Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Van harte gefeliciteerd, helma! Hopelijk mag alles goed gaan.
En dat geldt ook voor de dames in de kring van huisman natuurlijk!
En dat geldt ook voor de dames in de kring van huisman natuurlijk!
Ja, dat had ik inderdaad gezien! Heel fijn.
Dank voor alle goed wensen 

Een boek kopen bij de kringloop. Dat vind ik een kleine vreugde.
De predikant die de deuren langsgaat om oudere pubers persoonlijk uit te nodigen voor catechesatie.
-
-
Valcke weer terug!! Superfijn.
Gelijk een vraag… heb je de lezing van de den Boer op de laatste Haamstede conferentie beluisterd, mbt Christus in de psalmen?
Gelijk een vraag… heb je de lezing van de den Boer op de laatste Haamstede conferentie beluisterd, mbt Christus in de psalmen?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Inderdaad, ik ben er blij mee en hopelijk zien we je hier weer vaker.
In het topic over de HSV zou je ook zeker van toegevoegde waarde zijn.
In het topic over de HSV zou je ook zeker van toegevoegde waarde zijn.
Een avondwandeling. Ook al twee keer droog overgekomen vandaag. Ik vind het weer helemaal geweldig.
-
Ben je weer helemaal fit?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Voor zover ik weet, wel.
-
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Matthijn Buwalda in 'Beste Zangers' van de Avro-Tros. Ik ben nooit zo van dat soort tv-programma's met bekende Nederlanders (die ik dan soms niet eens ken). Überhaupt niet zo van tv-kijken, ook niet online. Maar dit is zó belangrijk (en ook echt een ontroerend format). Daar kunnen vast geen miljoen folders tegenop.
Daar kan ik heel dankbaar voor zijn.
Ik werd er ook op geattendeerd. Mooie uitzending! Zeker een (kleine) vreugde.DDD schreef: ↑30 sep 2024, 22:07 Matthijn Buwalda in 'Beste Zangers' van de Avro-Tros. Ik ben nooit zo van dat soort tv-programma's met bekende Nederlanders (die ik dan soms niet eens ken). Überhaupt niet zo van tv-kijken, ook niet online. Maar dit is zó belangrijk (en ook echt een ontroerend format). Daar kunnen vast geen miljoen folders tegenop.
Sterke teksten die echt inhoud hebben. Regelmatig een optreden van hem bezocht. Onvergetelijk.