Klopt!freek schreef:Het is wel duidelijk dat Sander niet jou enige nickname is

Klopt!freek schreef:Het is wel duidelijk dat Sander niet jou enige nickname is
Raad maar....(Nee mods, jullie niet! en de forummers bij wie het al bekent is ook niet)sander schreef:Klopt!freek schreef:Het is wel duidelijk dat Sander niet jou enige nickname is
ik niet, anderen wel, die gaan schoppen en hun eigen nest bevuilen. maar vergeten dat zij vaak ook debet hebben aan eventuele misstanden.Tiberius schreef:Vind je dat een kleine ergernis?JolandaOudshoorn schreef:de gemeente? dat ben jij!
huh?? dat anderen onder een andere nicknaam verde gaan?? Of meerdere nicknamen hebben??Lassie schreef:dat noem ik ronduit kinderachtig (onvolwassenheid) K heb er verder geen woorden voor.
Ok. Dat ben ik met je eens.JolandaOudshoorn schreef:ik niet, anderen wel, die gaan schoppen en hun eigen nest bevuilen. maar vergeten dat zij vaak ook debet hebben aan eventuele misstanden.Tiberius schreef:Vind je dat een kleine ergernis?JolandaOudshoorn schreef:de gemeente? dat ben jij!
Dat mag! Op een forum mag dat. Je mag van alles vinden en niemand hoeft het met je eens te zijn...Lassie schreef:dat noem ik ronduit kinderachtig (onvolwassenheid) K heb er verder geen woorden voor.
meerdere nicknaams hebben.JolandaOudshoorn schreef:huh?? dat anderen onder een andere nicknaam verde gaan?? Of meerdere nicknamen hebben??Lassie schreef:dat noem ik ronduit kinderachtig (onvolwassenheid) K heb er verder geen woorden voor.
Of bedoel je wat anders??
Pff gelukkig. Ik post namelijk nooit meer met die oude nick....Ik wilde dat eerst ook posten dat ik die andere niet meer had, maar dan jokte ik.Lassie schreef:meerdere nicknaams hebben.JolandaOudshoorn schreef:huh?? dat anderen onder een andere nicknaam verde gaan?? Of meerdere nicknamen hebben??Lassie schreef:dat noem ik ronduit kinderachtig (onvolwassenheid) K heb er verder geen woorden voor.
Of bedoel je wat anders??
Onder een andere nickname verder gaan vindt ik nog niet zo erg.
Ik ben wel heel lomp, maar ik zou echt niet weten hoe jij dat nu denkt.freek schreef:Het is wel duidelijk dat Sander niet jou enige nickname is
Is jouw andere nickname toevallig ook een jongensnaam?sander schreef:Dat mag! Op een forum mag dat. Je mag van alles vinden en niemand hoeft het met je eens te zijn...Lassie schreef:dat noem ik ronduit kinderachtig (onvolwassenheid) K heb er verder geen woorden voor.![]()
Daar heb ik ook geen moeite mee.Lassie schreef:
Heb ik ook geen moeite mee!albion schreef:Daar heb ik ook geen moeite mee.Lassie schreef: