Jazeker. Doe jij het altijd zelf?
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
-
In het vliegtuig iemand die twee a drie keer per jaar met het vliegtuig op vakantie gaat horen zeggen dat zij toch wel een beetje vliegschaamte heeft.
Ik zou het bij de kleine ergernissen zettenMGG schreef:In het vliegtuig iemand die twee a drie keer per jaar met het vliegtuig op vakantie gaat horen zeggen dat zij toch wel een beetje vliegschaamte heeft.
-
- Verbannen
-
Ik zat zelf ook in het vliegtuig dus waarom zou ik mij ergeren? Ik vond het nogal grappig dat een frequente vliegster in een vliegtuig benoemt dat zij een beetje vliegschaamte heeft.
-
Het begint bij schuldbewust zijn.
Deze vraag was voor mij ook een twijfelding... is het treurig, haast ergerlijk, of eigenlijk meer iets voor een glimlach. Ik koos maar voor het laatste:
https://refoweb.nl/vragenrubriek/31191/ ... rsteuning/
https://refoweb.nl/vragenrubriek/31191/ ... rsteuning/
- Niet meer zo actief -
Grote vreugde: nieuw leven in de moederschoot van onze dochter.
En speciaal voor Huisman: 'L'
En speciaal voor Huisman: 'L'
-
Leuk Helma.
Het wordt een hele ploeg zo!!
Het wordt een hele ploeg zo!!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gefeliciteerd! Wat een mooi bericht. Je zult wel gezien hebben dat onze ‘L’ ook in verwachting is. Net als onze ‘A’ .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gefeliciteerd, een grote vreugde ipv kleine vreugde 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!