Wat verzamel u/jij?
Re: Wat verzamel u/jij?
Nou inderdaad...de kruidvat folder is een stúk boeiender!-DIA- schreef:Dat is ook wel het minste wat me interesseert, maar ja, was toch ook wel een leuke verzameling)Tiberius schreef:Die kan je beter in de oud-papier-bak gooien.-DIA- schreef:Donald Duck (had er enorm veel maar intussen de meeste verkocht via Marktplaats)
-DIA DUCK-

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- MarthaMartha
gaat niet goed daar he?wim schreef:moed
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:gaat niet goed daar he?wim schreef:moed

Helma, graag gedaan!helma schreef:@ Postduif, bedankt voor C1000zegels

Ariene schreef:Nou inderdaad...de kruidvat folder is een stúk boeiender!-DIA- schreef:Dat is ook wel het minste wat me interesseert, maar ja, was toch ook wel een leuke verzameling)Tiberius schreef:Die kan je beter in de oud-papier-bak gooien.-DIA- schreef:Donald Duck (had er enorm veel maar intussen de meeste verkocht via Marktplaats)
-DIA DUCK-
Zeker voor als je in 'het vak' zit ja! Je ziet de ontwikkeling van de markt, door je jaren heen! En die is enorm boeiend!

-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
alleen maar omdat je het met de strekking van DD niet eens kunt zijn?? ik kan nu niet bepaald zeggen dat reclamefolders minder onaangenaam zijn, want, als je het goed bekijkt, gokt het op de héb van de mensen om méér te kopen dan ze strikt genomen nodig hebben.,.....sterker.......ik heb een bloedhekel aan de wekelijkse vrácht aan reclamefolders die telkens weer op de mat ploft, en die niets anders ten doel hebben dan om je tot kopen aan te zetten.....Ariene schreef:Nou inderdaad...de kruidvat folder is een stúk boeiender!-DIA- schreef:Dat is ook wel het minste wat me interesseert, maar ja, was toch ook wel een leuke verzameling)Tiberius schreef:Die kan je beter in de oud-papier-bak gooien.-DIA- schreef:Donald Duck (had er enorm veel maar intussen de meeste verkocht via Marktplaats)
-DIA DUCK-
hoezo hedonisme???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Bij mij gaan die ongelezen naar de schuur. Sommigen worden in een stapel in plastic aangeleverd. Het plastic haal ik eruit en de rest gaat zo weg. .Rens schreef:
alleen maar omdat je het met de strekking van DD niet eens kunt zijn?? ik kan nu niet bepaald zeggen dat reclamefolders minder onaangenaam zijn, want, als je het goed bekijkt, gokt het op de héb van de mensen om méér te kopen dan ze strikt genomen nodig hebben.,.....sterker.......ik heb een bloedhekel aan de wekelijkse vrácht aan reclamefolders die telkens weer op de mat ploft, en die niets anders ten doel hebben dan om je tot kopen aan te zetten.....
hoezo hedonisme???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
De branchevervaging bedoel je? Cd's bij de drogist, fototoestellen bij de bouwmarkt, kleding bij de supermarkt...-DIA- schreef:Zeker voor als je in 'het vak' zit ja! Je ziet de ontwikkeling van de markt, door je jaren heen! En die is enorm boeiend!![]()
Help, de poelier is op vakantie, waar moet ik nou morgen nieuwe schoenen kopen?

~~Soli Deo Gloria~~
Door de branchevervaging hoef je je dus geen zorgen meer te maken. Voor nieuwe schoenen kun je nu overal terecht. Net als voor je kippenpootjes (met of zonder schoenen).Hendrikus schreef: Help, de poelier is op vakantie, waar moet ik nou morgen nieuwe schoenen kopen?
probeer het eens bij de bakker-op-de-hoek......Hendrikus schreef:De branchevervaging bedoel je? Cd's bij de drogist, fototoestellen bij de bouwmarkt, kleding bij de supermarkt...-DIA- schreef:Zeker voor als je in 'het vak' zit ja! Je ziet de ontwikkeling van de markt, door je jaren heen! En die is enorm boeiend!![]()
Help, de poelier is op vakantie, waar moet ik nou morgen nieuwe schoenen kopen?
Moderatorbericht:
Tja, zo heb ik pas nog een mooi mantelpakje bij de aldi gekocht...

De rok is mooi van snit;

Een paar leuke pumps erbij;

En dan natuurlijk nog brood, chocolade, een cartridge vul pakket, mooie ketting, vlees, een mp3 speler, bladblazer en wc papier...
De rok is mooi van snit;
En dan natuurlijk nog brood, chocolade, een cartridge vul pakket, mooie ketting, vlees, een mp3 speler, bladblazer en wc papier...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- zusterelly
Ariene schreef:Tja, zo heb ik pas nog een mooi mantelpakje bij de aldi gekocht...
De rok is mooi van snit;

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Mag ik van u een frietje College Style? Wat zegt u, met mayo? Nee, doe maar met joppiesausAriene schreef:Tja, zo heb ik pas nog een mooi mantelpakje bij de aldi gekocht...
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Mag ik van u een frietje College Style? Wat zegt u, met mayo? Nee, doe maar met joppiesausAriene schreef:Tja, zo heb ik pas nog een mooi mantelpakje bij de aldi gekocht...

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)