één van de iets betere scootmobielen (de Luna), niet de zwaarste zoals ik die heb (Meteor van € 11.200,=), maar nog altijd € 4995,=
schofterige marges?? Refo-marges kun je ook zeggen, dat staat ongeveer gelijk.........................geledu schreef:Op dit soort scootmobielen en op vele andere artikelen die betrekking hebben op het "comfortabeler" maken van de levensomstandighedenvan zieken en ouderen, bv therapeutischebedden, instap baden, rollators en sta-op fauteuils worden schofterige marge's geschreven.
.
Ik kan je uit de droom helpen de voorbeelden die ik beschreef zijn zaken die direct aan de particulier leveren .Kaw schreef:Nee, ik bedoelde voor de dingen die hieronder genoemd werden. Ik sprak hier trouwens iemand met ervaring en die zei dat het ook zoveel kost om de enorme lijst aan instanties die zich er mee bemoeien en bureaucratie die dat met zich meebrengt. Dus mijn idee zou eigenlijk nooit werken omdat de kosten vooral zo hoog zijn door externe partijen.
Het is in vele gevallen wel lopende band productie daar er veel van deze producten tegenwoordig ook in China gemaakt worden.Petrus schreef:De kostprijs per gereed product is an sich en per definitie hoog, juist omdat het geen lopende-band-productie is.
Dus is ook de verkoopprijs per definitie hoog, althans voor hen die in staat zijn ze te kopen.
Voor de gemeenschap zijn ze nog duurder vanwege het totale overheidstraject dat doorlopen moet worden vooraleer een gehandicapte zijn/haar scootmobiel/Canta voor de deur heeft staan plus alle daarna volgende kosten voor de gemeenschap zoals ik al eerder schetste.
Ik wéét waar je het over hebt geledu:geledu schreef:
Ik kan je uit de droom helpen de voorbeelden die ik beschreef zijn zaken die direct aan de particulier leveren .
Daar heeft het niets met bemoeien of bureaucratie van welke instantie dan ook te maken.
Je vergeet de afschrijving. :roll:Petrus schreef:Maandelijkse lasten:
0,00 aan wegenbelasting cq fietspadbelasting
3,00 aan oplaadkosten
0,00 aan onderhoudskosten
0,00 aan verzekeringskosten
------
3,00 totaal.
Zitcomfort: prima de luxe volledig ergonomisch gevormd.
Verwarming: hmmmmm, kon beter in deze tijd van het jaar
Stuurt zeer licht, bagageruimte kon ook wel wat ruimer zijn, verlichting is van uitstekend gehalte, remmen van superklasse.
sorry:caprice schreef:Je vergeet de afschrijving. :roll:Petrus schreef:Maandelijkse lasten:
0,00 aan wegenbelasting cq fietspadbelasting
3,00 aan oplaadkosten
0,00 aan onderhoudskosten
0,00 aan verzekeringskosten
------
3,00 totaal.
Zitcomfort: prima de luxe volledig ergonomisch gevormd.
Verwarming: hmmmmm, kon beter in deze tijd van het jaar
Stuurt zeer licht, bagageruimte kon ook wel wat ruimer zijn, verlichting is van uitstekend gehalte, remmen van superklasse.