Nee, het gaat over een meisje dat een abortus ondergaat en daar veel spijt van krijgt. Een realistisch verhaal en best aangrijpend om te lezen.Oorspronkelijk gepost door nicnameMooi, gaat dat over die ambassadeur? (twee broers)??Oorspronkelijk gepost door oranjefan
... nog niet gelezen maar vandaag van de bieb geleend: "Schuldig", door :S. Bambola
welk boek ben je nu aan het lezen?
Stoer! 't Is ook echt een mooi boek! Vorige week 'ik was een christen' van haar gelezen, die vond ik wat minder. Qua thema's juist wel heel erg mooi (vriendschap, broederliefde, sterven en doen sterven voor je idealen), maar het slot was een beetje vaag. Heb je die ook wel eens gelezen?Oorspronkelijk gepost door nicnameSpreekbeurt over gehouden in Havo-5 (op de Guido)Oorspronkelijk gepost door lebaoth
'de dood van een non', van Maria Rosseels,
Allemaal prachtig. :in
Prachtig boek! 'k Zal 'm weer eens lezen!
Ik lees nu:
Emile Ajar: een heel leven voor je;
Clara Asscher-Pinkhof: danseres zonder benen;
Manfred van Doorn: karma als kans;
C.S. Lewis: het probleem van het lijden;
Elie Wiesel: de dageraad;
en een biografie van Coco Chanel (titel even kwijt), door A. Madsen.
[Aangepast op 21/5/04 door lebaoth]
Oja, daar ben ik ook eens in begonnen, maar niet uitgelezen. Vraag me niet waarom :pu Misschien een te angstaanjagende beschrijving op de achterkantOorspronkelijk gepost door H.M.H.Nee, het gaat over een meisje dat een abortus ondergaat en daar veel spijt van krijgt. Een realistisch verhaal en best aangrijpend om te lezen.Oorspronkelijk gepost door nicnameMooi, gaat dat over die ambassadeur? (twee broers)??Oorspronkelijk gepost door oranjefan
... nog niet gelezen maar vandaag van de bieb geleend: "Schuldig", door :S. Bambola

Het boek dat ik bedoelde heet: Beproeving. Ook van S. Bambola
Ja, nadat ik 'Dood van een non' gelezen had, heb ik meteen meer boeken van haar gezocht. Maar ik weet ze niet meer zo goed. 'Elisabeth' geloof ikook nog.Oorspronkelijk gepost door lebaothStoer! 't Is ook echt een mooi boek! Vorige week 'ik was een christen' van haar gelezen, die vond ik wat minder. Qua thema's juist wel heel erg mooi (vriendschap, broederliefde, sterven en doen sterven voor je idealen), maar het slot was een beetje vaag. Heb je die ook wel eens gelezen?Oorspronkelijk gepost door nicnameSpreekbeurt over gehouden in Havo-5 (op de Guido)Oorspronkelijk gepost door lebaoth
'de dood van een non', van Maria Rosseels,
Allemaal prachtig. :in
Prachtig boek! 'k Zal 'm weer eens lezen!
[Aangepast op 21/5/04 door lebaoth]
Dood van een non bleef de topper!
'Danseres zonder benen' is ook indrukwekkend!
Kennen meer hier mensen de boeken van John Grisham? Ik ben nu in De Jury van hem bezig. Het thema is meestal een misdaad met de rechtszaak eromheen, waarbij de advocaat de hoofdrol heeft.Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
Ik ben nu net begonnen in Little Women, heb laatst het laatste jurylid van John Grisham uitgelezen...
Maar de komende tijd zal ik vooral A primer to drug action lezen vanwege een hertentamen..
Ik weet niet of meer mensen De Jury hebben gelezen? Ik ben benieuwd wat jullie van de moraal van het boek vonden? Ik zelf vond het eigenlijk niet kunnen...
(volgens mij had ik dit al eerder gepost maar het is verdwenen... :sm:#)
Bedankt voor de tip.[
Zwerver heb ik ook gelezen (van der Zwaag niet).
Bijzonder, maar mooi boek 'Zwerver'.
Ken je die andere boeken van haar ook? De Waarheidsspreker en Het zilveren zwaard zijn ook heel mooi.
Het zilveren zwaard had ik al gelezen, maar die andere 2 boeken niet.
'k Heb ze van de bieb gehaald en in één keer uitgelezen. Mooi.
Hoe vond je de Waarheidssprekeer? Apart he? (Zwerver ook trouwens) Maar wel heel knap beschreven!Oorspronkelijk gepost door visjeBedankt voor de tip.[
Zwerver heb ik ook gelezen (van der Zwaag niet).
Bijzonder, maar mooi boek 'Zwerver'.
Ken je die andere boeken van haar ook? De Waarheidsspreker en Het zilveren zwaard zijn ook heel mooi.
Het zilveren zwaard had ik al gelezen, maar die andere 2 boeken niet.
'k Heb ze van de bieb gehaald en in één keer uitgelezen. Mooi.