Wat verzamel u/jij?

wim

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door wim »

moed
Ariene

Bericht door Ariene »

-DIA- schreef:
Tiberius schreef:
-DIA- schreef:Donald Duck (had er enorm veel maar intussen de meeste verkocht via Marktplaats)
Die kan je beter in de oud-papier-bak gooien. ;)
Dat is ook wel het minste wat me interesseert, maar ja, was toch ook wel een leuke verzameling)

-DIA DUCK-
Nou inderdaad...de kruidvat folder is een stúk boeiender! :bobo
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

wim schreef:moed
gaat niet goed daar he?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wim

Bericht door wim »

MarthaMartha schreef:
wim schreef:moed
gaat niet goed daar he?
;(
post-duif

Bericht door post-duif »

helma schreef:@ Postduif, bedankt voor C1000zegels :super
Helma, graag gedaan! :love
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ariene schreef:
-DIA- schreef:
Tiberius schreef:
-DIA- schreef:Donald Duck (had er enorm veel maar intussen de meeste verkocht via Marktplaats)
Dat is ook wel het minste wat me interesseert, maar ja, was toch ook wel een leuke verzameling)

-DIA DUCK-

Zeker voor als je in 'het vak' zit ja! Je ziet de ontwikkeling van de markt, door je jaren heen! En die is enorm boeiend! :)

-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Rens

Bericht door Rens »

Ariene schreef:
-DIA- schreef:
Tiberius schreef:

-DIA DUCK-
alleen maar omdat je het met de strekking van DD niet eens kunt zijn?? ik kan nu niet bepaald zeggen dat reclamefolders minder onaangenaam zijn, want, als je het goed bekijkt, gokt het op de héb van de mensen om méér te kopen dan ze strikt genomen nodig hebben.,.....sterker.......ik heb een bloedhekel aan de wekelijkse vrácht aan reclamefolders die telkens weer op de mat ploft, en die niets anders ten doel hebben dan om je tot kopen aan te zetten.....

hoezo hedonisme???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
albion

Bericht door albion »

Rens schreef:
alleen maar omdat je het met de strekking van DD niet eens kunt zijn?? ik kan nu niet bepaald zeggen dat reclamefolders minder onaangenaam zijn, want, als je het goed bekijkt, gokt het op de héb van de mensen om méér te kopen dan ze strikt genomen nodig hebben.,.....sterker.......ik heb een bloedhekel aan de wekelijkse vrácht aan reclamefolders die telkens weer op de mat ploft, en die niets anders ten doel hebben dan om je tot kopen aan te zetten.....

hoezo hedonisme???
Bij mij gaan die ongelezen naar de schuur. Sommigen worden in een stapel in plastic aangeleverd. Het plastic haal ik eruit en de rest gaat zo weg. .
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Zeker voor als je in 'het vak' zit ja! Je ziet de ontwikkeling van de markt, door je jaren heen! En die is enorm boeiend! :)
De branchevervaging bedoel je? Cd's bij de drogist, fototoestellen bij de bouwmarkt, kleding bij de supermarkt...

Help, de poelier is op vakantie, waar moet ik nou morgen nieuwe schoenen kopen? :bobo
~~Soli Deo Gloria~~
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef: Help, de poelier is op vakantie, waar moet ik nou morgen nieuwe schoenen kopen? :bobo
Door de branchevervaging hoef je je dus geen zorgen meer te maken. Voor nieuwe schoenen kun je nu overal terecht. Net als voor je kippenpootjes (met of zonder schoenen).
Rens

Bericht door Rens »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Zeker voor als je in 'het vak' zit ja! Je ziet de ontwikkeling van de markt, door je jaren heen! En die is enorm boeiend! :)
De branchevervaging bedoel je? Cd's bij de drogist, fototoestellen bij de bouwmarkt, kleding bij de supermarkt...

Help, de poelier is op vakantie, waar moet ik nou morgen nieuwe schoenen kopen? :bobo
probeer het eens bij de bakker-op-de-hoek......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ariene

Bericht door Ariene »

Tja, zo heb ik pas nog een mooi mantelpakje bij de aldi gekocht...

Afbeelding

De rok is mooi van snit;

Afbeelding

Een paar leuke pumps erbij;

Afbeelding

En dan natuurlijk nog brood, chocolade, een cartridge vul pakket, mooie ketting, vlees, een mp3 speler, bladblazer en wc papier...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Ariene schreef:Tja, zo heb ik pas nog een mooi mantelpakje bij de aldi gekocht...

Afbeelding

De rok is mooi van snit;

Afbeelding

Een paar leuke pumps erbij;

Afbeelding

En dan natuurlijk nog brood, chocolade, een cartridge vul pakket, mooie ketting, vlees, een mp3 speler, bladblazer en wc papier...
:mdr :mdr
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Ariene schreef:Tja, zo heb ik pas nog een mooi mantelpakje bij de aldi gekocht...

Mag ik van u een frietje College Style? Wat zegt u, met mayo? Nee, doe maar met joppiesaus
~~Soli Deo Gloria~~
albion

Bericht door albion »

Hendrikus schreef:

Mag ik van u een frietje College Style? Wat zegt u, met mayo? Nee, doe maar met joppiesaus

:mdr :mdr :mdr
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Plaats reactie