Hmm, dat geldt minstens zo hard voor vrouwen...Rens schreef:Wist je dat......Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van ......

Hmm, dat geldt minstens zo hard voor vrouwen...Rens schreef:Wist je dat......Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van ......
Dat zijn ze bij ons ook, maar ze gaan 's-morgens wel met de kinderen naar de kerk. Voorheen gold als een vrije dag.JolandaOudshoorn schreef:Wij hebben geen vrij, evenmin is er 's morgens kerk. 's Middags ie er een soort kinderdienst. Op school wordt er wel aandacht besteed aan biddag. Verder zijn onze scholen niet hervormd maar protestants christelijk.
hohoho dat is niet waar hier nog 1Josephus schreef:Hmm, dat geldt minstens zo hard voor vrouwen...Rens schreef:Wist je dat......Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van ......
komt vast door dat enorme glas wijn gisteravondMarthaMartha schreef:... mijn schoonzus belde dat het vannacht zulk vreselijk weer is geweest
... ik helemaal niks heb gemerkt
... mijn computerscherm vreemd doet
... ik me afvraag of dat van het onweer komt?
... ik me ook afvraag of ik dan niet gewoon in coma heb gelegen vannacht?
helma schreef:komt vast door dat enorme glas wijn gisteravondMarthaMartha schreef:... mijn schoonzus belde dat het vannacht zulk vreselijk weer is geweest
... ik helemaal niks heb gemerkt
... mijn computerscherm vreemd doet
... ik me afvraag of dat van het onweer komt?
... ik me ook afvraag of ik dan niet gewoon in coma heb gelegen vannacht?
ik ben wel wakker geweest
monique schreef:hohoho dat is niet waar hier nog 1Josephus schreef:Hmm, dat geldt minstens zo hard voor vrouwen...Rens schreef:Wist je dat......Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van ......
MANNEN JE KUNT BETER KIPPEN HOUWE
volgens mij zijn dat er twééhelma schreef:
komt vast door dat enorme glas wijn gisteravond
![]()
flauw :evilRens schreef:Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij? Een batterij heeft ten minste één positieve kant.
kun je niet eens tegen een geintje, nu dat geintje over een vrouw gaat? béétje zielig hoor...Jo-Ann schreef:flauw :evilRens schreef:Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij? Een batterij heeft ten minste één positieve kant.
ja, en dus neit in vergelijk met dat ene glas wat ik leeg heb gedronken :-)Hendrikus schreef:volgens mij zijn dat er twééhelma schreef:
![]()
nounou please geen ruzieRens schreef:kun je niet eens tegen een geintje, nu dat geintje over een vrouw gaat? béétje zielig hoor...Jo-Ann schreef:flauw :evilRens schreef:Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij? Een batterij heeft ten minste één positieve kant.
beetje zelfspot kan echt geen kwaad hoor...
Hendrikus schreef:volgens mij zijn dat er twééhelma schreef:
![]()