Ik ga zo gelijk een nieuwe plant halen.
Kan ik de pot waarin hij heeft gezeten nog gebruiken? Of moet ik die ergens mee ontsmetten?
Klopt ja, Riedel of Raak ,één van de twee. En die smaakt bijna nog nét zo in mijn herinnering als vroeger. En dat uitroepteken hoeft echt niet hoor.Mara schreef:Die is niet van Exota, maar van Raak! En als ik die andere kleurtjes ernaast zie staan, blief ik niet meer.Johannes van Dijk schreef:Nou, hier in de supermarkt kan je nog steeds die champagnepils kopen hoor, die donkerbruine. Lekker ouderwets. Alleen nu geen beugelfles meer, maar een plastic wegwerpfles.
Het hele huis moet ontsmet worden. Liefst alle meubilair vervangen.Isala schreef:Een plant met luis![]()
Kan ik de pot waarin hij heeft gezeten nog gebruiken? Of moet ik die ergens mee ontsmetten?
Mijn moeder is mijn plantverzorgingsgoeroe. Zij zet luizigen altijd buiten, dan verdwijnen de luizen soms na verloop van tijd. Pot even afwassen, want die wordt erg kleverig van dat gedierte.Isala schreef:Een plant met luis![]()
refo schreef:Het hele huis moet ontsmet worden. Liefst alle meubilair vervangen.Isala schreef:Een plant met luis![]()
Aandelen in de meubelbranche?refo schreef:Het hele huis moet ontsmet worden. Liefst alle meubilair vervangen.Isala schreef:Een plant met luis![]()
Inderdaad. In het artikel waarin trots werd vertelt dat een hartafwijking via dna mutatie in het embryo voorkomen kan worden stond de volgende zin (in eigen woorden): "Deze (aangepaste) embryo's zouden! tot gezonde kinderen kunnen uitgroeien".helma schreef:Er worden in Nederland 100 baby's per dag weggewerkt. Dat is een verworven recht.
Dat is een ander vraagstuk helma.helma schreef:Er worden in Nederland 100 baby's per dag weggewerkt. Dat is een verworven recht.
Dit kindje is voldragen, geboren - al dan niet met behulp van deskundigen, dat weten ze niet - en toen in de struiken gelegd.helma schreef:En pas bleek dat voor vaccins ook volop gebruik wordt gemaakt van geaborteerde kinderen.