lekkere rust daar in zwitserland

ik denk dat je dan nog even moet wachten

ja maar ik zeg ook niet in Bern,HenriekeK schreef:jaja henriet
lekkere rust daar in zwitserlandmet al die voetbalgekte
ik denk dat je dan nog even moet wachten
Idd!! Rust en een boek! Al je gedachten op een rijtje zetten.judith schreef:Heeerlijk ergens lekker bij het water, waar het heel rustig is!!!
kon het mar! Kmoet nog zoo veel doenNaam Loos schreef:Idd!! Rust en een boek! Al je gedachten op een rijtje zetten.judith schreef:Heeerlijk ergens lekker bij het water, waar het heel rustig is!!!
Idd.. school, tentamens, vakantiewerk, op vakantie met de fam naar een drukke camping... en dan begint school weer.. Het examenjaar, dus ook niet rustig..!judith schreef:kon het mar! Kmoet nog zoo veel doenNaam Loos schreef:Idd!! Rust en een boek! Al je gedachten op een rijtje zetten.judith schreef:Heeerlijk ergens lekker bij het water, waar het heel rustig is!!!
Ja, en ik heb er nu al zin in!!judith schreef:Jij ook examen jaar volgendjaar Naam Loos!? Ikkes ook!!![]()
vresselijk heh!!Naam Loos schreef:Ja, en ik heb er nu al zin in!!judith schreef:Jij ook examen jaar volgendjaar Naam Loos!? Ikkes ook!!![]()
![]()
![]()
Niet dus..
We zullen het zien: kom tijd, kom raad.judith schreef:vresselijk heh!!Naam Loos schreef:Ja, en ik heb er nu al zin in!!judith schreef:Jij ook examen jaar volgendjaar Naam Loos!? Ikkes ook!!![]()
![]()
![]()
Niet dus..
Maar kom op! We leren gewoon hard! Tgaat vast wel lukken!
Denk er nog mar niet zoo aan!
judith schreef:Jij ook examen jaar volgendjaar Naam Loos!? Ikkes ook!!![]()
Maar jij had geen N-profielJongere schreef:Examens vallen reuze mee, dames. Zeker als je op een refo-school zit. Ik heb voor bijna alle vakken hoger gescoord dan mijn gemiddelde voor dat vak was.
mathilde schreef:Maar jij had geen N-profielJongere schreef:Examens vallen reuze mee, dames. Zeker als je op een refo-school zit. Ik heb voor bijna alle vakken hoger gescoord dan mijn gemiddelde voor dat vak was.