refo schreef:Zwitserland volgeboekt??!!albion schreef:Zwitserland was al volgeboekt. 'Jan' heeft dus pech.![]()
Nu gaat hij meer naar het noorden. Dat wordt ook een heel andere vakantie.
In ieder geval geen bergen beklimmen (ma opgelucht)

refo schreef:Zwitserland volgeboekt??!!albion schreef:Zwitserland was al volgeboekt. 'Jan' heeft dus pech.![]()
Nu gaat hij meer naar het noorden. Dat wordt ook een heel andere vakantie.
In ieder geval geen bergen beklimmen (ma opgelucht)
Als je maar zorgt voor een beetje afwisseling, dus af en toe ook Balkonia en RumdumhausenRens schreef:ach...in tuinesia hier betekend het evenzeer luieren in de (hopelijk aanwezige) zon, het strand en de zee is onder handbereik..........dus, wat wil ik nog méér???JolandaOudshoorn schreef:Rens schreef:TIP; Goed, gezellig én goedkoop:
Tuinesia.........Maar eigenlijk zou ik best dit jaar naar Tunesie willen. (of een ander warm land met strand) Gewoon de hele dag niets doen dan in je resort hangen, alles inclusief, mooi zwembad... alleen de prijs
En af en toe kun je nog naar Stupfsitzenfreek schreef:Als je maar zorgt voor een beetje afwisseling, dus af en toe ook Balkonia en RumdumhausenRens schreef:ach...in tuinesia hier betekend het evenzeer luieren in de (hopelijk aanwezige) zon, het strand en de zee is onder handbereik..........dus, wat wil ik nog méér???JolandaOudshoorn schreef:Rens schreef:TIP; Goed, gezellig én goedkoop:
Tuinesia.........Maar eigenlijk zou ik best dit jaar naar Tunesie willen. (of een ander warm land met strand) Gewoon de hele dag niets doen dan in je resort hangen, alles inclusief, mooi zwembad... alleen de prijs
Lekker rustig toch?Oosterling schreef:Vorig zomer begon het ook al in de vakantie/zomerperiode en het strand was in een paar dagen tijd nagenoeg leeg.
Hm, in de toeristische plaatsen valt dat reuze mee en heb je daar niet meer last van dan je aan de Spaanse kust last hebt van Siesta-tijdenOosterling schreef:Hou er wel rekening mee dat de ramadan dit jaar al op 22 augustus begint. Vorig zomer begon het ook al in de vakantie/zomerperiode en het strand was in een paar dagen tijd nagenoeg leeg. Dit was in een badplaats die bijna alleen maar door Turken wordt bezocht. In de meer bekende badplaatsen waar buitenlanders komen zal dit wellicht minder spelen, maar houd er rekening mee dat bijvoorbeeld de horeca overdag beperkt open kan zijn en dat niet iedereen de hele dag een stralend humeur heeft.Droelie schreef:Whoepie!! Ik hoop eind augustus voor 15 dagen naar Turkije te gaan![]()
![]()
![]()
Ik ga naar Alanya.... Lijkt mij een redelijke "westerse" plekMarnix schreef:Hm, in de toeristische plaatsen valt dat reuze mee en heb je daar niet meer last van dan je aan de Spaanse kust last hebt van Siesta-tijdenOosterling schreef:Hou er wel rekening mee dat de ramadan dit jaar al op 22 augustus begint. Vorig zomer begon het ook al in de vakantie/zomerperiode en het strand was in een paar dagen tijd nagenoeg leeg. Dit was in een badplaats die bijna alleen maar door Turken wordt bezocht. In de meer bekende badplaatsen waar buitenlanders komen zal dit wellicht minder spelen, maar houd er rekening mee dat bijvoorbeeld de horeca overdag beperkt open kan zijn en dat niet iedereen de hele dag een stralend humeur heeft.Droelie schreef:Whoepie!! Ik hoop eind augustus voor 15 dagen naar Turkije te gaan![]()
![]()
![]()
Veel turken in die gebieden zijn ook helemaal niet streng islamitisch ofzo, integendeel. Het is er vrij westers. Dus ik denk dat het wel losloopt.
goed voor elkaar!refo schreef:Bellen ze gisteren van Vrijuit: het door u gereserveerde 10 persoons appartement is er niet meer.![]()
Maar: het is onze schuld en we hebben wat anders voor u: een 12 persoons chalet wat normaal 600 euro duurder is, voor dezelfde prijs:![]()
Ik nog even kijken op de site: 1 addertje onder het gras: schoonmaakkosten ad 360 CHF (!)(3 badkamers!) zijn verplicht.
Zonder nadenken, zonder overleg: O meneer, geen probleem, bewaar daarvan de nota, kunt u declareren bij ons als de vakantie voorbij is.We hoeven dus nu NIET schoon te maken en kunnen toch declareren
![]()
Volgens mij verdienen ze goud aan die verhuur. Die 700+360 is meer dan wat ik moet betalen.
hoe beklagenswaardig zijn jullie toch...refo schreef:Nu moeten we armoe hierin: