Verder gewoon ff relax. Niet te veel poespas voor de grote storm vanavond. Ze komen niet allemaal, maar druk is het altijd als er een paar bij elkaar zijn.

Verschrikkelijk idd. Wij gaan meestal 's avonds of 's ochtends vroeg en dan is het niet zo heel druk.Mara schreef:Ik denk zomaar dat jullie niet de enigen zullen zijn daar.Dodo schreef:Plundra.
Hoewel dat bij ons inmiddels een standaardwoord is geworden voor veel kopen, gaan we nu echt naar Ikea. We hebben een paar dingen nodig, en ook wat dingen niet nodig die we toch ook wel gaan kopen.![]()
Wij gaan hooguit 1 x per 1 a 2 jaar en dan bij voorkeur gewoon op een doordeweekse ochtend buiten de vakanties. Dan is het nog te doen.
Ik vind het verschrikkelijk om tussen een schuifelende mensenmassa zo'n lange route te moeten lopen.
PS Niet dat het wil, maar wordt zo wel een noodzaak, helaas.-DIA- schreef:Stoppen met Refoforum.
Het was me al duidelijk, maar vandaag gaf de doorslag.
Het bevindelijk geluid past hier niet, en wordt bespot en zo wordt het echt onstichtelijk.
Nee... Eens zei, een dominee, ik meen ds. Fraanje, nu schieten we vuur naar de hemel, straks zal God van de hemel vuur schieten.Van Ewijk schreef:Wat ik mijzelf hier afvraag..word er door bezoekers van dit forum ook nog geld uitgegeven aan vuurwerk dit jaar?
Dag DIA.-DIA- schreef:Stoppen met Refoforum.
Het was me al duidelijk, maar vandaag gaf de doorslag.
Het bevindelijk geluid past hier niet, en wordt bespot en zo wordt het echt onstichtelijk.
Alleen sterretjes. Maar verder niks.Van Ewijk schreef:Wat ik mijzelf hier afvraag..word er door bezoekers van dit forum ook nog geld uitgegeven aan vuurwerk dit jaar?
Ja, voor iets meer dan een tientje. Daar kan ik wel een paar jaar mee vooruit.Van Ewijk schreef:Wat ik mijzelf hier afvraag..word er door bezoekers van dit forum ook nog geld uitgegeven aan vuurwerk dit jaar?
Dodo schreef:Twee zoons uitgezwaaid die een nieuwjaarsduik gaan nemen. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden.
In zee, want Reeuwijkse plassen is voor watjes...