Het grote weertopic
Re: Het grote WEERTOPIC [2]
Behoorlijke onweersbui hier.
Huh? Hier schijnt de zon! Zal even de radar raadplegen, in welke richting het trekt.Posthoorn schreef:Behoorlijke onweersbui hier.
NASCHRIFT
Ik heb het gezien, en als het onweer niet uitdooft zullen we hier ook de volle laag krijgen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Het ene moment moet ik het licht aandoen, felle buien met harde windvlagen, het volgende moment schijnt de zon naar binnen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Onweer hier in Amersfoort.
Inmiddels schijnt hier de zon weer.refo schreef:Onweer hier in Amersfoort.
Dan trekt het dus verder onze kant op...refo schreef:Onweer hier in Amersfoort.
PS Heeft Amersfoort ook zo'n mooi stadhuis als Gouda? Ik heb dat plaatje altijd aangezien voor het Goudse stadhuis.
-DIA- schreef:Dan trekt het dus verder onze kant op...refo schreef:Onweer hier in Amersfoort.
PS Heeft Amersfoort ook zo'n mooi stadhuis als Gouda? Ik heb dat plaatje altijd aangezien voor het Goudse stadhuis.

Onweer ook in Zwolle.
Zware dreunende onweerslagen kondigen aan dat het onweer Twente nadert...
En nogal fel, gezien de frequentie van de ontladingen!
Je moet het verhaal niet zo aandikken. Het viel best wel mee-DIA- schreef:Zware dreunende onweerslagen kondigen aan dat het onweer Twente nadert...

We hebben ook niet de volle laag gehad.Cremar schreef:Je moet het verhaal niet zo aandikken. Het viel best wel mee-DIA- schreef:Zware dreunende onweerslagen kondigen aan dat het onweer Twente nadert...
Wel mooi, een beetje sociale controle hier

Hèhè ben je daar blij mee?-DIA- schreef:We hebben ook niet de volle laag gehad.Cremar schreef:Je moet het verhaal niet zo aandikken. Het viel best wel mee-DIA- schreef:Zware dreunende onweerslagen kondigen aan dat het onweer Twente nadert...
Wel mooi, een beetje sociale controle hier
Amersfoort heeft een gemeentehuis-DIA- schreef:Dan trekt het dus verder onze kant op...refo schreef:Onweer hier in Amersfoort.

Enne nee, net zo'n mooi stadhuis als in Gouda heeft A'sfoort niet.
Je kunt toch ook in Amersfoort zijn zonder er te wonen?Lassie schreef:Amersfoort heeft een gemeentehuis-DIA- schreef:Dan trekt het dus verder onze kant op...refo schreef:Onweer hier in Amersfoort.
PS Heeft Amersfoort ook zo'n mooi stadhuis als Gouda? Ik heb dat plaatje altijd aangezien voor het Goudse stadhuis.![]()
Enne nee, net zo'n mooi stadhuis als in Gouda heeft A'sfoort niet.

ik niet snap niet.