Nee, het is heel eenvoudig zelfs. Het wijst zich vanzelf.Afgewezen schreef:Is het erg ingewikkeld om hem te installeren? Ik heb me er nog niet aan gewaagd.Tiberius schreef:Ik heb hem gisteren ook ontvangen (we hebben een wat vijandige postbode, die houdt zulke dingen nogal eens op) en direct geïnstalleerd.caprice schreef:GBS-digitaal. Gratis opgestuurd gekregen, net als alle andere donateurs van de GBS.
Héél handig.
Heel handig, inderdaad. Vooral die zoek-mogelijkheid overal in (kanttekeningen, formulieren, gebeden, ziekentroost, etc), die heb ik op internet verder nog niet gevonden.
De kaartjes zijn ook heel erg handig om digitaal te hebben.
Eerst dacht ik nog: het is allemaal nogal zwaar opgezet, een complete Apache WebServer en MySql database in de lucht brengen om een psalmboekje te doorzoeken. Maar nu ik alle mogelijkheden en de snelheid zie, heb ik niets dan lof.
Ik zou zeggen: GBS, ga zo door! (Tip: de verklaring van Matthew Henry, bijvoorbeeld)
Ach, afgerond is het nog een 6. En ja, dat wordt dus minder chatten en minder forummen!judith schreef:een 5,7 voor geschiedenis toets![]()
echt niet....JolandaOudshoorn schreef:Ach, afgerond is het nog een 6. En ja, dat wordt dus minder chatten en minder forummen!judith schreef:een 5,7 voor geschiedenis toets![]()
Het is niet een van de hoogste cijfers, maar Juud, het is toch een voldoende? Probeer dankbaar te zijn met datgene wat je van Hem ontvangt (soms makkelijker gezegd dan te beleven, ik weet het). Dan zijn onze zegeningen niet te tellen!judith schreef:een 5,7 voor geschiedenis toets![]()
kijk eens aan, nou ik zou zeggen, wandel maar eens een rondje over het forum!!!Afgewezen schreef:Een paar nieuwe schoenen!
henriët schreef:kijk eens aan, nou ik zou zeggen, wandel maar eens een rondje over het forum!!!Afgewezen schreef:Een paar nieuwe schoenen!
kunnen we het eens zien:)
Dit meen je niet! Je gelooft toch zelf niet dat een postbode zulke dingen bewust achterhoudt?? Dan heeft ie dagwerk denk ik want er zullen er wel meer zijn die zo'n CD gekregen hebben. Kon hij dat trouwens ook weten, dat er bij het blad een CD was?Tiberius schreef:Ik heb hem gisteren ook ontvangen (we hebben een wat vijandige postbode, die houdt zulke dingen nogal eens op) en direct geïnstalleerd.....caprice schreef:GBS-digitaal. Gratis opgestuurd gekregen, net als alle andere donateurs van de GBS.
Héél handig.
Hij houdt het niet achter, maar op.albion schreef:Dit meen je niet! Je gelooft toch zelf niet dat een postbode zulke dingen bewust achterhoudt?? Dan heeft ie dagwerk denk ik want er zullen er wel meer zijn die zo'n CD gekregen hebben. Kon hij dat trouwens ook weten, dat er bij het blad een CD was?Tiberius schreef:Ik heb hem gisteren ook ontvangen (we hebben een wat vijandige postbode, die houdt zulke dingen nogal eens op) en direct geïnstalleerd.....caprice schreef:GBS-digitaal. Gratis opgestuurd gekregen, net als alle andere donateurs van de GBS.
Héél handig.
Ik ook: samen met nog wat lokale sufferdjes verdwijnt hij gelijk in de oud-papier-bak.Afgewezen schreef:Wat is er toch met de Kampioen?
Ik vind dat een van de minst interessante bladen die er zijn.
je krijgt het nog druk met alles in de gaten houden tibTiberius schreef:Ik ook: samen met nog wat lokale sufferdjes verdwijnt hij gelijk in de oud-papier-bak.Afgewezen schreef:Wat is er toch met de Kampioen?
Ik vind dat een van de minst interessante bladen die er zijn.
Alleen beweerde Gijs83 dat iedereen de Kampioen inmiddels zou moeten hebben. Dus vandaar dat ik het nu in de gaten houd.
henriët schreef:je krijgt het nog druk met alles in de gaten houden tibTiberius schreef: Ik ook: samen met nog wat lokale sufferdjes verdwijnt hij gelijk in de oud-papier-bak.
Alleen beweerde Gijs83 dat iedereen de Kampioen inmiddels zou moeten hebben. Dus vandaar dat ik het nu in de gaten houd.