tegen een pak slaag is. Want dat is op zo'n manier een uiting van frustratie bij ouders en niet een hoognodige corrrectie.
Van mijn schoonzus heb ik de wijze les geleerd om te denken vanuit de behoefte van een kind. En daar dan als ouder op te reageren. Een kind in een kledingwinkel, er is toch niets leukers om je tussen die kleding te verstoppen of ze allemaal eens er vanaf te halen? Ik zou mijn kind rustig uitleggen waarom dat echter niet kan, de kleding teruglaten hangen en daarna zijn excuses laten maken aan het winkelpersoneel om vervolgens de winkel uit te gaan en iets leuks te gaan doen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JaCa
Contacteer:

Bericht door JaCa »

Ja....je ziet het idd heel vaak :(
Pas kreeg ik te horen hoeveel kinderen er slachtoffer zijn van kindermishandeling in Nederland!
Om te huilen!

In mijn studie hoor ik soms verhalen over hoe kinderen worden behandeld, als er uberhaupt al aandacht aan ze gegeven wordt! Daar word je echt naar van....
Ik weet niet of iemand het boek: Morgen mag je uit de kast... gelezen heeft!
Awww zooo zielig!

My one and only goal;
His image in my soul.
judith

Bericht door judith »

JaCa schreef:Ja....je ziet het idd heel vaak :(
Pas kreeg ik te horen hoeveel kinderen er slachtoffer zijn van kindermishandeling in Nederland!
Om te huilen!

In mijn studie hoor ik soms verhalen over hoe kinderen worden behandeld, als er uberhaupt al aandacht aan ze gegeven wordt! Daar word je echt naar van....
Ik weet niet of iemand het boek: Morgen mag je uit de kast... gelezen heeft!
Awww zooo zielig!
Jah, het is egt zo verschrikkelijk erg..Dat boek heb ik ook gelezen..ik snap niet hoe je als oudrs je kind zoiets kan aan doen!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
JaCa
Contacteer:

Bericht door JaCa »

:ouin

My one and only goal;
His image in my soul.
judith

Bericht door judith »

JaCa schreef::ouin