doen!! Die hond heeft mij een keer flink gebetenjudith schreef:Puck lijkt me een geweldige lieve hond!Rens schreef:Nee, Puck is geen rashond..........het is een "mislukt product van buitenechtelijk geknutsel" zoals dat vaak gekscherend wordt genoemd: een kruising tussen een Duitse Herder en een hoogbenige Jack Russell.......een onwaarschijnlijke kruising, maar je ziet wat er voortgekomen is.....
en, néé, raar vind ik het niet dat je er huiverig voor bent.........ook al is het redelijk vaak onterecht, het si iest waar JIJ mee zit, en daar hebben hondeneigenaren gewoon rekening mee te houden. Als er bij mij viste komt die bang/huiverig/afkerig is voor/van Puck, dan houdt ik haar strák bij me op de bank, óf ik stuur haar naar haar plekje achter de tafel, waar ze vervolgens de rest van de tijd niet meer vandaan komt tót ik haar roep....
Hier in de buurt, hebben we een Herdershond, en, die loopt altijd los.
Ik krijg kippevel van de beest. Hij heeft me 1 keer bijna aangevallen. En de eigenaar, tja, die kan het niks schelen dat die hond veel mensen bijna aanvliegt. Een enkel sorry kan er alleen maar vanaf. pas, fietse ik naar muziekschool, en ja hoor, daar liep die hond weer, niet aan de lijn, los, ooh, en ik was bang!!! Kei hard voorbijgeraced, bijna die hond achter me aan....echt, als ik die hond zie, wanneer het ook is, maak ik wel een ommetje!