Idem.Roos2017 schreef:Ik zou wel willen, maar Veenendaal is voor mij te ver.
Meeting
Re: Meeting
Kunnen jullie niet ook een skype conference erbij doen? Beeldscherm op tafel en camera op de fysiek aanwezigen.
Re: RE: Re: Meeting
Nee zeker komt hij niet, dus wat dat betreft kan je gerust komeneilander schreef:Die komt niet, kan ik je verzekeren!Hendrien schreef:Het lijkt me leuk om te komen, maar ik moet nog even afwachten of Sinterklaas komt...Dan lukt het uiteraard niet.

Vinden jullie Veenendaal echt zo ver of wonen jullie in het Zeeuwse, Limburgse of Groningen?
We kunnen ook carpoolen!
Ik kan eventueel nog 2 mensen oppikken buiten @Samanthi om

Skypen liever niet!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hé, eerst kan je niet vanwege het herdenken van de Reformatie. Toen hebben we toch afgerekend met alle Roomse heiligen?Hendrien schreef:Het lijkt me leuk om te komen, maar ik moet nog even afwachten of Sinterklaas komt...Dan lukt het uiteraard niet.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb die ouwe toch maar afgezegd en nu hoop ik te komen!
Re: RE: Re: Meeting
Bedankt voor het lieve aanbod! Ik hoop op de fiets te komen...Orchidee schreef:Nee zeker komt hij niet, dus wat dat betreft kan je gerust komeneilander schreef:Die komt niet, kan ik je verzekeren!Hendrien schreef:Het lijkt me leuk om te komen, maar ik moet nog even afwachten of Sinterklaas komt...Dan lukt het uiteraard niet.![]()
Vinden jullie Veenendaal echt zo ver of wonen jullie in het Zeeuwse, Limburgse of Groningen?
We kunnen ook carpoolen!
Ik kan eventueel nog 2 mensen oppikken buiten @Samanthi om
Skypen liever niet!
Waar vindt het eigenlijk plaats? Zie nergens een adres.
Mensen die zich aanmelden krijgen vooraf de adresgegevens.
Het is in elk geval in Veenendaal, bij Democritus en MarthaMartha.
Het is in elk geval in Veenendaal, bij Democritus en MarthaMartha.
Er komen toch wel moderators op de meeting? Stel je voor dat het uit de hand loopt...
Ik kan helaas niet.
Maar het zou wel goed zijn als de meeting onder ambtelijk toezicht van het moderatorteam staat.
Maar het zou wel goed zijn als de meeting onder ambtelijk toezicht van het moderatorteam staat.
Dan gebruik je de meldknop.Hendrien schreef:Er komen toch wel moderators op de meeting? Stel je voor dat het uit de hand loopt...
Dan ga je ten strijdenHendrien schreef:Er komen toch wel moderators op de meeting? Stel je voor dat het uit de hand loopt...

- MarthaMartha
Toch wel beetje nieuwsgierig?Wim Anker schreef:Kunnen jullie niet ook een skype conference erbij doen? Beeldscherm op tafel en camera op de fysiek aanwezigen.

Hartelijk welkom hoor...
Ik heb er alvast heel veel zin in!
Hoe meer zielen, hoe meer meningsversch... uhm... vreugd!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tjsa... verspreken is heel menselijk... soms kon je het nog binnensmonds houden,MarthaMartha schreef:Toch wel beetje nieuwsgierig?Wim Anker schreef:Kunnen jullie niet ook een skype conference erbij doen? Beeldscherm op tafel en camera op de fysiek aanwezigen.![]()
Hartelijk welkom hoor...
Ik heb er alvast heel veel zin in!
Hoe meer zielen, hoe meer meningsversch... uhm... vreugd!
maar bij een geschreven tekst is dat nogal lastig...

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«