Gereformeerde Vereniging

Jelle

Bericht door Jelle »

bel maar even dan halen we je op. uitstappen aan de kant bloemendaal. 0182-532158.

het is namelijk toch nog wel een halfuur lopen bij elkaar.
memento

Bericht door memento »

Thxs! Ik weet niet hoelaat de anderen die met de trein komen ongeveer aankomen, is misschien handig om dan een tijd af te spreken, om te voorkomen dat je strax een paar keer heen en weer moet rije?

Ik dacht aan iets van half 8. Eerder of later is voor mij ook geen probleem

[Aangepast op 13/5/04 door memento]
parsifal

Bericht door parsifal »

Memento, ik kom rond zeven uur op Gouda aan (vanuit Utrecht). Als jullie dat ook doen, komt het goed uit, laat het anders even weten, dan neem ik een trein later.

Vaya con Dios,

Parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Was die geestelijek herkenning er vandaag ook maar. Nee, geen mooie woorden over samenwerking, vereniginegn of manifesten. Geestelijke herkenning.
Fijne avond vanavond mensen!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door parsifal
Zijn er voor de terugweg nog mensen die langs Hardnxveld-Giessendam moeten reizen of naar een station daar in de buurt? Anders kan ik niet al te lang doordrinken vanavond :)
Ik denk dat je wel mee terug kan rijden met Limosa die gaat volgens mij ook die kant op en Admin gaat in elk geval naar Alblasserdam, daar is dus wel een mouw aan te passen.

Trouwens Parsifal als je belt vanaf het sation is mijn nummer 0182-532158 volgens mij had ik je dat nog niet doorgegeven.
Op zich is meerijden prima maar waar naar toe? Ik ga van Gouda naar de Stolwijkersluis, dan via de N210 de Krimpenerwaard in. Als ik iets meer tijd zou hebben tussen werk-eten-Gouda zou ik op de fiets komen. Stations hebben we hier nog niet van gehoord . . .
limosa

Bericht door limosa »

Van Jelle naar het station in Gouda is geen probleem uiteraard . . .
memento

Bericht door memento »

Memento, ik kom rond zeven uur op Gouda aan (vanuit Utrecht). Als jullie dat ook doen, komt het goed uit, laat het anders even weten, dan neem ik een trein later.

Vaya con Dios,

Parsifal
OK, dan is mijn geplande aankomsttijd is 19:05 op treinstation Gouda, spoor 3.

Voor de herkenning: ik heb n zwarte broek aan met een bloes met blouwe strepen (schuin), en een zwarte jas en zwarte schoenen.
Lecram

Bericht door Lecram »

Zal ik ook nog komen vanavond?
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Zal ik ook nog komen vanavond?
Gezellig, nog één erbij. 't Gaat nog druk worden strax
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik zal het serieus overwegen als er NIET over de PKN wordt gesproken of herstelde verbanden
parsifal

Bericht door parsifal »

Ik zal het serieus overwegen als er NIET over de PKN wordt gesproken of herstelde verbanden
je bent wel veeleisend, maar kom maar. Ik wil je wel een keer ontmoeten. En in werkelijkheid heb ik geen zwaard.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Johannes 3:16

Bericht door Johannes 3:16 »

je bent wel veeleisend, maar kom maar. Ik wil je wel een keer ontmoeten. En in werkelijkheid heb ik geen zwaard.
Efeze 6 vers 17: En neemt den helm der zaligheid, en het zwaard des Geestes, hetwelk is Gods Woord.

Dit zwaard wel hoop ik!
Lecram

Bericht door Lecram »

zijn er nog uit de omgeving barendrecht die eventueel mee willen rijden?
memento

Bericht door memento »

Als parcifal zn zwaard thuislaat, dan zal ik mn aureooltje ook maar afzette...
Plaats reactie