Gereformeerde Vereniging
Thxs! Ik weet niet hoelaat de anderen die met de trein komen ongeveer aankomen, is misschien handig om dan een tijd af te spreken, om te voorkomen dat je strax een paar keer heen en weer moet rije?
Ik dacht aan iets van half 8. Eerder of later is voor mij ook geen probleem
[Aangepast op 13/5/04 door memento]
Ik dacht aan iets van half 8. Eerder of later is voor mij ook geen probleem
[Aangepast op 13/5/04 door memento]
Memento, ik kom rond zeven uur op Gouda aan (vanuit Utrecht). Als jullie dat ook doen, komt het goed uit, laat het anders even weten, dan neem ik een trein later.
Vaya con Dios,
Parsifal
Vaya con Dios,
Parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Op zich is meerijden prima maar waar naar toe? Ik ga van Gouda naar de Stolwijkersluis, dan via de N210 de Krimpenerwaard in. Als ik iets meer tijd zou hebben tussen werk-eten-Gouda zou ik op de fiets komen. Stations hebben we hier nog niet van gehoord . . .Oorspronkelijk gepost door JelleIk denk dat je wel mee terug kan rijden met Limosa die gaat volgens mij ook die kant op en Admin gaat in elk geval naar Alblasserdam, daar is dus wel een mouw aan te passen.Oorspronkelijk gepost door parsifal
Zijn er voor de terugweg nog mensen die langs Hardnxveld-Giessendam moeten reizen of naar een station daar in de buurt? Anders kan ik niet al te lang doordrinken vanavond![]()
Trouwens Parsifal als je belt vanaf het sation is mijn nummer 0182-532158 volgens mij had ik je dat nog niet doorgegeven.
OK, dan is mijn geplande aankomsttijd is 19:05 op treinstation Gouda, spoor 3.Oorspronkelijk gepost door parsifal
Memento, ik kom rond zeven uur op Gouda aan (vanuit Utrecht). Als jullie dat ook doen, komt het goed uit, laat het anders even weten, dan neem ik een trein later.
Vaya con Dios,
Parsifal
Voor de herkenning: ik heb n zwarte broek aan met een bloes met blouwe strepen (schuin), en een zwarte jas en zwarte schoenen.
je bent wel veeleisend, maar kom maar. Ik wil je wel een keer ontmoeten. En in werkelijkheid heb ik geen zwaard.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zal het serieus overwegen als er NIET over de PKN wordt gesproken of herstelde verbanden
"Then he isn't safe?" said Lucy.
-
Efeze 6 vers 17: En neemt den helm der zaligheid, en het zwaard des Geestes, hetwelk is Gods Woord.Oorspronkelijk gepost door parsifalje bent wel veeleisend, maar kom maar. Ik wil je wel een keer ontmoeten. En in werkelijkheid heb ik geen zwaard.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zal het serieus overwegen als er NIET over de PKN wordt gesproken of herstelde verbanden
Dit zwaard wel hoop ik!
Als parcifal zn zwaard thuislaat, dan zal ik mn aureooltje ook maar afzette...Oorspronkelijk gepost door parsifalje bent wel veeleisend, maar kom maar. Ik wil je wel een keer ontmoeten. En in werkelijkheid heb ik geen zwaard.Oorspronkelijk gepost door Lecram