Mooie en interessante WEBSITES
Re: Mooie en interessante WEBSITES
Eergisteren trof ik hier een prachtige site aan. Ik had geen tijd om hem op te slaan in mijn bestanden. Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V. Helaas, vrienden, ben ik de naam van die site kwijt. Wie wil de site nog eventjes noemen a.u.b.??? Heel hartelijk dank dat jullie deze oude man helpen willen!
Ik neem aan dat je deze bedoelt http://www.brooddeslevens.nl/claus schreef:Eergisteren trof ik hier een prachtige site aan. Ik had geen tijd om hem op te slaan in mijn bestanden. Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V. Helaas, vrienden, ben ik de naam van die site kwijt. Wie wil de site nog eventjes noemen a.u.b.??? Heel hartelijk dank dat jullie deze oude man helpen willen!
Alleen is de HSV daar niet meer te vinden, vanwege het auteursrecht.
~~Soli Deo Gloria~~
Vreemd... de hele mooie lay-out is verdwenen...Hendrikus schreef:Ik neem aan dat je deze bedoelt http://www.brooddeslevens.nl/claus schreef:Eergisteren trof ik hier een prachtige site aan. Ik had geen tijd om hem op te slaan in mijn bestanden. Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V. Helaas, vrienden, ben ik de naam van die site kwijt. Wie wil de site nog eventjes noemen a.u.b.??? Heel hartelijk dank dat jullie deze oude man helpen willen!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja joh, haal de HSV weg en de hele boel stort in elkaar-DIA- schreef:Vreemd... de hele mooie lay-out is verdwenen...Hendrikus schreef:Ik neem aan dat je deze bedoelt http://www.brooddeslevens.nl/claus schreef:Eergisteren trof ik hier een prachtige site aan. Ik had geen tijd om hem op te slaan in mijn bestanden. Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V. Helaas, vrienden, ben ik de naam van die site kwijt. Wie wil de site nog eventjes noemen a.u.b.??? Heel hartelijk dank dat jullie deze oude man helpen willen!

~~Soli Deo Gloria~~
Ja zo ken ik Hendrikus wel: Ik zal handhaven!Hendrikus schreef:Ja joh, haal de HSV weg en de hele boel stort in elkaar-DIA- schreef:Vreemd... de hele mooie lay-out is verdwenen...Hendrikus schreef:Ik neem aan dat je deze bedoelt http://www.brooddeslevens.nl/claus schreef:Eergisteren trof ik hier een prachtige site aan. Ik had geen tijd om hem op te slaan in mijn bestanden. Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V. Helaas, vrienden, ben ik de naam van die site kwijt. Wie wil de site nog eventjes noemen a.u.b.??? Heel hartelijk dank dat jullie deze oude man helpen willen!

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik zie deze reacties nu pas, maar wil er toch nog even op reageren als eigenaar van Brood des Levens.nl.Hendrikus schreef:Ik neem aan dat je deze bedoelt http://www.brooddeslevens.nl/claus schreef:Eergisteren trof ik hier een prachtige site aan. Ik had geen tijd om hem op te slaan in mijn bestanden. Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V. Helaas, vrienden, ben ik de naam van die site kwijt. Wie wil de site nog eventjes noemen a.u.b.??? Heel hartelijk dank dat jullie deze oude man helpen willen!
Ik heb met Jongbloed contact opgenomen, tot nu toe hebben ze nog geen bezwaar gegeven. Overigens, zoals op de site te zien is wordt niet de gehele HSV getoont, maar altijd maar één vers.
Excuus, dat is inderdaad een dag zo geweest.. Zal niet meer gebeuren, beloofd!-DIA- schreef:Vreemd... de hele mooie lay-out is verdwenen...

Ik wil ook nog de verklaring van Matthew Henry en van Calvijn toevoegen. Ik ben nog aan het bekijken of dit mogelijk is gezien auteursrechten. Dit wil ik uiteraard in samenspraak met de uitgevers doen. Hoewel het misschien niet nodig is want ik laat namelijk nooit de hele verklaring zien, altijd maar per tekst.claus schreef:Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V.
- jakobmarin
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
-
^Jammer genoeg alleen voor ipad en niet voor android ! 

Ik heb nog de eerste ipad, zo'n onwijs ouderwets ding kennelijk
maar psalmboek pakt ie al niet.. Wel bijbel+kant. Mooi!

Volgens mij heeft de Auteur toegestaan dat het verspreid mocht worden... Of heeft de HSV nog een andere auteur?Hendrikus schreef:Ik neem aan dat je deze bedoelt http://www.brooddeslevens.nl/claus schreef:Eergisteren trof ik hier een prachtige site aan. Ik had geen tijd om hem op te slaan in mijn bestanden. Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V. Helaas, vrienden, ben ik de naam van die site kwijt. Wie wil de site nog eventjes noemen a.u.b.??? Heel hartelijk dank dat jullie deze oude man helpen willen!
Snuf schreef:Volgens mij heeft de Auteur toegestaan dat het verspreid mocht worden... Of heeft de HSV nog een andere auteur?Hendrikus schreef:Ik neem aan dat je deze bedoelt http://www.brooddeslevens.nl/claus schreef:Eergisteren trof ik hier een prachtige site aan. Ik had geen tijd om hem op te slaan in mijn bestanden. Maar: er stond ook de verklaring van August Dächsel bij, alsmede het vergelijken tussen de S. V. en de H. S. V. Helaas, vrienden, ben ik de naam van die site kwijt. Wie wil de site nog eventjes noemen a.u.b.??? Heel hartelijk dank dat jullie deze oude man helpen willen!

~~Soli Deo Gloria~~
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ik heb Bijbel en kant voor Android...
Sent from my GT-P7500M using Tapatalk 2
Sent from my GT-P7500M using Tapatalk 2
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.