Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
- Wilma van den Berg
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Oeps, dat lijkt me echt vreselijk. Misschien iets van onderstaande tegengekomen? Ik kreeg het in mijn postvak...weet niet wat ervan waar is...maar zet het hier toch maar neer....
Graag doorsturen aan vrienden en bekenden.
Deze informatie is vanochtend gearriveerd, rechtstreeks van zowel Microsoft als Norton.
Stuur het naar iedereen die u kent die toegang heeft tot het internet.
Mogelijk ontvangt u een ogenschijnlijk onschuldige e-mail met een Power Point presentatie 'Het leven is mooi.'
Als u het heeft ontvangen, ga het bestand dan onder alle omstandigheden NIET openen! Gooi deze direct weg!
Als u dit bestand opent, verschijnt er een bericht op uw scherm met de mededeling: 'Het is te laat nu, uw leven is niet langer mooi.'
Vervolgens verliest u alles op uw pc en de persoon die dit naar u toestuurde krijgt toegang tot uw naam, e-mail en wachtwoord!
Dit is een nieuw virus, dat is begonnen te circuleren op zaterdag namiddag.
AOL heeft al bevestigd dat de anti-virus programma's niet in staat zijn dit te vernietigen. Het virus is gemaakt door een hacker die zichzelf 'leven eigenaar' noemt.
Stuur een kopie van dit bericht aan al uw vrienden en vraag hen om het ONMIDDELLIJK door te sturen
Graag doorsturen aan vrienden en bekenden.
Deze informatie is vanochtend gearriveerd, rechtstreeks van zowel Microsoft als Norton.
Stuur het naar iedereen die u kent die toegang heeft tot het internet.
Mogelijk ontvangt u een ogenschijnlijk onschuldige e-mail met een Power Point presentatie 'Het leven is mooi.'
Als u het heeft ontvangen, ga het bestand dan onder alle omstandigheden NIET openen! Gooi deze direct weg!
Als u dit bestand opent, verschijnt er een bericht op uw scherm met de mededeling: 'Het is te laat nu, uw leven is niet langer mooi.'
Vervolgens verliest u alles op uw pc en de persoon die dit naar u toestuurde krijgt toegang tot uw naam, e-mail en wachtwoord!
Dit is een nieuw virus, dat is begonnen te circuleren op zaterdag namiddag.
AOL heeft al bevestigd dat de anti-virus programma's niet in staat zijn dit te vernietigen. Het virus is gemaakt door een hacker die zichzelf 'leven eigenaar' noemt.
Stuur een kopie van dit bericht aan al uw vrienden en vraag hen om het ONMIDDELLIJK door te sturen
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Dat is een hoax die al 6 jaar circuleert.
Let op de oproep het naar al je contactpersonen te sturen.
Dat is altijd een teken dat men probeert je te foppen.
Dat je mail allemaal weg is is geen best teken.
Google even op 'inbox plotseling leeg', dan krijg je wat hulp aangboden van diverse hulpsites.
Bereid je evenwel voor op het ergste....
Die rommel van Bill Gates werkt nu eenmaal niet zo goed.
Let op de oproep het naar al je contactpersonen te sturen.
Dat is altijd een teken dat men probeert je te foppen.
Dat je mail allemaal weg is is geen best teken.
Google even op 'inbox plotseling leeg', dan krijg je wat hulp aangboden van diverse hulpsites.
Bereid je evenwel voor op het ergste....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- Wilma van den Berg
Inmiddels heb ik erg geen last meer van, maar vorige week viel de pc soms zomaar uit. Kan iemand me hier misschien tips voor geven/zeggen wat dit kan zijn?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik adviseer om Thunderbird te gaan gebruiken.refo schreef:Bereid je evenwel voor op het ergste....
Maar probeer inderdaad eerst de schade te (laten) herstellen.
maak anders ff via gmail een mailaccount aan (http://www.gmail.com).helma schreef:Help!!!!
sluit ik net mijn outlook af, start ik hem weer op om te kijken wat er is gebeurd; alles van vanmorgen ook weg!!!!!
net een lange mail gehad van mijn zus in Cnada die ik straks even op mijn gemak wilde lezen![]()
Help help help![]()
![]()
![]()
![]()
Berichten waarin dit soort zinnen voorkomen, moet je onmiddellijk doorsturen. Naar de prullenbak.Wilma van den Berg schreef: Graag doorsturen aan vrienden en bekenden.

~~Soli Deo Gloria~~
ja dat had ik ook steeds......Wilma van den Berg schreef:Inmiddels heb ik erg geen last meer van, maar vorige week viel de pc soms zomaar uit. Kan iemand me hier misschien tips voor geven/zeggen wat dit kan zijn?
zit je rustig te typen of ergens aan te werken, valt je pc uit...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Waarschijnlijk wordt de CPU te heet. Dan kan de pc er acuut mee stoppen om verdere schade te voorkomen.
Draait de ventilator wel goed? (Dat zachte gebrom of gesuis wat je hoort als de pc aangaat. Hij doet het, denk je dan.)
Achterop zit meestal een mooi rond rooster waar de warme lucht wordt uitgeblazen.
Het wil nog wel eens dat de warmte van de pc niet goed weg kan als deze mooi ingebouwd staat. (Of dat er stof voor de opening zit, maar dat durf ik natuurlijk niet te opperen. )
Draait de ventilator wel goed? (Dat zachte gebrom of gesuis wat je hoort als de pc aangaat. Hij doet het, denk je dan.)
Achterop zit meestal een mooi rond rooster waar de warme lucht wordt uitgeblazen.
Het wil nog wel eens dat de warmte van de pc niet goed weg kan als deze mooi ingebouwd staat. (Of dat er stof voor de opening zit, maar dat durf ik natuurlijk niet te opperen. )
--------------
refo schreef:Waarschijnlijk wordt de CPU te heet. Dan kan de pc er acuut mee stoppen om verdere schade te voorkomen.
joh refo, ja, dat hoor ik dan ja.. een zacht gebrom.. soms erger dan de andere keer...
en jean zegt altijd wel dat ik de pc moet uitdoen.. s avonds, maar meestal laat ik m aan..
dat vind ik makkelijker dan s ochtends weer te moeten wachten met opstarten..
maar misschien zit t daar dan wel in..
ik zal ook daarin dan toch onderdanis zijn;) wellicht valt ie dan niet meer zomaar uit..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat is sowieso stroomverspilling.henriët schreef:... maar meestal laat ik m aan..
Je kan hem beter in de hibernate mode zetten, dan start hij veel sneller op.
de wat?????Tiberius schreef:Dat is sowieso stroomverspilling.henriët schreef:... maar meestal laat ik m aan..
Je kan hem beter in de hibernate mode zetten, dan start hij veel sneller op.
kun je dat eten?Tiberius schreef: hibernate mode
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nee, slapen.Rens schreef:kun je dat eten?Tiberius schreef: hibernate mode
Mijn recht op een OV-studentenkaart